🐥 කෝ ටේහ්යුන් ??
ජිමින් ඇහුවේ ටේගේ කාමරේ ඉදන් නිදි කිර කිර එන යූන්ගි දිහා බලාගෙන..
🐱 ආහ්...එලි වෙනකම් නිදි නෑ...
දගල දගල ඉදලා දැන් නිදාගත්තේ...
මගේ ඔලුව පුපුරන්න වගේ රිදෙනවා...යූන්ගි එහෙම කියාගෙන සෙටියෙන් වාඩි උනා.. ජිමින් ඉක්මනට ගිහින් පේන් කිලර් දෙකක් අරන් ඇවිල්ලා යූන්ගිට දුන්නා.
🐥 ආහ්..ගන්න...
🐱 කුමාවෝ...
කුක්ට කොහොමද ??🐥 එයාට දැන් අඩුයි..
ඊයේ මුලු රෑම කෙදිරි ගෑවා..🐱 හ්ම්...
🐥 ටේහ්යුන්ට මොකද උනේ ??
ඇයි එයා එකපාරටම අමුතු විදියට කතා කරේ ??🐱 මන් ඔයාට වෙලාව ආවම හැමදෙයක්ම කියන්නම් ජිමින්....
ඔයාලා දකින ටේහ්යුන් නෙමෙයි එයාගේ ඇතුලේ ඉන්නේ...පිටතට එයා හුගක් ශක්තිමත් කියලා පෙන්නන්න හැදුවට එයා ඇතුලෙන් එහෙම නෑ...මන් දන්නෙ නෑ ටේහ්යුන් ඇයි ඊයේ එහෙම දෙයක් කරේ කියලා...මීට කලින් ටේහ්යුන් බිව්වාට එයාගේ පාලනය නැති වෙලා නෑ...ඒත් ටේහ්යුන් අඩපු විදියෙන් තේරුනා එයා ඒ ගැන පසුතැවෙනවා කියලා..🐥 හ්ම්..
දෙන්නා අතර කෙටි නිශ්ශබ්දතාවයක් තිබිලා ආයි යූන්ගි කතා කරන්න පටන් ගත්තා.
🐱 ජිමින් ඩාර්ක් ලෝඩ් ගැන ටේහ්යුන් ඉස්සරහ වචනයක්වත් කියන්න එපා...
🐥 ඇයි ඒ ?? එයාල දැනගන්න ඕන එයාලාව මෙච්චර කාගෙන්ද පරිස්සම් කරන්නෙ කියලා
🐱 එපා ජිමින්...
ටේහ්යුන් ඉන්නේ ඒ නම අහන්න පුලුවන් තත්ත්වෙක නෙමෙයි...
පුලුවන් නම් මන් වෙනුවෙන් ඒ දේ විතරක් කරන්න...
ටේහ්යුන්ට මේ කිසි දෙයක් දැනගන්න තියන්න එපා..🐥 හ්ම්..අරස්සෝ...
🐱 ඒක නෙමෙයි...
ජන්ග්කුක්ගේ තුවාල හොද වෙලාද ??🐥 ඒවා දැන්ම හොද වෙන එකක් නෑ...එයාට තුවාල උනොත් අපිට වගේ ඉක්මනට හොද වෙන්නෙ නැ...
🐱 මන් හිතුවා හරි එහෙනම්...
ඒ දෙන්නාගේ විශේෂත්වේ ඒක..ටේහ්යුන්ටත් තුවාල උනාම ඒවා හොද වෙන්නෙ නෑ..
පොඩි කාලේ වෙච්ච තුවාල වලල කැලලි තාම තියෙනවා..
ESTÃS LEYENDO
Defenders Of The Degan || TK || Completed
FantasÃaāļāļēāˇ āˇāˇāļāļąāˇāļ¯ āļāļģāˇ āļ¸āˇ āļ¯āˇāļąāˇāļąāˇ āļ¸āˇ āˇāˇāļ¯āˇāļēāļ§ āļāˇāˇāˇāļąāˇ āļāļ¯āļģāˇ āļāļģāļēāˇ āļāˇāļēāļŊāˇ..āļāˇāļāˇ āļāˇāˇāˇ āˇāˇāļāļāˇ āļ¸āļ§ āļ āļ´āˇ āļāļāˇ āˇāˇāˇāļģāˇ āļąāˇ..āļ¯āˇāļāˇāļāˇāļąāˇ āļāļēāˇāļāˇ āļāļą āļ¯āˇāˇāļŊāˇ ?? - āˇāˇāˇāˇāļēāˇāļāˇ - āļ āļ´āˇāļ§ āļ¸āˇāļąāˇāˇāˇāˇāˇ āˇāˇāļąāˇāˇ āļāļģāļąāˇāļą āļļāˇ āˇāˇāļļāˇ āļ āļ´āˇāļ§ āļāˇāļēāˇāļą āļāļ¯āļģāˇāļ§ āļāļēāˇāļŊāļ¸ āˇāˇāļąāˇāˇ āļāļąāˇāļāˇ āˇāˇāļģāˇ...