Offf Allah'ım bu insan mı ya!!!! Ateş mi? Ege mi olsun? Ben Ateş olarak düşündüm ona göre resimler çıkardım ama size kalmış....
#Derinden Devam#
Yatağımdan sinirle uyandım dünkü sinirim hala geçmedi bardan sonra AVM kapanana kadar alışveriş yaptık alış veriş delisi Destina bile yeter dedi ama yetmez hepsi korkudan neyim olduğunu sormaya korktular AVM'den sonra kızlar evine ben evime geldim sinirden duramadım yerimde, telefonumun melodisiyle komidyondan aldım kim olduğuna bakmadan açtım telefonu.
- Ne var?
-Hayırdır ufaklık bu ne şiddet bu celal.
Arayanın kim olduğuna bakma gereksinimi duymama gerek kalmadı.
- Ne var?
- Sanada günaydın, hayırdır sabah sabah ne sinir bu?
Sesi ciddileşti sonlara doğru.
- Neye olacak güneşe sinir oldum illa yüzüme vuracak.
Kahkaha patlattı arkadan da gülme sesleri geldi hoporlörde demek telefon.
- Ters taraftan mı kalktın ufaklık.
- He ters kalktım düzeltcen mi? Deyuz hiç şaka kaldıracak ruh halinde değilim ciddi konu yoksa bekleme yapma kapat beni de yorma.
- Şirkete gel yeni ortağımızla tanıştıracam seni.
- Banane ya neyse sporumdan sonra gelirim hadi deyuz goodbay.
Telefonu yüzüne kapattım. Siyah sporcu atletimle siyah taytımı giyindim saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım telefonumu da alıp evden çıktım hızla arabama binip spor salonuna geldim içeri girer girmez koşu bandına ilerledim telefonuma kulaklığımı takıp koşu bandının üzerine çıktım çalıştırıp koşmaya başladım yanıma biri daha geldi ona bakmadan koşmaya devam ettim. Ula ben niye izleniyormuş gibi hissediyorum yanımdakine baktım hasss böyle işe, koşmayı unutup yere yapıştım offf çok acıdı kıymetlim, hızla yanıma gelip önümde durdu buraya gelen görevliyi yolladı.
- Gülmesene ya!
Off piç gibi gülüyor sinirimi bozdu ayağa kalkacakken yine düştüm off bu sefer gülmesi kahkaya dönüştü.
- Çok mu komik alalala.
- Beni görünce elin ayağının dolaşmasına güldüm heyecana gerek yok.
- Ne heyecanı ya başım döndü.
Yalan tabi elim ayağım dolaştı tabi öle demicem. Bana elini uzattı tuttuğum gibi kendine çekti kokusuyla sarhoş oldum sanki elimi bırakınca düşecek gibi oldum hızla belimden tutup kendine çekti endişelendiği herhalinden belliydi hatta sesine bile yansımıştı.
- Îyi misin bileğin mi burkuldu? Canın acıyor mu? Yüreyebilecek gibi değilsen kucağıma alayım hastaneye gitmek ister misin?
- Îyiyim gerek yok biraz popom acıyo, yoğum bakımlık yapma dediğim gibi başım döndü.
Bu sefer yalan değildi erkeksi kokusuyla sarhoş olmuştum buda başımı döndürdü.
- Niye başın döndü bak iyi hissetmiyorsan hastaneye gidelim.
Senin erkeksi kokun sarhoş edince bünyem kaldırmadı ondan tabi öle demedim. Ona benzer suçlamada bulundum
- Sayende dünden beri bişey yemedim sinirden evden de kahvaltı yapmadan çıkınca hal bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Abi'nin Kız Kardeşi
RomancePsikopat bir abi'nin bir kız kardeşi birde bunların bir çetesi var kalabalık zengin bir aileden gelme acaba bu kızın gönlünü çalabilecek bir erkek ortaya çıkabilecek mi? Abisi bu duruma ne dicek ortalık kızışacak mı? meraklandıysanız okumanızı tavs...