"Kim? Kim değilim?"bu sorumun ardından konuşmasına bile fırsat vermeden penisine okkalı bir tekme attım. "Ahhhh" diye inledi ama afallamadı, ben afallar sandım ama adam öküz gibi kas yaparsa tabi afallamaz. Beni duvara daha sert çarptı. "Aptal kız! Bir dinle seni başka biri sandım." " Sandığın kişiyi öldürmek miydi derdi?" hiç düşünmeden cevap verdi; "Bu seni hiç ilgilendirmez. Neyse seninle uğraşamam."arkasını dönüp nerdeyse sokaktan çıkacakken "En azından bir özür dile sıpa!" diye bağırdım ama kas yığını öküz beni aldırmadan sokaktan çıkıp gitti. Şimdi ne oldu burada? Birde ben anlasaydım iyiydi. Kulaklığımı ve telefonumu cebime koydum. Yürüyüşümün içine etti pislik, kas torbası böyle düşüncelere dalarak evime geldim. Tam kapıya anahtarı sokacaktım ki arkamdan bir bayan sesi geldi.
- Selam.
Hemen arkamı döndüm bu kızda kim? İlk defa görüyorum bu kızı buralarda.
- Selam kimsiniz buralarda yeni misiniz?
- Aaaa! Evet yeni taşındık. Abim beni arıyor da kaçıyorum ondan.
- Hımmm ben DERİN.
- Memnun oldum Derin ben de GÜNEŞ.
- Bende memnun oldum Güneş.
biz böyle konuşurken biri" Seni buldum işte." demesiyle ben ve Güneş yerimizden zıpladık. Hemen Güneş'in arkasındaki sesin sahibine baktım. Aman Tanrım Didim! Beni duvara çarpan mal değil mi? Beni mi takip ediyor yoksa.
- Afferim abi buldun beni.
- Abi mi?
- Evet abim, ben sizi tanıştarayım. Abim ATEŞ. Abi bu güzel kızın ismi de...
Güzel kız deyince çocuk Güneş'e sert bakış fırlattı. Güneş tam adımı söylicekken telefonum çaldı arayan en iyi adamım Hakan idi. Acaba ne istiyor bu mal?"
- Özür dilerim bakmam gereken bir telefon.
İkisi de başıyla onayladıktan sonra yanlarından ayrıldım. Biraz uzaklaştıktan sonra durup telefonu açtım sesimi katı çıkarmaya çalışarak konuşmaya başladım;
- Ne var lan!
- Efendim! Dünkilere ne yaptıysak konuşturamadık dediğiniz üzerine konuşturana kadar ayrılmadık başlarından ama kimse konuşmadığı için sabaha kadar uğraştık ve hala konuşmuyorlar. Ne yapalım?
- Ne demek konuşmadılar lan!
- Ağızlarını bile açmıyorlar efendm ne yapalım?
- Demek konuşmamakta ısrarlılar mallar, benim adamım olduğunuzu ve benim kim olduğumu söylediniz mi Hakan?
- Söyledik efendim. Yalnız konuşmamakta ısrarlılar.
Bu sırada arkamı döndüm ikisi bana anlamayan bakışlarla bakıyorlardı, onları aldırmadan Hakan'ın ne dediğine odaklandım.
- Valla efendim konuşmayı bırakın ağızlarını bile açmıyor şerefsizler.
- Hakan! Hemen oraya geliyorum sandığımı hazırlayın ben hallederim ağızlarını açmıyorlarsa bizde kırarak açarız dimi Hakan.
- Tabi...
Konuşmasına fırsat vermeden telefonu yüzüne kapattım. Sonra arkamı döndüm ikiside şaşkınca bana bakıyorlardı.Güneş şaşkın halinden kurtulup konuşmaya başladı.
- Kötü bir şey yok umarım.
- Yok kötü bir şey. İşlerimde bir aksaklık olmuş onu halletmem gerekiyor. Özür dilerim benim gitmem gerek.
- Tamamm... Hadi Güneş gidelim yürü!
Sıpanın sözüyle arkalarını dönüp yürümeleri bir oldu.
- İsterseniz, bir gün çay içmeye evime gelin.
İkiside şaşırarak arkasını döndüler beni duvara çarpan sıpa çarpık gülümseyle başıyla onayladı sonra arkalarını dönüp yürümeye devam ettiler. Bende hemen eve girdim yukarı odama çıktım üzerimdekileri çıkardım. Beyaz en sevdiğim badimi giydim onun altına da kısa kot şortumu giydim. Saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım siyah gözlüğümü, telefonumu, evin anahtarını çantama koyup hızla evden çıktım. Telefonumu çantamdan geri çıkardım rehberimden Bir Tanem'i bulup aradım 2 çalışta açtı deyuz.
- Ne var derin!
Bu neye sinirlendi böyle şimdi.
- Abi dünkü adamlar konuşmamakta ısrarlılar. Ne yapim?
- Derin bunun için mi rahatsız ettin beni? Siktiğim piçlerin yanına git öldürene kadar konuşmalarını sağla konuşmuyorlarsa da öldür bunu öğrenemedin mi hala Derin!
- Yav bir sakin ol be tamam anladım haber verdim sadece.
- Derin çıldırtma beni, böyle şey için rahatsız etme beni, işimi yarıda kesmemdeki neden bu muydu bu kadar basit bir şey mi?
- Yav abi git işine devam et alalala iş üzerinde olduğunu bilmiyordum telefonda durumda "iş üzerinde rahatsız etmeyin" yazmıyordu.
- Deriiin dalga geçme git konuştur şunları kızım.
Arabamın yanına geldim tam arabama binecekken sıpa bana endişeyle bakıyordu onu aldırmadan telefona geri döndüm.
- Tamam.
Dedikten sonra arabaya binip hızla çalıştırdım emniyet kemerimi taktıktan sonra lastikleri bile ağlatacak hızda arabayı sürdüm...
Gelelim sorularıma gerçi cevaplanmayan sorularım :(
- Acaba abisi Ege'nin işi neydi de bu kadar sinirlendi?
- Acaba Derin onlara ne yapacak konuşturabilecek mi?
soruları tahmin edenler cevaplasın!!!
5 voteye 5 yorum olsun bari kimse okumuyor inş. 5 vote olur.
Bölüm ithafı isteyenlere ithaf yapılır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Abi'nin Kız Kardeşi
RomancePsikopat bir abi'nin bir kız kardeşi birde bunların bir çetesi var kalabalık zengin bir aileden gelme acaba bu kızın gönlünü çalabilecek bir erkek ortaya çıkabilecek mi? Abisi bu duruma ne dicek ortalık kızışacak mı? meraklandıysanız okumanızı tavs...