TUJUH🌹

997 54 6
                                    

"Hello Malaysia, i'm comeback!" Laung kazumi separa kuat bersama tangan diangkat tinggi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Hello Malaysia, i'm comeback!" Laung kazumi separa kuat bersama tangan diangkat tinggi. Mata mata yang memandangnya dihiraukan. Apa dia kisah! Dia rindu Malaysia tahu tak.

Tanpa melengahkan masa, beg beroda berwarna hitam ditarik tenang sambil cermin mata hitam dibuang dan diselitkan di kolar bajunya. Matanya melilau di setiap sudut, mencari kelibat yang berjanji untuk mengambil dirinya.

Rasa sudah lama dia mencari kelibat yang tidak kunjung tiba, kazumi melabuhkan duduk pada kerusi yang memang tersedia di situ. Nafas dihela perlahan.

Telefon didalam begnya dibawa keluar sebelum dionkan. Ikon berwarna hijau ditekan dan terus nama seseorang dicari sebelum ditekan. Sejurus itu, jari jemari runcingnya lincah bergerak menulis sesuatu dan setelah siap button send ditekan.

Ting!

Terus ikon whatsapp ditekan dan dibaca satu persatu pesanan yang baru sampai.

BankTakBergerak♥️

Sorry ii abang lupa. Tadi ada urgent meeting degn klien Rusia, sampai lupa adik. Dalam setengah jam abang sampai. Sorry princess, sebagai ganti adik minta apa pun abang bagi eh✨ tc lope u♥️🌹 tunggu abang tau😉

Kazumi melepaskan nafas lemah sebelum telefon ditutup dan disimpan. Mesej Ken ahmer dibiarkan bluetick.

Padan muka!

Badan disandar pada penyandar kerusi, matanya melilau memerhati setiap sudut kawasan itu. Dilihatnya ramai orang, ada yang berpasangan, berkeluarga, dan ada yang berseorangan seperti dirinya, mungkin hari cuti Kut. Tu yang ramai orang. Fikir kazumi.

Diam sejenak, kazumi duduk tegak. Matanya dikecilkan untuk mencari mana mana restoran atau cafe yang boleh mengisi perutnya yang lapar sementara menunggu kedatangan Ken ahmer. Sesaat itu, kazumi tersenyum lebar.

Got u! Starbucks.

Lantas itu, beg rodanya ditarik kearah itu dengan langkah yang teruja. Rindu Starbucks Malaysia.

Makin lebar senyumannya apabila keadaan cafe itu agak lengang dan sunyi. Tenang. Laju kaki mengorak langkah pada kaunter untuk memesan air.

"Hye, welcome to Starbucks. Oder?" ramah barista itu menyapa.

"Hye, I nak Iced signature chocolate with 2 pump caramel syrup and 2 pump hazelnut syrup. Lepastu-chocolate whipped cream dan chocolate drizzle upside down. Tu je" pesan kazumi lembut dan terang bersama senyuman nipis.

"Rm28.99" sejurus itu kazumi mengambil purse nya. Dibuka dan dicari not untuk membayar. Kazumi mengerut dahi sedikit dan terdiam sejenak.

Aik, dompet dia kosong? Kazumi tak perasan dia takde cash.

"Kad boleh?" Mendapat anggukan dari barista tersebut, laju saja kazumi menghulur kad nya. Dalam fikiran masih ligat berfikir macam mana dia tak perasan duit dia dah habis. Rasanya dah dia top up.

Cinta Hati Mr BekuWhere stories live. Discover now