#Derinden Devam#
Kızlarla barda buluşmaya karar verdik hızla bara geldim. Kızlar bir locada oturmuş sohbet ediyorlardı. Yanlarına gider gitmez selamlaştık Su konuşmaya başladı.
- Oooo kimler gelmiş kızım nerdeydin dünden beri kayıplardasın hayırdır ne oldu?
Bilsen kaç yazar ki alalala.
- Bir şey olmadı bir depoya gittik üzerimize atış talimi yaptılar resmen topladık adamları bugünde konuşturdum birini şeyinden ettim yani klasik geçti.
Hepsi gözlerini fal taşı görmüş gibi açdılar Deniz şaşkınlıkla konuştu.
- Vay ineklerin sütü adına! Bu mu klasik kızım ölen yaralanan var mı? Ula çocuğun şeyinden ne istedin gamsız?
- Yok ya bizde ölen tınne yani yok ama karşı taraftan oldu baya. Kurtulabilen kaçtı kaçamayanları topladık. Uslu durmadı şerefsiz abimin yanında yatma teklifi yaptı ondan şeyinden ettim.
Toprak konudan sıkılmışcasına konuştu.
- Edi bese! (artık yeter) Bir durun alala ne saçma konudan açtınız öle.
Karşı locada oturan sıpa bana kilitlenip bakınca rahatsız oldum. Öyle uzun süre bakacak ne var ki şimdi?
- Kızlar siz bana da söyleyin viski, ben lavaboya gidip, gelicem.
Destina kahkaha atıp konuşmaya bşladı.
- Çişini çabuk yap hemen içkini iç sonra gelsin alışveriş.
O bara gelmiceğini söyleyince alışverişe gitme sözü vermiştim.
- Temam la sözümüz söz.
Yerimden kalkıp lavobaya gitmek yerine bana sürekli bakan sıpaya kaş göz hareketleriyle gelmesini söledim peşimden geldi. Boş yere gitmemizle beni duvara yapıştırması bir oldu bir eliyle saçlarımı okşamaya başladı ne yapıyor bu mal?
- Ne yaptığını sanıyorsun?
- Çok güzelsin, seksisin, çekicisin.
Bana biraz daha yaklaştı sarhoş mu la! Onu itmeye çalıştım tık yok yuh hayvan herif neyle beslendi bu? Kendini bana yaslayınca hissetiğim şeyle gözlerim büyüdü sırıtıp biraz daha bastırdı kendini "Ahhh!" diye ufak çaplı inledim.
- Yaslama kendini bana uzak dur be adam... Sapık mısın? Bak fena olur kime diyorum heyyy sıpa...
O kadar laf söledim kitlendi gözlerimde kıpranınca daha da hissettim o şeyini iğrenç, tekmede atamıyorum kollarımıda kilitledi resmen yapıştım işin kötü yanı nefes alamıyorum çok baskı uyguluyor.
- Ahh! Sıpa nefes alamıyorum az ikile kime diyorum lan! Hey...
Lafımı bölen dudakları oldu kaşlarım kalkık gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kollarımı bırakıp beni belimden tutup kendine çekti. Bilinçsizle gözlerimi kapatıp onu saçlarından tutup kendime çektim çok sert öpüyordu karşılık vermekte zorlaşıyordu haliyle bir süre sonra kafasını geriye doğru çekti afalladım sanki hı nedersiniz? Salaklığımdan mı afallamamdan mıydı karşılık vermem? Çapkınca sırıtıp gözlerimin içine baktı bende gözlerinin içine baktım maviydi aynı deniz gibi masmavi resmen gözleriyle insanı götürüyordu başka yerlere kayboluyordu insan içinde Allahım bir insanı böle yaratmak haksızlık değil mi? Bicigollatta reklamındaki erkeklerden daha yakışıklı dergiden fırlamış gibi üfff Derin kendine gel. Dudaklarıma tekrar yönelince konuşmaya başladım. Bavulunu toplayıp kaçan sesimi sonunda yakaladım resmen dilsiz oldum karşısında bir öpücükle böyle olduysam devamında ne olacağım kim bilir.
- Dur saçma sapan hareketler yapmayı kesmeliyiz bırak beni!
Yine beni dinlemedi sıpa yaklaşma bana öyle evladım bende kalp var " Amaan derin saçmalama da kafa at şu ite."
Tamam iç ses yılda bir ilk doğru düzgün laf ettin ben böyle düşünürken o belimden daha da sarıp kendine yasladı sanki daha fazla yaslamak mümkünmüş gibi dudaklarını dudaklarıma sürttü kafamı sağa çevirince boynumu emmeye başladı siktir! Yanlış oldu ısırınca inlemeye başladım ona doğru döndüm.- Yapma canım acıyor.
Beni yine dinlemedi tabi off Allahım bu ne ya ısırma yavrum vampir misin sen alalala. Saçlarından tutup geriye çektim kafasını. Hissetiğim sertlikle inlemeye başladım sırıttı gözleri mi koyulaşmış bana mı öle geldi? Ona hızla kafa attım alnım acıdı biraz geriledi o da minnacık burnunu tutup bana sinirle baktı aynı bakışla karşılık verdim o alayla sırıtınca ne kaçırdım die merak ettim. Sanki içimi okurmuşcasına cevapladı.
- Sabahki tekme attığın ufaklığım, çok mu acıttı?
- Şerefsiz.
- Düzgün konuş!
- Konuşmazsam ne yaparsın?
- Sikerim! Çok mu zor.
Hızla yumruk attım. Birkaç adım daha geriledi.
- Senin o uçkuruğunu alır...
- Ne yaparsın?
- Keserim kökten sünnet ederim namussuz herif.
Tokat atıp hızla ayrıldım ordan.
#Ateşden devam#
Bu kız niye beni deli ediyor böyle anlamış değilim neyse sabahki hatasının bedelini ödettim vahşiye yumruğun tokatın hesabıda başka zamana keserim artık. Eli çok ağırdı acısını hala hissediyorum vahşimin. Öpüşüme karşılık vereceğini hiç düşünmemiştim. Gözlerinde kilitli kalacağım aklıma bile gelmedi beni kendine hapsetti resmen, gözlerime o kadar masun bakıyordu ki sanki bir saat önce adamı haşet eden o değilmiş gibi masumluğu hoşuma gitti genelde kızlar ilk öpüşümden sonra daha fazlasını isterlerdi değişik kız lojaya vardığımda hızla kalkıp gittiklerini gördüm bu ortama artık gelmez ona göre değil. Kucağıma kızıl afet oturdu ama umrumda değildi vahşi gitmeden önce benim olduğum lojayı taradı beni bulunca şaşırdı sırıttım kaşlarını çatıp gitti ahh bu kız insanı hasta eder ne yalan söylim hala görüntümüz aklımdan gitmiyor, kokusu hala burnumda sanki, teni offf deli oldum la hızla kucağımdaki kızı ittim yere düşerken tiz bir çığlık attı sürtük! Ayağa kalkıp çıktım bende. Serdar muhtemelen kız beceriyordur. Hızla arabama bindim eve doğru sürdüm.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Abi'nin Kız Kardeşi
RomancePsikopat bir abi'nin bir kız kardeşi birde bunların bir çetesi var kalabalık zengin bir aileden gelme acaba bu kızın gönlünü çalabilecek bir erkek ortaya çıkabilecek mi? Abisi bu duruma ne dicek ortalık kızışacak mı? meraklandıysanız okumanızı tavs...