Capitolul 4

312 35 1
                                    

 Sigur am să-l prind cu ceva. Mi-am spus, așezându-mă stresată. Nu știi cu cine te pui Ian. N-o să renunț așa ușor.

M-am așezat ofticată, gândindu-mă la următoarea scrisoare ce aveam s-o primesc peste jumătate de an. Mi-ar plăcea s-o am mai repede, dar nu știu unde le ține tata. M-am ridicat expirând tot aerul și am mers pe platoul de filmare să văd daca totul e în regulă.

Se repetau marile scene de acțiune. Stăteam cu mâinile încrucișate uitându-mă la tot ce se petrece. Totuși Ian joacă chiar bine. Privirea-mi era fixată spre el. Ce e cu mine? Kali trezește-te!

Privirile noastre s-au întâlnit la un moment dat când m-a văzut uitându-mă la el. Apoi mi-am fixat repede privirea spre Liam. Nu vreau să creadă ceva greșit. Obiectivul meu e să-l cunosc pe Liam și să mă răzbun pe Ian pentru tot ce mi-a făcut.

Planurile mele îmi sunt momentan întrerupte de regizor strigând la mine să-i refac machiajul lui Tom.

— Repede, fă-i machiajul pentru următoarea scenă. Ne grăbim. Nu sta așa! Îmi spuse aspru domnul Tim. Fix atunci tata a intrat pe platoul de filmare auzind toată conversația. S-a uitat la mine. Știam că avea în plan să facă ceva în privința mea, însă i-am gesticulat subtil să stea liniștit că mă descurc. Zâmbetul i s-a întins venind spre noi.

— Ce se întâmplă Tim? E totul în regulă? A spus tata către regizor.

— Nimic nu e bine, machiajul e incorect făcut, urmează scena lui Tom și el încă nu are toată recuzita pregătită., se plânge acesta ca și cum totul e un gunoi

— Cum adică? N-ai primit modificările? Machiajul e bine și recuzita e chiar acolo. Până filmăm scena cu Tom, Ian și Emma se pot pregăti de scena lor. Domnișoara Kali, te rog să le verici machiajele și să te asiguri că recuzita e pregătită. A spus tata întinzându-i planul cu modificări.

Să-i fi văzut fața domnului Tim, care s-a uitat confuz la toată scena.

M-am asigurat că totul era pregătit pentru următoarea scenă.

Înainte să filmăm scena cu Ian și Emma, domnul Tim mi-a spus că a hotărât împreună cu domnul Lukas să mă ocup și de recuzita personajelor principale. Să mă asigur de machiaj vestimentație, pe scurt de modul de prezentare a actorilor principali pe platou, astfel că ceilalți actori secundari ce mi-au fost repartizați la început, i-a preluat colega mea Anna.

— Pe scurt, te vei asigura că totul e pregătit pentru scenele actorilor tăi. A spus domnul Tim.

Am rămas puțin surprinsă de schimbare. Nu era ceva greu, dar Liam? Liam nu mai e în echipa mea, deși e un personaj destul de important în film. Pe partea de machiaj mi-au mai fost repartizați niște actori, dar pe partea de recuzită aveam să mă ocup doar de Emma, Ian și Tom.

Oricum deja îmi erau suficienți la cât de pretențioși sunt.

M-am așezat o vreme citind scenele si memorând ordinea lor. Dintr-odată am auzit numele meu!

— Kali, du-te și adu apă. Repede! striga domnul Tim către mine.

Oftez grav dar mă supun. De data asta n-o să mai fac nimic stupid.

I-am adus apa domnului Tim.

— Ce mi-o dai mie? strigă el. Domnul Ian are nevoie, du-te repede. Spuse domnul Tim. Dar dacă tot ai fost, adu-ne tuturor.

Am mers către Ian încruntându-mă și aruncându-i sticla de apă.

Sigur el i-a spus regizorului ca eu să-i aduc apă. Iar acum el m-a pus să fac pe chelnerița. Cât de macabru poate fi? O să vadă el.

EXCEPȚIA MEAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum