Yorum sınırı: 50
BÖLÜM ÖNİZLEMESİ:
"Özür dilerim...Lütfen benden boşanma...Sana çok ihtiyacım var!"
Hastane penceresinden gün ışığı sızıyordu ışıkları kapalı olan odaya. Odada tek bir hasta başını yastığa gömmüştü ve ısrarla konuşmamak için direniyordu. Odada abileri ve ablası onu konuşturmak için türlü türlü konu açıyor, aldığı ufak hediyeleri veriyor ve sürekli komik olduğunu düşündüğü şeyleri anlatarak güldürmeye çalışıyordu.
Ancak nafileydi. Shoto gülümsemeyi veya konuşmayı geç, onlara bile bakmıyordu. Sadece başı yastıkta, bir eli karnını sıkıp öylece duruyordu.
"Shoto artık biraz bize bak..."
Fuyumi onun saçına elini koydu ve yüzünü tutup kendisine bakmasını sağladı.
"Sen ağlıyorsun!"
"S..Shoto abicim kendine gel."
"Evet ne oldu anlat abilerine!"
Touya ve Natsuo da daha çok endişelenmişti.
"Bebek..."
Shoto zorla olsa da bu kelimeyi söyleyebilmişti. Touya onun omzuna elini koydu. Onu anlamıştı, neticesinde o bir Omega'ydı, onlar bebeğini çok önemserlerdi. Bebeğinin başına bir şey geldi diye çok endişelenmişti. Touya gülümsedi ve Shoto'nun başını okşadı.
"Bebeğin için mi endişeleniyorsun? Merak etme o gayet sağlıklı. Doktor hiçbir sorun olmadığını söyledi."
Doktorun bu sözleri bebeği için endişelenen Omegayı rahatlatmalıydı. En azından Touya öyle düşünüyordu. Ta ki Shoto daha fena ağlamaya başlayana kadar.
"H...Ha? Neden ağlıyorsun?! Sana bebeğinin iyi olduğunu söyledi, endişelenme canım kardeşim!"
Touya batırmıştı. Natsuo, Touya'nın ensesine vurdu.
"Ağlattın onu!"
"Neden ağladı anlamadım ki! Bebeği için endişelenmesine gerek olmadığını söylemeye çalışıyordum sadece!"
"O..."
Shoto gözyaşları içinden sadece bu kelimeyi edebilmişti. Tüm kardeşleri ona döndü. Ablası rahatlatmak için elini yüzüne koydu ve gözyaşını sildi.
"Evet?"
"O...Bunu söyleyemeyeceğim..."
"Neyi söyleyemeyeceksin?"
"Abla...O bebek..."
"Evet, o bebek?"
"Abla bu çok utanç verici..."
"Ne utanç verici?"
"Katsuki'den değil..."
Bunu der demez pişman oldu. Sanki söylememesi gereken bir şeyi söylemişti.
"Nasıl yani?!"
Bunu diyen kişi Fuyumi, Touya veya Natsuo değildi. Alevler içindeki suratına kara bulutlar çöktüğü belliydi.
"Ba--"
"Kime şişirttirdin karnını?!"
Y.N: Burayı yazarken elim titredi sinir oldum amk enjisine fhrbhrf.
"Baba öyle deği---"
Sözü yüzüne gelen tokatla kesildi. Enji sinirden köpürmüştü. Katsuki şimdi Shoto'dan boşanıp onun başına geri gönderecekti. Aldatan bir Omegayı neden yanında tutsundu ki?