232 29 118
                                    

Yorum sınırı: 60

Oy sınırı: 10

BÖLÜM ÖNİZLEMESİ:

Yavaşça Shoto'ya yaklaştı. İkisi göz göze geldi. Yavaşça onun boynuna yaklaştı, önce boynunun bir kısmını hafifçe emdi sonra ısırdı. Shoto onun başını boynuna bastırdı.

"Ah..."

Boynumu emen Katsuki olmadığı için mi bu kadar gerginim...?

"Canın acıyorsa--"

"Hayır devam et."

-BİR HAFTA SONRA-

"Bu koku?"

"Siktir kek!"

Shoto bir anda mutfağa koştu. Midoriya'da peşinden gitti.

"Oh be tam zamanında!"

Shoto keki kurtarmanın rahatlığıyla derin bir nefes verdi.

Kek çok güzel görünüyor...

Midoriya'nın canı birden kek çekti. Hamileliğin sıkıntılı aşamalarından birisi, aşerme. 

"İster misin?"

Shoto, keki dilimlemek için çekmeceden bıçak çıkarırken dedi bunu. Midoriya'nın yüzü birden aydınlandı.

"Evet!"

Siktir çok parlak...Sanırım gerçek bir Omega böyle oluyor...

Shoto'nun içinden ellerini gözüne siper yapası gelse de o dürtüye karşı koydu. Tabaklardan birine büyük bir dilim kek aldı ve masaya çatalla birlikte koydu.

"Afiyet olsun~"

Midoriya kekten kocaman bir ısırık aldı.

"Harika olmuş!"

"Övünmek gibi olmasın ama yemeği güzel yaparım. En yüksek notları her zaman ben alırdım."

"Not?"

"Ah...Boşver."

Shoto, Midoirya'nın yanına oturdu. Midoriya mutlu bir şekilde sürekli kekten büyük lokmalar alıyordu.

Sanırım aşermek böyle bir şey...Birkaç hafta sonra benimde başıma gelecek...
Acaba benim canım ne çekecek?

"Ne düşünüyorsun?"

"Hiç..."

"Bana pek hiç gibi gelmedi."

"Sadece...Hamilelik zor mu diye düşünüyordum..."

"Ah...Bu sorunun cevabını henüz bende bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla sabah bulantıları çok sorunlu. Ayrıca halsizlik ve baş dönmesi de ayrıca gıcık."

"..."

"Shoto, fazla özel olmazsa bir şey sormak istiyorum...Ama nasıl soracağımı bilmiyorum."

"O olayla ilgili o zaman, değil mi?"

"..."

"Önemli değil, artık canımı o kadar yakmıyor, hem bebeği doğurmaya karar verdim."

"Çok güçlüsün...Böyle bir şey benim başıma gelse ben bu kararı verebilir miydim emin değilim..."

"Güçlü? Ben olsam öyle demezdim. Sadece...Ondan kurtulacak kadar cesur değildim."

"O kişi kim? Yani...Babası."

"Neden soruyorsun?"

"Ona dersini vereceğim!"

Dersini vermek? Shoto gülümsedi. Onu önemseyen insanlar vardı. Bu unuttuğu gerçeği hatırlamak ona çok iyi gelmişti. Babası, güvenlik görevlisi, aptal öğretmenleri ona unutturmuştu ancak kardeşleri, Katsuki ve şimdi de favori kahramanı onun yanındaydı. Şu an kendini çok güçlü hissediyordu.

Falling AloneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin