BÖLÜM ÖNİZLEMESİ:
"Dolabımın içinde ne işin var senin?!"
Kırmızı beyaz saçlarını havluyla kuruladı genç Omega ve sonra ıslak havluyu ısıtmak için hafif bir ısı yaydı etrafa. Isı odaya yayıldı ve içeriyi doldurdu. Havlu yeterince ısındığında onu bıraktı ve üstünü giyinmesi gerektiği için dolabının kapağını açtı. İçinde görmeyi beklediği en son şey sarışın bir Alfanın dolabında olmasıydı.
"Sen---?!"
"Bağırma!"
Omega hemen havlusunu üstüne almak için atıldı. Sarışın Alfa, siyah kediyi aldığı gibi dolaptan hızlıca çıkıp onun ağzını kapattı.
"Hay sıçayım..."
Omega debelenerek ateş saçmaya başladığında Alfa geri çekildi. Omega üstüne hızlıca çektiği havlusuyla tam bağırmaya hazırlanıyordu ki, fark ettiği şeyle bağırmaktan vazgeçti.
"Dynamight...?"
Bir Kahraman, Özel bir Omega Okulunun yurt bölümündeki bir öğrencinin dolabında ne arıyordu?
"Evet...Benim. Bak bu durumu açıklayabili---"
"Açıklamadan önce sen bir arkanı dön bence. Bir yabancının önünde böyle durmak rahatsız edici."
"Ah tabii..."
Alfa arkasını döndü.
Bunlar başına nasıl gelmişti böyle? Siyah kedi miyavlayınca Alfa ona baktı.
Doğru senin yüzünden!
Her şey bu aptal siyah kediyi yakalamak içindi! Bu aptal kedi başka bir ülkeden gelen önemli bir kahramanın kedisiydi ve kaçmıştı. Böyle özel bir Omega okuluna girmek bir Alfa için çok büyük bir sıkıntı ve dedikodu kaynağıydı bu yüzden gizlice girmişti. Şanslıydı ki odaların kilidi yoktu ve kedi kaçtığında onu yakalamayı başarmıştı. Odanın sahibinin duş aldığını su sesinden anlayabiliyordu ve zamanı olduğunu sanmıştı ancak yanılmıştı. Zamanı kalmayınca dolaba saklanmıştı ve şimdi olay buydu. Bir Omega ile baş başaydı.
Kıyafet hışırtılarını duyuyordu. Hızlıca üste geçirilmesinden oluşan hışırtılar bittiğinde Katsuki giyinmesinin bittiğini varsaydı ve arkasını döndü. Beyaz gömlek ve siyah pantolonla basit bir kombini vardı. Gömleğinin sağ tarafı hafiften ıslak ve göğsüne yapışmıştı.
Güzel bir görüntüydü.
"Şimdi açıkla."
Omega tehditkar bir şekilde ona baktığında Katsuki toparlandı. Hiç kimse ona böyle davranamazdı! Hele bir Omega hiç!
"Öncelikle sesinin tonuna bir ayar ver! Senin karşında o ezik Omega dostların yok."
Doğuştan gelen Alfalığıyla tehditkar Omegayı ezmeye çalışmak pekte güzel bir davranış sayılmazdı. Ama Alfası, bir Omeganın onu tehdit edecek cesareti nereden bulduğunu sürekli ona hatırlatıyordu ve bu da onu deli ediyordu.
"Burada korkup kekelemem ve özür dilemem mi gerekiyordu? Kusura bak özür dilemeyeceğim. Odama giren sapık sensin neticesinde."
Omega kendisine daha da tehditkar bakmaya başladı. Bunu gören Alfanın hali daha da kötüleşti. Çıldırmıştı. Sürekli feromon salıp Omega'yı boyun eğmeye zorlama içgüdüsüne Katsuki karşı geldi. Bu kötü olurdu çünkü Omega'nın arkasında gördüğü kızışma tablosunda bu ay çoktan işaretlenmişti. Önceki aylara baktığında kızışmasının hep düzenli geçirdiğini anlıyordu.