part 4

840 44 9
                                    

შუა ღამით ჯონგუკს სასიქმოვნო ვანილის სურნელი აღვიძებს. სუნით გაბრუებული თვალებს ძლივს ახელს და აქით იქით იყურება. უცებ აცნობიერებს რომ ეს სასიამოცნო სურნელი მისი ომეგისგან მოდის რომელიც იტანჯება ისე სურს თავისი ალფის შეხება.
     -გუკი... გთხოვ... დამეხმარე-ძლივს აბამს სიტყვებს ომეგა და ხვანცალებს.
     -ჯიმინნ...ნუთუ შენნ...
     -კი ჯონგუკ შენი ომეგა ვარ, არ აპირებ დახმარებას?
     -მოიცა ლამაზო ეხლავე, ჯერ აქედან უნდა გავიდე რაღაცა უნდა გავაკეთო მალე დავბრუნდები.-ჯონგუკს ძალიან უჭირს სიარული იმდენად სურს მის ომეგას შეეხოს მაგრამ ამასთანაცე სახლში 2 ალფა ყავს.
   ჯონგუკი უცებ გადის გარეთ და ოთახებში ვარდება სადაც გაბრუებული ალფები ხვდება. ის უშვებს მშობლებს სახლიდან და თავის ომეგასთან მიდის რომელიც ტანჯული ხმით უხმობს თავის ალფას.
      -მოვედი პატარავ... აქ ვარ დაგეხმარები არ ინერვიულო ეხლავე მოვალ კარგი.
      -გთხოვ გუკი მალე...-ომეგა იმდენად ცუდადაა საწოლზე ვერ ჩერდება და ფეხზე დგება რომ სიბნელეში ალფას სუნს მიაგნოს. უცებ ეჯახება დიდ დაკუნთულ სხეულს. ჯონგუკი ხელებს ხვევს წელზე და სხეულზე იკვრავს ომეგას. ეტაკება მის ტუჩებს და ხარბად კოცნის. ნელ ნელა საწოლამდე მიდიან და კოცნას არ წყვეტენ. ალფა ომეგას საწოლზე ფრთხილად აწვენს ზურგით და ზემოდან ექცევა, ყელში უწყებს კოცნას და იასამნისფერ ლაქება უტოვებს სხეულზე. მათი ტანსაცმელი სიბნელეში დაფრინავს ჰაერში და ოთახის კუთხეში ეცემა.
     -მეტი აღარ შემიძლია გუკი...აჰჰჰ გთხოვ მალე...აჰჰჰ
    -მთხოვე და გავაკეთებ ჩემო ლამაზო ომეგავ-ალფა აგეძელებს ომეგის გაწვალებას და მოშიშვლებულ რძისფერ კანზე მუქ ლაქებს უტოვებს.
    -გთხოვ გუკი... აჰჰჰ გთხოვ აჰჰჰ...
    -მასე არა უფრო მეტად... აჰჰჰ
    -გთხოვ მამიკო დამეხმარე  გთხოვ დამეხმარე... აჰჰჰჰ
    -რა გავაკეთო მითხარი და დაგეხმარები.
  ჯიმინი მეტს ვეღარ უძლებს ალფას მოდუნებულ სხეულს ზურგზე ატრიალებს და ზემოდან ექცევა. უკანალით ორგანოზე აჯდება და იწყებს თეძოების ამოძრავებას.
ალფა იკრებს ძალებს და თავის პოზიციას უბრუნდება ომეგას ზემოდან ექცევა და ერთი თითით შედის მასში. ჯიმინი სიმწრის  კვნესას უშვებს პირიდან.
    -გინდა გავჩერდე?
    -არა გააფართოვე მალეე...აჰჰჰ -ჯონგუკი ამატებს კიდევ ორ თითს და ტკივილის ჩასახშობად მოწყვეტით კოცნის ომეგას. უჰაერობის გამო წყვეტს კოცნას და გაფართოებულ ანუსში თითებს თავისი ორგანოთი ანაცვლებს. ჯიმინს ტკივილისგან თვალებიდან ცრემლები დის.
      -გინდა გავჩერდე?
      -არა გაჩერდი...აჰჰჰ მოვითმენ.
   ჯონგუკი მთელი ორი წუთი გაუნძრევლად არის ომეგაში რომ ზომას შეაჩვიოს.
     -გუკი მეტი აღარ შემიძლია გთხოვ იმიძრავე...ააჰჰჰჰჰ
     -მეც ვეღარ ვუძლებ პატარავ ძალიან წვრილი ხარ და ვეღარ ვჩერდები.
   ჯონგუკი ნელა იწყებს მოძრაობასu და როცა ხვდება რომ ჯიმინი მეტს ითხოვს უფრო ჩქარდება, ნელ ნელა ოთახში ტემპერატურა იმატებს, სხეულების შეჯახების და ხვნეში ხმა ისმის. რამდენიმე წუთი ასე გრძელდება და ბოლოს მთელი ოთახი სპერმის სუნით იჟღენთება.
      -ძალიან კარგი ხარ პატარავ...მმმ
      -ვიცი, იქნებ ერთი რაუნდი კიდევ გაგვევლო, რას იტყვი?-ეშმაკურ სახეს იღებს ჯიმინი და ალფას ორგანოს ფრთხილად ეხება პატარა თითებით. ასე გაიარა მეორე რაუნდმა, ამას მოყვა მესამე, მეოთხე და ბოლოს დაღლილებმა ერთმანეთზე აკრულებმა დაიძინეს.

