როგორც იქნა წავიდნენ ჰოსოკი და თეჰიონი. ახლა დროა ჯიმინმა და ჯომგუკმა მიხედონ მათ თავს.
-ჯიმინ სად ხარ?
-ჯიმინ.
-სად წახვედი?
-აქ ვარ რა გაყვირებს.-მობეზრებით პასუხობს ომეგა.
-შენ რა გამიბრაზდი?
-დიახაც გაგიბრაზდი. აბა რა გეგონა ჯერ ისე იქცეოდი შენს გამო ამიდგა და მერე ასე მარტო დამტოვე ოთახში და წახვედი. გაგიბრაზდი ამიტომ დღეს ჩემთან ერთად არ დაიძინებ. სასტუმრო ოთახში დაბინავდი.-გაბუტული ჯიმინი ხელში აჩეჩებს ალფას პიჟამას და თვითონ ოთახის კარებს ხურავს.
-მოიცა რას ამბობ? შენ გარეშე როგორ დავიძინო?-გაკვირვებული სახით უყურებს ალფა კარებს.
-კარგი სხვა გზა არაა მომიწევს ერთი ღამით მისგან შორს ვიყო-ბუზღუნებს ალფა, ოთახში შედის, პიჟამას იცმევს და ცივ საწოლში წვება.
-ბოლო 2 თვეა მარტოს არ მიძინია, ეხლა როგორ დავიძინო მისი ჩახუტების გარეშე? იქნებ ჩუმად შევიპარო ოთახში და დავუწვე გვერდით როცა ჩაეძინება?დიდხანს ფიქრობს ალფა, მაგრამ ვერაფრით ახერხებს გეგმის განხორციელებას ამიტომ ცდილობს აღარ იფიქროს და დაიძინოს. დიდხნიანი მცდელობის შემდეგ ხვდება რომ ვერ იძინებს და მებდება. ცოტა ხნის შემდეგ ტირილის ხმა ესმის, თავიდან ყურადღებას არ აქცევს მაგრამ როცა ხვდება რომ ეს ხმა მის პატარას ეკუთვნის საწოლიდან ხტება და ოთახიდან გარბის.
ჯიმინის ოთახის კარებს აღებს და შიგნით ვარდება, ხედავს ჯიმინს რომელიც საწოლის შუაში ზის და ტირის. ალფა უახლოვდება ატირებულ ომეგას.
-მინი? რა დაგემართა.-საწოლს უახლოვდება ჯონგუკი და ფრთხილად ჯდება ჯიმინის პირდაპირ.
-მე... მე...
-შენ რა? მითხარი მინი...-ომეგა ცრემლებს იწმენდს, ალფასთან ახლოს ჩოჩდება კალთაში უჯდება და ხელ-ფეხს ალფას წელზე ხვევს.
-მე უბრალოდ შენს გარეშე ვერ ვიძინებ, რამდენიც არ უნდა ვეცადო შენგან შორს ვერ ვიქნები, მიყვარხარ გუკი-ხელახლა იწყებს ჯიმინი სლუკუნს.
-რატომ გამაგდე აბა? ხომ იცი შენს გარეშე მეც ვერ გავძლებ დიდხანს, მეც ძალიან მიყვარხარ და შენგან შორს ყოფნა არ შემიძლია, ცოტა ხნის წინ იმასაც ვფიქრობდი, რომ შემოვსულიყავი და ჩუმად დავწოლილიყავი შენთან შენი ჩახუტების გარეშე ვერ ვიძინებ.
-მერე რატომ შეიკავე თავი შემოსულიყავი. როცა ჩემს გვერდით არ ხარ თავს ცარიელად ვგრძნობ, ამიტომ რაც არ უნდა მოხდეს მარტო არ დამტოვო გესმის?
-კარგი მინი გპირდები.
-კარგი ეხლა დავიძინოთ.-ამბობს ალფა და ომეგასთან ერთად საწოლში წვება.
-ჩამეხუტე და ერთად დავიძინოთ თორემ კიდევ გაგებუტები-ტუჩები გამობერა ჯიმინმა.
-ჩაგეხუტები მაგრამ, მასე ნუღარ აკეთებ თორენ დაძინება ვერ გეღირსება ამ ღამით.-თვალს უკრავს ჯონგუკი და უფრო ახლოს მიაქვს სახე.
-არ ვიქნებოდი წინააღმდეგი მაგრამ ძალიან მეძინება. მოდი დღეს გადავდოთ დილით შენს განკარგულებაში ვიქნები.
-კარგი მინი, მაგრამ იცოდე დავიმახსოვრებ რომ დილით ჩემი იქნები.
-მე ისედაც შენი ვარ ჩემო სიმპატიურო ეხლა დაიძინე.
ირივე ერთმანეთს ეხუტება და მალევე იძინებენ.
აბა რას ფიქრობთ ხალხოუ? მოგეწონათ ახალი თავი? თუ მოგეწონათ დამიკომეთ და დაავოუთეთ❤️💗აბა ჰეე მომავალ შეხვედრამდე😘
YOU ARE READING
იძულებით დაოჯახებული (დასრულებული)
Romanceფიკი მოგითხრობთ ჯიმინისა და ჯონგუკის სიყვარულის ისტორიას. წაიკითხეთ არ ინანებთ❤️