part 9

579 40 12
                                    

ორივე სახლში შევიდა. ერთად იბანავეს გამოიცვალეს და ვახშმის მომზადება დაიწყეს.
-მინი, ასეთ დროს რატომ მოგშივდა? აქამდე არასდროს მოგდომებია ჭამა შუა ღამით.-ამბობს მხიარულად ალფა.
-არ ვიცი-სავსე პირით პასუხობს ჯიმინი და საჭმლის ჭამას აგრძელებს.
    -კარგი არაუშავს, მიდი მალე დაასრულე რომ დავიძინოთ.
    -რა ასე მალე?
    -ხო აბა მთელი ღამე აქ ხომ არ დავრჩებით.
    -კარგი ხო მოიცა ავალაგებ და წავიდეთ.

  ორივემ ერთად მოაწესრიგეს სამზარეულო და წავიდნენ დასაძინებლად. ალფამ თავისი ომეგის მონატრებული სხეული ახლოს მიწია და გულში ჩაიკრა. ჯიმინმაც ჩავისი ალფის სუნით გაბრუებულმა მალევე გადაეშვა სიზმრების სამყაროში და ჯონგუკიც თან გაიყოლა. მთელი ღამე მშვიდად რძინათ ორივეს, ერთმანეთზე აკრულებს.

დილა გათენდა. ახალი დღეც დადგა. ჯიმინმა და ჯონგუკმაც დილით ადრიანად გაიღვიძეს.
    -მინი გინდა ერთად ვიბანაოთ?
    -არა.
    -კარგი რა წამოდი.
    -არა მეთქი, შენ შეხვალ ეხლავე და იბანავებ მე კი ამ დროში საუზმეს მოგიმზადებ.
     -არ მინდა. მე შენთან ერთად მინდა ბანაობა.
     -ერთად რომ შევიდეთ დასაბანად შენ იქ მაიმუნობას დაიწყებ და არ შემეშვები.
     -არაფერს ვიზამ მართლა გეუბნები, უბრალოდ ერთად ვიბანავებთ კარგი?
     -მართლა ამბობ? დავიმახსოვრებ შენს სიტყვებს.
     -კი მინი მართლა გეუბნები. აუ წამოვალ რა.-ამოიწუწუნა ჯონგუკმა.
     -კარგი ხო წამოდი.

  ეიერთად შევიდნენ საბანაოდ. ჯერჯერობით უცნაური არაფერი გაუკეთებია ჯონგუკს.

  jungkook pow*

ვცდილობ არაფერი შევიმჩნიო მაგრამ როცა შიშველ ჯიმინს ვხედავ მინდა შევეხო, მთელი სხეული დავუკოცნო. მაგრამ ის ახლოს არ მისშვება, ამიტომ რაღაც უნდა გავაკეთო და ის თვითონ მოვიზიდო. მგონი ვიცი რაც უნდა ვქნა. სხეულზე ისე შევწხები თითქოს შემთხვევით მომივიდა და ამგვარად აღვაზგნობ, შემდეგ თვითომ მთხოვს რომ შევეხო.

იძულებით დაოჯახებული (დასრულებული)Where stories live. Discover now