      დილით ჯონგუკს პირველი ეღვიძება.
თვალებს ახელს და ხედავს მის მკერდზე თავ დადებულ ჯიმინს, მის სისაყვარლეზე ეღიმება. ფრთხილად მაღლა აწევინებს თავს რომ მის ლამაზ სახელს უყუროს. თვალი მის დავუშტულ ტუჩებზე უჩერდება. ახლოს იწევა და ფრთხილად კოცნის რომ არ გააღვიძოს მაგრამ ომეგას მაინც ეღვიძება. თვალებს ახელს და როცა ჯონგუკს ხედავს ლოყები უწითლდება ახსენდება წინა ღამე და დარცხვენილი მის თავს ჯონგუკის კისერში რგავს.
     -მეჩვენება თუ გრცხვენია და მემალები მას შემდეგ რაც გუშინ მოხდა?
     -კარგი რაა უბრალოდ არ ვარ მიჩვეული, ეს ჩემთვის პირველი იყო.
     -ხოდა მიეჩვიე ჩემო ჭეშმარიტო ომეგავ ასე ხშირად მოხდება შენი ლამაზი სხეულისა და სახის გამო.-ამაზე ჯიმინი უფრო გაწითლდა და ჭარხალს დაემსგავსა.
      -ნუ მაწითლებ კარგი რაა.
      -ხო კარგი მაგრამ შენს გამო ძალიან დაღლილი ვარ, ნუთუ ერთი თბილი ჩახუტება და კოცნა არ მეკუთნის?
      -რათქმაუნდა გეკუთნის ჩემო სიმპატიურო ალფავ.-ჯიმინი მაღლა იწევა და ჯონგუკს მოწყვეტით კოცნის ლოყაზე.
       -ხო მართლა, რატომ მიმალავდი შენს სურნელს და იმას რომ ჩემი ჭეშმარიტი ხარ?
       -იცი...მეგონა როცა ამას გაიგებდი გამაგდებდი და ჩემთან ერთად ცხოვრება არ მოგინდებოდა, მე კი ამ პერიოდის განმავლობაში ძალიან შეგეჩვიე და შენს გარეშე ვეღარ ვძლებ.
       -მინი მინდა რაღაც გითხრა...მე შენ...მე
       -გუკი მიყვარხარ.
       -მინი?
-ვაპირებდი აქამდე მეთქვა მაგრამ, მეგონა უარმყოფდი.
-მეც მიყვარხარ მინი.

იძულებით დაოჯახებული (დასრულებული)Where stories live. Discover now