Bab 9

130 10 10
                                    


"Inupi"

Inui seishu yang sejak dari tadi termenung melirik ke arah lelaki pencinta duit itu.

"Kau nak aku belikan makan? Aku nak keluar ni" inui mengelengkan kepalanya.

Kokonoi hajime menghela nafas lalu keluar dari bilik pesakit.

Selepas pintu kembali tertutup, inui mengalihkan pandangan kepada y/n.

Gadis itu masih tidak sedarkan diri. Sebahagian kepalanya dibalut.

"Y/n nak tinggalkan inui macam kakak inui ke?"

                               💌

"Along!!"

Kokonoi yang merasa dirinya terpanggil menoleh ke belakang. Beberapa ahli black dragon datang ke arahnya.

"Kenapa?"

"Nah" kokonoi mengambil fail yang berisi beberapa gambar dan kertas.

"Ken y/n?"

Lelaki yang berambut hitam mengerutkan dahi. Nama keluarga y/n adalah ken.

"Maknanya ken ryuji membuat y/n?"

                                💌

ACHooo

Ken ryuji atau dipanggil draken menatap cermin.

"Ada orang kutuk aku ke?" Draken tertanya Tanya. Dia keluar dari bilik air dengan sehelai tuala.

"Kenchin!!!"seseorang mengetuk pintu dengan kuat.

Draken membukakan pintu.kelihatan kawan baiknya, sano manjiro atau dipanggil mikey.

"Wow" tangan mikey menyentuh abs draken. Lelaki itu tersenyum.🌚

               

                                💌

Siang berganti malam. Inui masih berada di hospital. Menunggu si pujaaan hati.

Tok.... Tok...tok...

Pintu dibuka perlahan. Kelihatan seorang perempuan berpakaian jururawat masuk kedalam dengan sebuah kotak.

Kotak itu bertuliskan nama y/n. Jururawat itu meletakkan kotak itu di hujung katil y/n.

"Ini barang cik y/n"

Jururawat itu keluar dari bilik pesakit. Inui mendekati kotak itu.

Inui membuka kotak itu. Terdapat pakaian dan telefon y/n. Telefon y/n sedikit retak.

"Ni chan?"


                               💌

Pastu bungan hiasan yang berada di atas meja dilempar. Kedengaran seseorang menhentakkan kaki berkali kali Tanda tidak berpuas hati.


"Kau panggil mereka berdua sekarang!!!"

"Ba-baik"

Suzuki kaori menahan amarahnya. Dia sudah merancang dari awal.

Pintu dibuka. Mata suzuki menatap kedua dua orang pemuda.

Dia memberikan cermin matanya. Kedua pemuda tadi cuba menatap suzuki.























Meja Sebelah (inui x y/n)Where stories live. Discover now