Bab 10

149 11 2
                                    

"Inui?" Sebatang paip mengenal kepala mitsuya.

"TAKA CHANNN!!!!" Hakkai berlari ke arah inui. Dia menyebut berkali kali nama ketua pasukan 2 itu.

"Adakah ia berbaloi 100,000?" Kokonoi datang sambil menjelirkan lidahnya.

"Apa sekarang takemichi? TAKA chan dia Tak sedarkan diri!!"

Takemichi dan chifuyu hanya berdiam diri.

"Sudah tentu.aku menghayun  Sekeras yang aku boleh"

"HAHAHHAHAHA!! Macam tu lah inui"

" Sekarang!! Jom kalahkan mereka sampai mati!!"

"APA KEJADAHNYA KAU BUAT.." Jerit takemichi.

"ANAK JALANG!?" Sambung chifuyu.

"HAHAHAHAHAHAH!"


                                   💌

" Bersiap sedialah kau y/n!!" Kaori masuk ke dalam hospital dengan beberapa anak buahnya.

Semestinya pada malam natal ramai pekerja yang cuti. Termasuklah perawat.

"Ada yang boleh Saya Bantu?" Suzuki kaori tersenyum.

"Hapuskan dia"

                                    💌

Selepas beberapa minit, pintu y/n dibuka. Kelihatan beberapa ahli black dragon masuk ke dalam bilik pesakit itu.

"Kenapa along Tak angkat call?" Marah salah satu ahli black dragon. Mereka berada dalam bahaya.

"Inui pun sama"

Mereka bertiga menghela nafas. Mata mereka melirik ke arah y/n.

                                  💌

Kaori suzuki tersenyum sendiri sejak masuk ke dalam hospital. Gadis  dan anak buahnya berjalan ke arah bilik pesakit y/n.

"Tak sabarnya aku~"

BUGH

Satu tumbukan melayang ke arah suzuki. Suzuki yang masih belum bersedia terhempas ke dinding hospital lama itu.

"Aku takkan biarkan korang lalu jalan ni!!!" Kata salah satu ahli black dragon sambil merentangkan tangannya.

"Ha-hapuskan dia" suzuki memberi arahan kepada anak buahnya.

"Aku kena lindungi mereka!!!"

                                 💌

2 orang ahli black dragon masih lagi berada di dalam bilik bersama seorang gadis yang terbaring di atas katil hospital. Mereka memikirkan cara menyelamatkan y/n.

"Kita kena lindungi y/n. Kalau tidak pengorbanan dia hanya sia sia." Kata salah seorang ahli black dragon. Kawannya hanya mengaguk.

"Apa kata Kita........." Dia membisikkan sesuatu kepada kawannya.

"Boleh juga tu"

                               💌

"Sudah tamat"

Untuk pertama kalinya black dragon kalah. Taiju, inui dan kokonoi berada di hadapan gereja.

"Boss, kami pergi dulu"

"Ia adalah mimpi yang bagus....Singkat dan sekejap Seperti yang berlaku" inui berlalu pergi.

"Apa yang kau  nak buat, koko?"

"Apa lagi? Aku  ikut kau lah" kokonoi mengikuti kawan baiknya.


"Jumpa lagi, taiju"


                                    💌


PANG

pintu bilik pesakit dibuka luas. Suzuki dan anak buahnya memasuki bilik itu.

"Y/n~"


















Meja Sebelah (inui x y/n)Where stories live. Discover now