Yıldızı parlatmayı unutmayın.🧚🏻♀️
İyi geceler.😽
İyi okumalar.✨
+++
Baray yeniden uyandığında tavan ile karşılaştı. Sabahkinin aksine, salonunun tavanı ile bakıştı bir süre. Çok rahatsız hissediyordu. Neden bu pozisyonda olduğunu sorguladığında, gözlerinin önünden bir film şeridi gibi geçen olay ile ani bir hareketle uzandığı koltukta oturur hale geldi.
Demek ki koltuk rahatsızdı diye geçirdi içinden. Daha önce yatmadığı için bilmiyordu. Saçma ve yersiz düşüncelerine göz devirdi, bunları sonra da düşünebilirdi.
Karşısında büyük bir sorun vardı.
Koltuğa nasıl, neden ve hangi ara yattığını hatırlamıyordu. Asıl sorun uyku problemiydi. Gündüzleri uyuyamazdı ve uyandığından bu yana çok az zaman geçmişti, yani uyuması imkansızdı. Genelde sabahları sadece çok yorgun hissedip, bitkin düşünce anca uyurdu fakat o hiç bir şey hissetmiyordu.
Temkinli bir şekilde gözlerini salonda gezdirmeye başladı. Sıra tam karşısındaki büyük koltuğa gelince ortasında oturan, boyu neredeyse yavru bir kedininki kadar ve beyaz kanatları olan minik şeyde durdu.
Kapısında gördüğü şey gerçek miydi?
Dudakları kendisinden bağımsız olarak açılıp geri kapandı, karşısındaki şey ile göz göze geldiler. Kafası, iki eli, iki bacağı ve kanatları vardı. Üstüne giydiği beyaz elbise kanatları ile uyumlu görünüyordu.
Küçük bir insan gibiydi, kanatlar dışında tabii.
Yüzü bile zar zor görünüyordu bu uzaklıktan. Karşısında duran minik şeyin gerçekliğine inanmak istemiyordu. Şaka gibiydi. "Gerçek misin?" şaşkınlık içinde ağzından çıkan ilk cümle bu oldu.
Minik peri ona konuşması ile heyecanla gözlerini büyüttü.
Kendisine yönlendirilen soru ile heyecanı bir balon gibi patladı ve hafifçe kaşlarını çattı. Ne demek gerçek miydi? Tabii ki gerçekti canım! Ne saçmalıyordu bu?
"Um.. Evet?"
Baray sesi çıkan şey ile daha da çok şaşırdı.
"Ne?.. Nesin sen? Rüyada mıyım?" Kelimeler düşünmeden ağzından döküldü. Hayatında ilk defa küçük ve kanatları olan bir insan görüyordu. Kesinlikle rüyada olmalıydı.
"Ben bir periyim. Bak kanatlarım bile var! Ayrıca rüyada olmadığını anlaman için kendini hafifçe çimdikleyebilirsin." deyip kanatlarını oynattı Heras. Baray'ın gözleri yeniden kanatlarda dolandı.
Kendisini peri olarak tanıttığı varlığın sunduğu öneriye uyup iki parmağıyla etini kıstırınca acıması ile gözlerini kapadı. Ya deliriyordu ya da karşısında sadece dizilerde ve filmlerde adı geçen fantastik bir varlık vardı.
Derin bir nefes aldı. Aklına gelen şey ile kalkıp periye doğru adımladı ve önünde durdu. Kendisine kocaman gözleri ile bakan periyi umursamadı.
Parmağıyla gerçekliğini test ettiği kanatlar ile aklını kaçırmadığını düşündü. Dokunması gerçek olduğu ve delirmediği anlamında gelirdi, değil mi? Emin değildi. Hızla parmağını geri çekip karşısındaki bedeni daha yakından incelemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fairy? | bxb
FantasyPeriler insanlara görünemezlerdi, ruh eşleri dışında. ♬ kitap şarkısı : fairytale - alexander rybak ⚣ 2022 | hoaaymasallah # 16.02.22 - ?