Depoya yaklaştım her şey hazır mı diye Hakan'ı telefon rehberinden buldum aradım.
- Efendim?
- Hakan gelmek üzereyim depoya, her şey hazır mı?
- Evet efendim hazır adamların hepsini sıraya koyduk hepsinin gözleri kapalı. Sandığınızda hazırlandı.
- Kaç kişiler?
- Yedi kişiler efendim.
- Tamam Hakan.
Cevabını beklemeden telefonu kapattım çünkü mekana yaklaştım hızımı daha da artırıp aniden frene basınca arabadan müthiş bir ses geldi. Benim adamlarım benden korktu aslında haklılarda abimin telefondan bana kızması sinirimi iyice bozdu. Hemen arabadan indim arabanın kapısını bile kapatma gereği duymadan mekana girdim herkes bana korkuyla bakıyorlardı. Hakan duvara yaslanmış sigara içiyordu. ( ula bana yok mu Hakan ben seni kurguladım birde cimri ) Beni fark edince sigarasından uzun bir duman aldıktan sonra sigarasını yere attı. Üzerine basıp söndürdü. Sonra yanıma geldi.
- Neredeler?
- Buradalar efendim. Dedikten sonra yedi kişinin olduğu bir odaya girdik ellerini ve ayaklarını bağlamışlar sandalyeye oturtmuşlar. Gözlerine siyah bir şey bağlamışlardı.
- Hepsinin gözlerini açın! diye emir verdim onlara yedi adamım teker teker onların gözlerini açtılar. Beni gördüklerinde altısı korktu. Katı ve cılız sesle konuşmaya başladım.
- Selam beyler!
Kimse cevap vermedi ama aralarındaki sarı saçlı olan beni baştan aşağı pür dikkat inceledi ardından sırıttı. Ne yani komik bir şey mi var üzerimde alalala.
- Duydum ki konuşmayı unutmuşsunuz. Bende tekrardan öğretmeye geldim.
Altısı bu sözümden sonra korktu ama aralarından sarışın hala sırıtyordu. Sinirimi bozduğu için ona doğru ilerledim.
- Komik olan ne sarışın?
Cevap vermedi ve çapkın bir sırıtışla karşılık verdi ona okkalı sert tokat attım kafası hızla sol tarafa döndü ama o hala sırıtıyordu. Daha da sinirlenerek.
- Adın ne senin?
Cevap vermedi saçları dikkatimi çekti de çok özen gösterilmişe benziyordu. Hiç düşünmeden onun saçını tutup geriye doğru çektim. "Ahhhhh" diye bağırdı. Gülümsedim.
- Görüyor musun Hakan demek sesleri varmış. Sesleri olduklarına göre konuşabiliyorlardır, dimi sarışın? Adını sormuştum sana sarışın?
- Adım Hüseyin.
- Soy ismin nedir?
Cevap vermedi direk yumruk attım sol gözünün az aşağısına.
- Bak oğlum ben aynı soruyu iki defa sormam şimdi soruma cevap ver lan!
- İsmim Hüseyin soy ismim Baran.
- Afferim oğluma görüyor musun Hakan? Konuşuyormuş.
Hakan ve diğer tüm adamlarım bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı Hakandan anladığım üzerine bunlarla sabaha kadar uğraşmışlar ve uyumamışa benziyor benim birkaç dakikamı alır bunlar.
- Şimdi sana kolaydan zora doğru sorular sorucam bir defa tek sorucam ve sende cevaplicaksın anlaştık mı?
Kafasıyla onayladı bende bu hareketi üzerine sert tokat attım. Anlam vermeye çalışarak bana baktı.
- Ben sordum mu konuşacaksın anladın mı? Bu söylediklerim tek bu sarışın için geçerli değil sizler içinde geçerli anladınız mı beni lan?
Hepsi korkuyla "evet" dediler. Sarışına dikkat ettim de bana gururla bakıyordu niye böyle bakıyor mal her neyse.
- Şimdi soldan başlayıp herkes teker teker ismini söylesin!
Soldan ilk koltuktaki kişi korkudan kekeleyerek;
- H-Hali-it.
Onun yanındaki kişi ve diğer 5 kişide teker teker korkarak ve kekeleyerek söylediler.
- C-C-Cen-ng-giz
- F-Furkan
-F-Fat-tih
- Ege-em-men
- Z-Zaf-fer
-Bilgin üzerine Hüseyin güzelim.
- Hayırdır Hüseyin sen benim karşıma çıkmadan önce yürek mi yedin?
- Bir kızdan bu kadar korkacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun hele de böyle çekici bir kızsa.
- Sen galiba bu malların arasına yeni katıldın yoksa benimle böyle konuşulmayacağını biliyor olurdun.
- Evet yeniyim ve seni tanımam gerekmiyor bir kızdan bu kadar korktuklarını hala anlamıyorum ve bu beni güldürüyor.
Cılız ve yüksek bir kahkaha attım altı adam çocuğa endişeyle bana da korkuyla bakıyorlardı.
- Tanışalım o zaman Hüseyin...
Eeeevvvveeettt gördüm ki 5 vote olmuş hemen atayım yb'yi didim :) Diğer bölüm baya aksiyonlu geçicek (: 5 vote gelir gelmez direk yb gelcek :)gelelim sorulara artık cevaplayın kitabın gidişi hakkında yorum yapın :'(
- Acaba Derin, Hüseyin'e ne yapacak?
Zavallu çocuğa şimdiden acıdım... sonraki bölümde görüşmek üzere by by...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Abi'nin Kız Kardeşi
RomancePsikopat bir abi'nin bir kız kardeşi birde bunların bir çetesi var kalabalık zengin bir aileden gelme acaba bu kızın gönlünü çalabilecek bir erkek ortaya çıkabilecek mi? Abisi bu duruma ne dicek ortalık kızışacak mı? meraklandıysanız okumanızı tavs...