SAÇAR soy ismini değiştirip yerine Duman koyuyorum haberiniz olsun
#Derinden devam#
Bu şimdi niye bana öyle davrandı ki ben ona ne yaptım ki? Abim kaşları çatık yanıma geldi bana sarıldı yanağıma sulu bir öpücük kondurdu kulağıma eğilip fısıldadı.
- Beni bırakmadığın için sana minnettarım canım kardeşim.
Abime sırıtıp gözlerine baktım bende yanağından sulu bir öpücük kondurdum. Abim tekrar kulağıma eğilip konuştu.
- Onu merak etme şuan sinirli sakinleşince ben sana getirecem.
Bende onun kulağına eğilip konuştum.
- Keyfi bilir ister gelsin ister gelmesin zorlama onu umurumda değil.
Bir öksürük sesiyle abim benden ayrıldı gözlerindeki şaşkınlık çok belliydi. Ekibe baktım da Okyanus ile Deniz yoktu ortada, hemen Enes'e döndüm.
- Enes, Deniz nasıl durumu iyi mi?
- Güzelim durumu iyi senden önce uyandı başında Okyanus var yarası ağır değil korkma.
- Tamam ya sarışının durumu nasıl?
Kızlar bana sinirle baktı. Toprak sinirle konuştu.
- Bizde iyiyiz Derin sorduğun için sağ ol.
- Valla Toprakçım durumunuz başe(iyi) gördüğüm kadarıyla ondan sormadım gel, sarılam size.
- Hıh, gelmiyoz, sarılmıyoz, banane küstük sana.
Bunu diyen tabikide Destinaydı.
- Abi iki dakika silahını ver hele şu kızı bir vuram.
Herkes kahkaha atmaya başladı kızlar yanıma gelip yaralarıma dikkat ederek sarıldılar baktım Güneş orada bize sırıtarak bakıyordu.
- Sen ne duruyon kız davetiye mi bekliyon alalala hasta olan benim nazlanan bunlar...
Ben böyle konuşunca Güneş kahkaha atıp sarıldı işte budur benim ailem bu umurumda olan bu insanlar, erkekler arkada mızmızlanınca kızlar benden ayrıldı. Erkeklere dönüp.
- Karı gibi mızmızlanmayın yav acıktım ben biriniz yemek getirsin Allah bilir kaç saat yemek yemedim ben en son kahvaltı ettiğimi hatırlıyom saat kaç?
- Prensesim saat 00:36....
Özgürün lafını abim kesti.
- Hadi biz çıkalım biraz dinlen sana da yemek yollarım.
Herkes itiraz ederek çıktı dışarı eee ben ne yapacam neyse biraz uzanayım ne yapim doktorun dediğine göre yarın sabah taburcu olabilirmişim....
Beni deşecek gibi dürten kişi yüzünden sinirle uyandım karşımda elinde tepsiyle Ateş beklemiyordum ama sinirlendim bir kere böle uyandırılmaz ki canım.
- Deşseydin olmadı koparıp alsaydın insan gibi dürtsene...
- Sus da al yemeğini ye.
- Saol ya sayende iştahım kalmadı çık dı...
- Sana ricada bulunmadım al dedim.
- Yemi...
- Hala itiraz etme al zıkkımlan gidim.
Artık dayanamayıp elindeki tepsiye yere fırlattım bana sinirle bakarken bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Abi'nin Kız Kardeşi
RomansaPsikopat bir abi'nin bir kız kardeşi birde bunların bir çetesi var kalabalık zengin bir aileden gelme acaba bu kızın gönlünü çalabilecek bir erkek ortaya çıkabilecek mi? Abisi bu duruma ne dicek ortalık kızışacak mı? meraklandıysanız okumanızı tavs...