Sakura şirketinin, yani Taehyung'un dedesinin şirketinin, ortaklarını şablona döktüm. Şimdilik daha ayrıntılısı spoiler içerdiğinden bilerek yazmadım. Boşlukları siz doldurabilirsiniz tabi ki. Bir de kişi isimlerini karıştırırsanız buraya yorum bırakın ve ben de spoilersız açıklayayım.
Ayrıca metinde geçen tilki maskesi:
Hatalarım varsa affola. İyi okumalar!
[SYML - Mr. Sandman]
°°°
Küçük çocuk annesinin elini daha sıkı tuttu. Masanın üzerindeki meyve suyundan içerken elma suyunun keskin tadı boğazını yakmıştı, yine de birkaç ayda bir geldikleri böyle pahalı bir mekanda kaliteli elma suyunun verdiği acılığı seviyordu.
"Beğendin mi?" diye kısık sesiyle konuştu annesi, sanki etraftaki insanların onları duymasından korkar gibi çekingen ama yine de sevecendi. "Buranın meyve suyunu çok seviyorum, diğer içtiklerim böyle olmuyor." Hiç tereddüt etmeden, annesinden daha yüksek sesle konuşan tatlı çocuk bir yudum daha çekti pipetten. "Sanırım gerçek elma kullanıyorlar yaparken, bu yüzden tadı daha fazla olabilir." Duru bir güzelliğe sahip olan çocuğun annesi üzerindeki yeni kotun kumaşını okşadı, hiç kuşkusuz giydiği kıyafetlerin pahalılığı ona ağır gelmişti. Zira kocası her seferinde ona böyle güzel ve şık şeyler alsa da onları giyecek ne yeri ne de bir gerekçesi vardı, o sadece tüm gün çocuğuna bakan bir anneydi.
"Babama söyleyeceğim, bir daha geldiğinde bir sürü ama bir sürü elma alsın ve biz de elma suyu yapalım. Olur mu anne?" Basit ve bir o kadar da çocukça isteği duyan kadın, yumuşak saçlarını kulağının arkasına iterken kendisine büyük bir istekle bakan çocuğa karşı güzel bir tebessümle kafasını salladı. "Pasta da ister misin? En son geldiğimiz de yediğin çikolatalı pastayı çok sevmiştin." Çocuk annesinin yüzüne bakarak hızlıca kafasını iki yana salladı ve çikolatalı pasta yeme isteğini şiddetle bastırarak meyve suyundan biraz daha içti. Aslında yemeyi gerçekten çok istiyordu ancak annesine de yük olmak istemiyordu, sadece istemiyormuş gibi davranarak annesini inandırmayı başardı ve etrafına bakmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Minus | Taekook
Fanfic❝Park Jimin güzeldi ama Kim Taehyung o kadar güzel değildi.❞