#Derin'in Gazabı#

114 5 8
                                    

Yazardan: Benim en sevdiğim bu bölüm umarım sizde seversiniz bunu yazmak için 4 dersimi dinlemedim evet doğru anladınız ben okulda yazdım nedeni soracaksanız evde ilham gelmiyor ondan :) okulda arkadaşlarımla beraber yazdık Fatma'yla bir kaç sözleri değiştirip yeniden yazdım. Sarışın reelde sarışın değil siyah saçlı (yani öle böle yakışıklı) biri onu seven kıza okuttum o bile sevdi :) umarım sizde beğenirsiniz :)

________________________________________________

#DERİNDEN DEVAM#

Bu lafımdan sonra sırıtmaya devam ediyordu.

- Hala gülecek kadar cesaretlisin demek sarışın?

- Dediğim gibi bir kızdan korkmuyorum.


Bu sözlerine o kadar çok sinirlendim ki hemen Hakan'a dönüp cılız sesle;


-Hakaan!

- E-evet efendim.

-Hemen sandığımı getirin şunu kollarından tavana asın!

- Tabi efendim.


Bu sırada arkadan bir alkış sesi geldi. Alkış sesi birden fazla olmaya başladı şaşırdım, kim bu kendini bilmezler? Hemen arkamı döndüm. Abim, Enes, Okyanus, Berk ve Özgür gelmişti.


- Naber ufaklık? Daha konuşturamadın mı kardeşim?

- Sizin ne işiniz var burada?Evet sorusuna soru ile karşılık verdiğimde şaşırdı hemen toparlandı deyuz.

- Gelebilirim dedim ufaklık.

- Gelebilirim dedin gelebiliriz demedin. Kağan, abim gile sandalye getir!

- Eeee cadı bizi istemiyor musun? Ayıp ettin alındım.


Bunu diyen Berk idi.


- Hoş geldiniz ama ben tam işimin en güzel tarafına geliyordum ki böldünüz.

- Devam et sen güzelim.


Bunu diyende Enes idi. Anlayacağınız üzere hepsi bana ayrı ayrı lakap kullanıyor.


- İzin verdiğinize sevindim Enes Bey.


Bu lafıma herkes kahkaha attı. Ben Hakan'a geri döndüm.


- Hakan sarışının t-shörtünü çıkarıp öyle asın.

- Tam...


Sarışın Hakan'ın lafını böldü.


- Hayırdır çekici kız t-shörtümü çıkartıyorsun baklavalarımı mı merak ettin? Sen iste daha farklı yerde göstereyim sana en azından abinin karşısında utanmış olmazsın daha rahat işimize odaklanırız.


Sarışının bunu demesiyle Hakan'ın sırıtması bir oldu Hakan'a sert ve bir o kadar da ölümcül bakışlarımı yolladım hemen eski haline döndü. Arkama baktım da abim ve ortakları yani yandaşlarının çenesi kasılmış ellerini yumruk yapmışlardı ben onları boşverip sarışına baktım. Çapkınca gülümsüyordu bende cılız bir kahkaha attım.

Psikopat Abi'nin Kız KardeşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin