#Tanıtım#

402 22 31
                                    

Selam ben Derin soyismimi merak edeniz olursa ilerde sizde bir kişiyle birlikte öğrenirsiniz 22 yaşındayım. Okuyor musun? diye soranınız olursa tek cevabım siz delirdiniz mi ben okulu sevmem ki ölüm gibi yer deyip geçerim (bu durum benle alakalı yok yazarın değil Derin'in görüşü ben tarih dersini sevmem sayısala kafa basınca insanın:) Ha birde söylemeden geçemicem benim psikopat manyak bir abim var ben ona abi bozuntusu yada deyuz derim o çok sinir olur. 25 yaşında kızlar onda ne buluyor anlamış değilim Ege,,Ege diye peşinden dolaşıyorlar hiçte yüz vermez benim manyak abim. Size sölemedim deme abimin adı Ege tip olsa neyse dicem ama bildiğin oyuklanmamış öküz. Ailem yurt dışında daha doğrusu ailemiz deyuzuda katmam lazım. Ege yanı benim tabirimle abi bozuntusu yada deyuz sizin tabirinizle abim neyse işte o kızlardan nefret eder kızları kullanıp atar sevginin gereksiz olduğunu düşünüyor tabi bende o görüşe katılıyorum gereksiz benim deyuz abim kızlları şeytan gibi görür ama anneme ve bana değer verir. Ona psikopat diyoorumda benimde ondan aşşağı yukarı bir yanım yok bende onunla çetede varım. Bizi dışarıdan görenler "işlerinde bir numara, başarılı,doğru düzgün aileye sahip, iyi bir aile tablosu" diye sanarlar ama gazabımıza uğrayanlar "nahh öledir!" diyor tabi yaşayan olursa öyle derdi...:)

Senin hiç sevgilin olmadı mı? diyen olursa oldu tabi ama ergenken lisede Cüneyt'ti sanırım ismi onun ismini tam hatırlamıyorum. Abim bu malı öğrendi alddıı çocuğu okulun bahçesinde öldüresi dövdü yandaşlarındanhepsi abimi ayırmalarına izin vermedi. Çocuğu gözlerimin önünde dövdü sonra bana döndü "Bir daha böyle bir şey olursa senide o piçinide öldürürüm anladın mı Derin?" diye bağırdı sinirlendiğinde bana Derin der normalde ufaklık der deyuz.... Sonra bahçedekilere dönüp "Eğer biriniz benim kardeşimle çıkacak kadar adamsa, cesaretliyse şimdi söylesin ki onunda yedi ceddini sikim!" diye anırdı köpek sonra da ne mi oldu? Beni gören karşı cins yollarını değiştiriir yada kaçmaya başlardı. Sınıfta hiçbir erkek yanıma gelebilecek kadar cesaretli olmadı yanımda bile oturmaya cesaret edemedi ödevlerde bile hocalar erkekleri benden uzak tutardı... Bende lise bittikten sonra abimin karanlık işlerine ortak oldum sonra şirkete ortak oldum okulu bıraktım okulu bu nedenle sevmem. Hiç mi arkadaşım olmadı oldu bu olaya rağmen dört kız arkadaşım herkes gibi benden kaçmadı tam tersi ben uzaklaşmalarını istedikçe yakınlaştılar etrafımda sadece onlar kaldı erkekler tek benden uzaklaşmadı kızlar da benden uzakllaştılar ama o dört arkadaşım onlar gibi değil aslında gerçek arkadaşlık bu bence onlar benim olmayan kardeşlerim gibidir. isimllerini merak edeniniz vardır bekletmeden söylim Destina, Su, Toprak,Deniz. Wattpad kulllanmama izin vermeyen abimden zarzor izin aldım tabiki de onun kontrolü altında durmadan kontrol ediyor mesajlara bakıyor...

Neyse bennden bu kadar sınır koyuyorum bu kitaba 5 voteye 10 yorum beklerim ne zaman sınıra ulaşırsa yeni bölüm gelir her bölüm için geçerlidir. Bölüm ithafı isteyen söylesin bölüm ithafı yapılır...

Kitaplarımdan Hogwarts'da Yasak Aşk adlı kitabıma yb bekleyenler yblerim geç geliyor doğrudur ama kitaplarım bitti yada yazmayı bıraktım değil kısa zamanda hepsine yb yağmuruna tutucam yeter diceniz :) 

Psikopat Abi'nin Kız KardeşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin