Yorum Sınırı: 60
Oy Sınırı: 10
BÖLÜM ÖNİZLEMESİ:
"Babamla tamamen aynısın Katsuki... Hiçbir farkın yok..."
"Beni duyuyor musun?"
"Evet, gayet net. Bu casus mikrofonlar süpermiş."
"Onu bunu boş ver. Sen dikkat et yeter."
"Ederim merak etme."
"Bu iş hala hoşuma gitmiyor."
"Buraya gelince mi dank etti? Neyse ben feromonları yaymaya başlıyorum. O sinek gibi etrafıma doluşacak aptal Alfaları sana havale ediyorum. Sevgilin olduğunu biliyorum ama azıcık sürt yoksa fahişe olduğuna inanmazlar."
"Ben zaten senin kişisel orospunum ya."
"Lafı değiştirme."
"Her gece burada sürtecek halim yok umarım çabuk buluruz şu psikopatı."
"Hey saat 2 yönünde iki tane sapık-salak gördüm. Sana havale edeceğim."
"Zaten buraya sürtmeye mi geldim, Çiviciyi yakalamaya mı belli değil..."
"Söylenme."
"Bu hiç hoşuma gitmedi."
"Bende evliyken barda sürtmeye bayılmıyorum. Sen gizli görev deyince gerildin mi?"
"Çok mu belli...?"
"Eve---Biri geliyor."
Shoto hemen sessizleşti ve önünde duran içkiye bakmaya başladı. Viski. Aslında hamile olduğu için içmiyor, içiyor gibi yapıyordu.
"Hey güzelim merhaba~"
"Merhaba."
"Nasılsın bebeğim?"
"Bebeğim? Biraz hızlı değil misin?"
"Hız iyidir, hayat çok kısa."
"Gerçi haklısın."
"Bugün işte misin?"
"Evet."
"O zaman eve gidelim."
"Önce ücret. Gecelik 60 bin ama seni sevdim, 50 olur."
O ücret modelle yatsan etmez. Ama Çiviciyse buna takmayacaktır...Zaten öldürecekse para vermesinin bir anlamı yok...
"Kafayı yemişsin sürtük, o kadar etmezsin."
"Sen bilirsin. Tezgahın önünü kapama aptal."
"Tamam be. Manyak herif."
"Siktir git."
Oh be Alfalara sövebilmek cidden harika! Özgür olmak en iyisi!
"Ne yaptın, ya o Çiviciyse?!"
"Merak etme öyle yüksek bir fiyat verdim ki çekti gitti. Çivici olsaydı fark etmez deyip götürmeye çalışırdı."
"Haklısın...Biri daha geliyor."
Shoto başını çevirdi. Sarışın ve mavi gözlü dudağının altında güzellik beni dedikleri türden bir ben vardı.
Güzellik beni...
-FLASHBACK-
"Kurbanlarının yüzüne güzellik beni mi çiziyor...?"
Shoto dosyada gördüğü bilgiyle duraksadı. Neden bir katil, kurbanın yüzüne güzellik beni çizerdi ki? Bu kesinlikle sağlıklı bir zihnin ürünü olamazdı.