***Din perspectiva lui Ian
Îl văd pe Liam ieșind furios din studio. Pare că e ceartă cu cineva la telefon. Privindu-l suspicios, m-am gândit să-l urmăresc. A intrat rapid în mașină și a plecat fără să se uite înapoi.
M-am urcat în mașină și l-am urmat fără să fiu văzut. Drumul părea să-mi fie foarte familiar. Trecusem de multe ori pe aici, dar încă nu știu încotro se îndreaptă.
Accelerând dintr-o dată viteza pentru a prinde verde deodată cu el am derapat la viraj și era cât pe ce să lovesc mașina ce venea din față. Am rotit maxim de volan în partea dreaptă și am revenit pe caroserie. M-am concentrat la mașina din fața mea relaxându-mă după așa un șoc, încât nu am realizat că am ajuns la spitalul unde era internată Kali.
Liam a coborât din mașină și s-a îndreptat spre intrarea spitalului. Oare venise s-o vadă pe Kali?
L-am urmărit până sus observând că urcase mai sus decât trebuia. Probabil că venise la altcineva. Cu toate că eu mai venisem la spital nu am îndrăznit niciodată să merg la ea s-o vizitez. O vedeam doar câteva minute prin geamul din ușă atunci când dormea.
A intrat într-un salon unde se afla o domnișoară. Se apropie de ea pupând-o pe frunte și îmbrățișând-o. Când am observat că fata se uitase către ușă, m-am retras rapid.
Am plecat rapid la lift pentru a coborî. Liftul s-a deschis la etajul 2 văzut-o pe Kali îndreptându-se spre zona unde mă aflam. Panica și stresul au pus stăpânire pe mine astfel că am apăsat rapid pe butonul de închidere pentru a coborî înaintea ei.
Am reușit să cobor fără să fiu văzut. M-am îndreptat rapid spre mașină, îndreptându-mă spre fața spitalului. Am zărit-o pe Kali oprindu-se și așteptând. M-am uitat în gol gândindu-mă daca să merg sau nu la ea întâlnindu-ne din întâmplare. După câteva minute am decis să merg către ea s-o iau.
Când aproape am ajuns, l-am văzut pe Liam apropiindu-se de ea și oprind-o să urce în taxi. Privirea mi se fixase pe toată scena aparent romantică. Când am realizat că stau și mă holbez aiurea la ei am decis să plec de acolo pentru că nu era treaba mea. Aprofundat în gânduri m-am gândit totuși că trebuie să văd ce are de gând Liam. Nu am o presimțire prea bună.
O bucată de drum am fost invizibil și conduceam liniștit până am văzut că mărește viteza. Probabil m-a văzut și încearcă să scape de mine. L-am urmărit cât mai îndeaproape, dar la un moment dat am prins roșu la semafor și i-am pierdut pe drum. Asta nu ar fi vreo problemă deoarece știu exact unde se îndreaptă. Dar nu cred că are rost să merg și eu.
Realizând ce nesăbuit sunt, hotărăsc să schimb traseul și să mă îndrept spre platoul de filmare. Sunt un om ocupat, nu am timp de pierdut cu prostii. Până la urmă ea e bine și asta e tot ce contează.
Platoul de filmare pare mai gol. Oare unde o fi toată lumea? În sala de machiaj nu e nimeni. Producătorul se învârte de ici colo neștiind cum să mai organizeze lucrurile. Se vede pe fața lui că e stresat în ultima vreme.
Mă îndrept spre garderobă pentru a mă pregăti de următoarea scenă. În spatele meu aud cum ușa se mai deschide o dată si simt cum ceva mă prinde brutal din spate.
***Din perspectiva autorului
— Îți place să urmărești lumea? A rostit Liam întorcându-se cu fața spre Ian.
— Ai viziuni? S-a încruntat Ian smucindu-se din mâinile lui.
Privirile fioroase nu încetau să se oprească, ei având un scop comun, Kali.
— Să înțeleg că o placi pe Kali, nu? I-a spus Liam ironic făcând pași înceți prin cameră cu mâinile la spate.
— Dar tu o placi? I-a răspuns Ian cu aceeași ironie.
CITEȘTI
EXCEPȚIA MEA
Romance[FINALIZATĂ] CITESTE INTEGRAL AICI: https://play.google.com/store/books/details?id=O-CmEAAAQBAJ Kali este fiica producătorului George Lukas. Ea alege să nu se amestece în treburile tatălui ei, deși fără să-și dea seama își iese din fire când actorul...