#Deeeriiiiinn!!!#

46 4 0
                                    

selam kankiştoştoşlarım nabıyonuz özlediniz mi beni ben sizi özledim uzun bir aradan sonra yine birlikteyiz :) ama kimse bilmiyo ki çalışmanızı yan hesabımdan takip ettiğimi :) neyse uzatmadan kitaba dönem öpüldünüz baayy...

#Derinden devam#

Ben arkasından tabiri caizse mal mal bakarken o gitti. Şimdi bir gözden geçirelim ne oldu bu odada ben böle düşüncelere dalmışken telefonumun melodisiyle yerimden zıpladım. Arayan tabi ki de Su idi. Kendimi toparlayıp boğazımı temizleyip masama oturdum. Tabi bu sırada telefonu da açtım.

- Söyle masumum, Su'yum.

- Sus kız anlat bakim az önceki tepkin neydi?

- Hem sus diyon hem de anlat diyon sende karar ver bea.

- Deriiiiin!

- Tamam yav telefondan anlatmam akşam topla ekibi bara gidek olmadı sahile şu Destina'yı kandırmak sizden bir daha alışveriş faciası yaşamak istemiyorum.

- Ahahhahaha tamam o bende.

- Yemin et sen bitanesin seni seviyorum hadi kız kapa çok yazdı sonra borç altına giriyon.

- De siktir lo...

ikimizde kahkaha atıp telefonu kapattık bu sırada kapım tıklandı. Soğuk sesle konuştum.

- Geel!

İçeriye giren en güvendiğim adamım Hakan idi. Odama sert yürüyüşüyle gelip konuştu.

- Efendim isteğiniz üzerine Hüseyin itini dağ evine götürdük başına evi temizlemesi için temizlikçi de koyduk aynı zamanda da eve doktor getirttik.

- Ya tedavisi nasıl doktorla konuştun mu?

- Evet efendim buraya gelmeden önce konuştuk doktora zamanında yetişmiş durumu şimdilik aynı ama zorlu geçecekmiş yaraları fazla derin olduğundan iyileşmesi zaman alırmış.

- Tamam evin güvenliğini en üst seviyeye artırın aynı zamanda Savaş'a (Hüseyin'in babası) kanlı ceketini yollayın ona benim selamımı ilettir şunu unutmadan onu oğlundan beter yapacağımı ilet.

- Tabi efendim.

Hakanın dışarı çıkmadığını görünce ona baktım bir şey demek istiyor ama diyemiyor gibiydi.

- Karşımda kıvranma da söyle Hakan.

- Şeyy efendim kusura bakmayın da ben sizden bir şey rica edicem sonrada bir sorum olacaktı.

- Seni dinliyorum.

- Efendim yanınıza güvenlik açısından koruma versek Hüseyin beyin babasının ne yapacağı hiç belli olmaz. Yanınızda istemiyorsanız evi koruma altına alalım.

- Saçmalama bana bir şey olmaz korumalara gerek yok Hüseyin'i ellerinden kaçırmasınlar yeter şimdi soracağın soru neydi?

- Efendim neden Hüseyin beyi tutuyoruz böyle koruyoruz?

- O bize lazım olacak Hakan zamanla nedenini anlarsın işime yaramayanları gebertirim bilirsin o çocuk işime yarıyor ki öldürmedim başka bir şey var mıydı?

Benim tüm sorularına cevap vermeme ilk şaşırsa da sonradan sırıtıp konuştu.

- Hayır efendim yok teşekkürler.

- Çıkabilirsin.

Hakan tam arkasını dönüp gideceği sıra aklıma bir şey geldi direk söyledim.

Psikopat Abi'nin Kız KardeşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin