PART 1

1.3K 65 5
                                    

ჯონგუკი კორეაში ერთ ერთი ცნობილი კომპანიის დირექტორის შვილი ალფაა და არის 24 წლის, ხოლო ჯიმინიც ჯონგუკის მსგავსად შეძლებული ოჯახის შვილია, 23 წლის ომეგა. მათი გზემი ერთმანეთში გადაიკვეთა მაშინ როცა ისინი პირველად შეხვდნენ. მათი პირველი შეხვედრა არ ყოფილა სახარბიელო და თავაზიანი რადგან არ იცოდნენ რომ ისინი ერთმანეთის მეწყვილეები იყვნენ. მათი მამები დიდი ხანია ცდილობენ მათ დაახლოებას და დაოჯახებას. ეს კი მხოლოდ ახლა გამოუვიდათ როცა ჯიმინი და ჯონგუკი უკვე კარგა გაზრდილები არიან და საკუთარი ოჯახის შექმნა სჭირდებათ.

   ავტორის პოვ:

ჯონგუკის და ჯიმინის მამა შეთანხმდნენ რომ მათი მარტოხელა შვილები უნდა შეეუღლებინათ და თავიანთი კომპანიაც გაეერთიანებინად ამ გზით. მათ დროც კი დაგეგმეს როცა თავიანთ შვილებს პატარა ქორწილს გადაუხდიდნენ.

    ჯონგუკის ოჯახი:
  -ჯონგუკს დაუძახეთ და უთხარით ჩემთან შემოვიდეს 5 წუთში-გააცემს ბრძანებას ბატონი ჯონი და ყავას სვამს.
   -გისმენ მამა, რა საქმე გაქვს-უცებ ჩმდება ოთახში ჯონგუკი.
   -შენ თვითონაც უნდა ხვდებოდე რა მინდა, ხვალ ქორწილი გაქვს და მოემზადე.
    -კარგი რა მამა, რატომ მაქორწინებ იმაზე ვისაც არ ვიცნობ და არ მიყვარს.
    -ნუ მეწინააღმდეგენი ჯონგუკ და გააკეთე ის რასაც გეუბნები.

ჯიმინის ოჯახი:

   -ჯიმინ შვილო, რატომ არ გინდა ჯონგუკზე დაქორწინება, ხომ იცი ის ძალიან კარგი ალფაა და ძალიან ბევრი ომეგა ოცნებობს მის ქმრობაზე.-ეუბნება ანერვიულებული ალფა ჯიმინს.
    -არ მინდა მამა, ხომ იცი უსიყვარულოდ ვერ დავქორწინდები.-არც ჯიმინი აკლებს.
-შვილო, სიყვარულით არც მე დავქორწინებულვარ მაგრამ შემდეგ გაირკვა რომ მე და შენი მამიკო ჭეშმარიტები ვიყავით და ჩვენ შორის დროთა განმავლობაში ნაპერწკალი გაჩნდა.-აიმედებს მამა ალფა ჯიმინს და მხარდაჭერის მიზმით ზურგსე ხელს უსვამს წრიულად.

ქორწილის დღე:
ჯიმინი ოთახში ზის სარკის წინ და თავის თავს უყურებს.
-ღმერთო ჩემო... ჩემი მომავალი ქმარი ძალიან სიმპატიური ალფაა მაგრამ იქნებ მას არ მოვწონვარ, იქნებ ის ჩემზე საერთოდ არ ფიქრობს, იქნებ ქორწინების მერე მიმაგდოს და სხვასთან წავიდეს, იქნებ ვინმე ყავს?-საკუთარ თავს უსვამს კითხვება ჯიმინი და თავს უფტო მეტად იტანჯავს.

ოთახში ჯიმინის საუკეთესო მეგობარი თეჰიონი შედის და ბიჭს ატყობინებს რომ დროა გამოვიდეს, წვეულება იწყება და ყველა მათ ელოდება.
-თეჰიონ, ნახე ჯონგუკი? როგორ გამოიყურება?
-გამოდი და ნახე ჯიმინ მე რატომ მეკითხები? ნუ მერვიულობ ასე ძალიან ცოტა დამშვიდდი სახეზე ფერი აღარ გადევს, ასე რომ ჯონგუკმა დაგინახოს იფიქრებს ქმრად საფრთხობელა მომყავსო და გაიქცევა შენგან.-თეჰიონი ცდილობს ჯიმინი გაამხიარულოს.
-კარგი რა თეჰიონ ნუ მაშინებ ისედაც ვნერვიულობ.
-კარგი ძვირფასო არ ინერვიულო კარგი? ცოტა მალიაჟს შეგისწორებ და გავიდეთ.
-კარგი.


_______________________________
_________________________
____________________
_____________
________

ჰაიიი ყველას დაგიბრუნდით ახალი ფიკით😻❤️📇📖
ანუ ხალხო ქირწილზე დაწერა მეზარება თან სისულელე გამოვა ამიტომ პირდაპირ მეორე დღით დავიწყებ, რადგან თქვენც მიხვდებით ალბათ რომ პირველი ღამე არ ექნებათ  ჩვენს გვრიტებს. ნუუუუ ახლა მაინც🤣 ვოუთი და კომი არ გადავიწყდეთ წავიკითხავ ყველას🤓

იძულებით დაოჯახებული (დასრულებული)Where stories live. Discover now