"Peperiksaan Akan bermula dalam Masa 5 minit lagi"
Y/n membaca satu persatu dengan teliti. Walaupun dia selalu mendapat markah teruk tapi Tak salah dia usaha.
'macam Mana aku nak ingat formula ni?' bisik y/n di dalam hati.
Satu lipatan kertas melayang di atas meja y/n. Y/n membuka lipatan itu.
'nak aku Tolong kau?' y/n menoleh ke arah inui seishu. Inui sedang membaca buku matematik.
Mata inui melirik ke arah y/n.y/n mengaguk.
💌
"Ini Akan menjadi kenangan" y/n menunjukkan koleksi perbincangan dia dan inui. Kokonoi memerhati setiap satu persatu.
"Senang je soalan matematik tadi" kata kokonoi.
"Aku dapat soalan bocor"kokonoi menunjukkan kertas salinan. Siap ada Jalan Kira lagi.
"Kata kawan. Mana aci senang sorang sorang" y/n tidak berpuas hati. Kokonoi menjelirkan lidahnya.
Inui menundukkan kepalanya. Y/n dan kokonoi masih lagi bersembang tentang peperiksaan matematik.
"Kau nak tau tak. Time aku buka kertas nak cek muka Surat kan? Aku perasan, lepas soalan Ramat tu ada muka orang senyum"
"Aku rasa cikgu nak perli Kita. Lepas jawab semua soalan pun ada"
"Apalah nasib aku"
Zzzzzzzzzzz
"Eh?"
"Hah?"
Rupa rupanya inui tertidur. Kokonoi bangun dari tempat duduknya.
"Kau nak air apa?" Tanya kokonoi.
"Starbucks"
Kokonoi menghela nafas lalu keluar dari biliknya.
Selepas merasa kokonoi pergi, y/n menoleh ke arah inui.
'inui betul betul tidur ke?' soal y/n di dalam hati. Dia mendekati inui.
Y/n mengusap rambut inui. Jarak antara muka mereka berdua hanya beberapa cm sahaja.
"Dah puas sentuh aku?"
Cup
Muka y/n merah padam. Inui hanya berpura pura tidur sahaja. Inui mencium y/n sambil memegang belakang kepala y/n.
Inui melepaskan tautan bibir mereka berdua. Y/n masih merah padam.
"Kenapa y/n? Muka tu merah sangat"
Y/n menutup mukanya menggunakan kedua dua tangan. Malu mahu eye contact dengan inui.
Inui tergelak kecil. Dia menjauhkan tangan y/n dari mukanya.
"Kenapa y/n Tak nak jawab? Nak kena panggil Sayang ke?"
Inui menutup telinga y/n. Y/n merasa seram sejuk.
Patutkah dia confess dengan inui?
A. Ya
B. Tidak
Mungkin aku kena confess.
"I-inui!! Ak-"
Pintu dihempas kuat. Kelihatan kokonoi dengan wajah blur.
YOU ARE READING
Meja Sebelah (inui x y/n)
FanfictionTOKYO REVENGE FANFICTION y/n seorang pelajar sekolah yang baru masuk tingkatan 3. Dia berharap dapat sekelas dengan sahabatnya, kokonoi hajime. Malang sekali, mereka berdua tidak sekelas. Kokonoi memberitahu y/n bahawa ada kawannya aka...