Capitolul 6

299 30 0
                                    

Trebuia să mă comport normal ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

— Dă-mi drumul, i-am spus lui Ian smucindu-mă grav încât să pot scăpa din ghearele lui.

N-a scos nici măcar un sunet, ci continua să mă privească încontinuu de parcă aștepta ca eu să-i spun ceva. În acest timp s-a pornit o melodie lentă ce ne chema la dans. Imediat m-a prins de mijloc și fără să spună nimic m-a strâns puternic și m-a ghidat pe sunetul ambiental de vals vienez. M-am lăsat purtată de ritm și de picioarele lui Ian care, după cât se pare știu foarte bine ce aveau de făcut. Suntem într-o postură foarte ciudată. Privirile oamenilor sunt ațintite asupra noastră ca un foc ce ne înconjoară dar care nu poate ajunge la noi.

Ritmul continuă să fie din ce în ce mai alert astfel că sunt strânsă mai tare de mijloc pentru a putea fi condusă de acest domn galant. Dintr-odată pare că suntem doar noi doi în sală făcându-ne să executăm și mișcări lascive de tango. Mâna lui începe să coboare pe coapsă ridicându-mi piciorul la talia lui.

Fața-mi era mângâiată de mâinile lui fine și catifelate. Sunt ghidată total de el împingându-mă către o piruetă periculoasă revenind din nou în brațele lui. Mâinile lui căutau cu ardoare un loc unde să habiteze pentru un timp, astfel călătoria lor era lungă, pornind de la gât în jos. În timp ce ritmul muzicii se îmbina perfect cu ritmul bătăilor inimii noastre am simțit că sunt atacată imprudent de un mascul feroce ce-și căuta în disperare hrana. Atingerile fine din zona gâtului mă făceau să realizez setea de sânge a lui.

Capul îmi este sprijinit în mâna lui solidă și puternică astfel că îndepărtarea lui de gâtul meu nu face decât să înrăutățească situația.

Mâna lui ce înainte habita sălbatic ajunge să caute un strop de sirop dulce din corp atingându-mi cu nervozitate buzele roșii și mângâindu-le suav ridicându-mi bărbia spre el. Astfel ochii lui sunt ațintiți spre a-i mei apropiindu-si buzele ca două picături de apă spre ale mele urmând un sărut dulce și pasional unde limbile noastre executau un dans augur ce aveam să-l ținem minte de acum încolo.

Momentul ieșirii din transă mi-a oferit un șoc.

Stăteam în fața lui Ian care se uita la mine foarte nesigur si suspicios. Melodia abia începuse, astfel că realizam încet că totul a fost doar în mintea mea bolnavă.

După o scurtă privire dezamăgită, m-am smucit puternic astfel reușind să scap din ghearele fiarei.

Am luat-o la fugă către ieșire uitând de Ben care încă părea că se distrează alături de Emma.

În fuga mea nestingherită și rapidă, mă lovesc de cineva care tocmai intrase în încăpere. Acel impact m-a făcut să ricoșez înapoi fiind sigură că voi cădea. Simt cum un braț puternic din spatele meu mă prinde înainte să fac cunoștință cu podeaua.

— Ne întâlnim din nou, mi-a spus Liam ținându-mă de spate și privindu-mă seducător.

Când am reușit să mă pun pe picioare l-am văzut pe Ian în spatele lui Liam la o distanță relativ mare. Ne privea insistent fără să se apropie sau să spună ceva.

În încercarea mea eșuată de a fugi nu am mai știut ce să spun sau ce să fac. Voiam să scap cât mai repede de Ian, însă îl vedeam de data aceasta apropiindu-se de noi.

— Mulțumesc că m-ai salvat! I-am spus grăbită lui Liam pentru a apuca să mă îndepărtez înainte să vină Ian.

— Unde pleci? Îmi spune Liam în timp ce mă apucă de mână. Petrecerea e în vogă. Nu are farmec daca pleci acum.

— Nu contează nimic din acestea. I-am spus uitându-mă la mâna captivă.

Era prea târziu să plec deoarece deja Ian ajunsese la noi, m-a prins pe mână încercând să mă elibereze de Liam, însă eliberată nu eram, ci eram captivă în brațul lui Ian.

EXCEPȚIA MEAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum