Episodes 16 - Sifat Biadap Kayra

515 27 45
                                    

Kesemua ejen muda dn mentor berada di briefing room slps dripd kejadian di arena. Ali dn Yuki tdk kelihatan di situ memandangkan mereka membawa Alicia ke bilik rawatan. Mata semua mentor MATA tepat memandang ke arah Kayra yg berdiri di hdpn mereka. Ejen kombat itu tdk menunjukkan apa2 reaksi. Dlm hati, dia berasa amat puas kerana dpt lunaskan dendamnya terhdp Alicia.

E. Leon : Apa kamu buat ni Kayra ?!! Knp kamu serang Alicia ?!!

Kayra tdk menjawab sebaliknya hnya diam shj. E. Leon bersuara lagi.

E. Leon : Kayra.....saya ckp dgn kamu ni !!! Jwb !!! Jgn buat saya mcm tunggul kt sini !!! 😡😡

Kayra : Hmphh.....dulu semua mentor buat saya mcm tunggul xpe plk

E. Zam : Kayra....jaga adab kamu !!! Sedar tk siapa yg kamu tgh ckp sekarang ni !!!

Kayra : Saya sedar lah uncle !!! Saya bkn mcm semua mentor kt sini !!! Yg buta x nmpk kesalahan Alicia !!!

E. Leon : KAYRA !!!! 😡😡

Jeritan mentor teras neuro itu jelas membuatkan kesemua ejen muda tergamam. E. Leon mengenggamkan tangannya kerana terlalu geram dgn kata2 gadis itu. Melihatkan perbuatan E. Leon itu, E. Geetha mula tenangkannya.

E. Geetha : Leon, sabar. Biar saya yg ckp dgn dia

Ejen tekno itu memandang ke arah Kayra dn mula berkata........

E. Geetha : Kayra.....saya fhm yg kamu masih marah dgn kami lps apa yg berlaku. Tpi kamu x sepatutnya serang Alicia hnya semata2 nk balas dendam. Perbuatan kamu ni salah.

Kayra : Perbuatan saya je salah !!! Habis !!! Alicia tu betul sgt lah !!! Dulu perempuan x guna tu selalu buli dn hina saya !!! Tkde sorang plk kata yg perbuatan dia tu salah !!!! Apa ? Hnya sbb dia ejen paling hebat....kamu semua nk pinggirkan ejen lemah mcm saya !!! Itu cukup baiklah saya tikam dia kt kaki shj. Nk diikutkan hati, nak je saya benamkan pisau tu kt jantung dia !!!! Baru puas hati saya !!! 😡😡

E. Zam : Kayra !!! Kamu ni dh gila ke apa !!! Smpi nk bunuh org !!! Kamu buat mcm tu, kamu blh masuk penjara tahu tk !!! Silap2 kena hukum mati !!! Kamu nk ke jdi mcm tu ?!!

Kayra : Mmg saya nk pun !!! Org2 kt sini bkn fhm pun apa yg saya rasa !!! Semua org bela Alicia mcm dia tu permaisuri padahal dia tu anak gelandangan !!!

E. Zam : KAYRA !!!! 😡😡

E. Zam mengangkat tangannya utk melempang anak saudaranya. Namun, perbuatan itu dihentikan. Wajahnya kelihatan marah kerana terlalu berang dgn kata2 Kayra.

Kayra : Apa ? Uncle pun nk tampar saya. Tamparlah !!! Smpi mati pun xpe !!! Uncle sama je dgn ejen2 lain. Semua nk backup Alicia 😢😢

E. Zam : Uncle bkn sblhkan dia tpi kamu ni dh melampau sgt !!! Uncle tahu lah yg kamu berdendam dgn Alicia tpi x perlu smpi bertindak mcm ni sekali.

Kayra : Saya tikam Alicia pun xde kena mengena dgn uncle !!! 😡😡

E. Zam : Mesti lah ada kena mengena dgn uncle !!! Kamu ni anak saudara uncle !!!

E. Leon : Sdh cukup !!!! Tk guna kita bertekak di sini lagi !!!

E. Leon memandang ke arah Kayra semula sblum berkata........

E. Leon : Kayra.....saya minta maaf klu kptsn yg saya buat ni terlalu berat utk kamu terima tpi ini setimpal dgn apa yg kamu buat pd Alicia.

Kayra : E. Leon nk buat apa ? Nk gantung saya ?!! Ataupun nk penjarakan saya terus !!!

E. Leon : Saya akn masukkan kamu dlm penjara tpi dlm masa yg sama.....saya akn usulkan pd ketua teras utk buang kamu dri MATA

Kayra : Apa ?!!! 😨😨

One And Only ( Ejen Ali Fanfiction )Where stories live. Discover now