part 10

576 40 2
                                    

ჰაი ყველას😘🥰აბა წარმატებები გამიზიარეთ აზრი როგორ მოგეწონათ😁

აბაზანაში ორივე გასუფთავდნენ დაძინება დააპირეს. ჯერ პიჟამო ჩაიცვეს შემდეგ თმები გაიშრეს და დაწვნენ დასაძინებლად. ჯონგუკს ჯიმინის სურნელი ძალიან უყვარს და ვერ იძინებს იქამდე სანამ არ ხაეხუტება და მისი სუნით გულს არ იჯერებს.
-მინი დაიძინე?
-არა.
-მისმინე გადმოტრიალდი ჩემსკენ რაღაც მინდა გკითხო.
-გისმენ გუკი რა იყო?-თბილი ხმით მიუგო ჯიმინმა.
-რამდენი შვილი გინდა რომ გვყავდეს?
-ახლა ეგ საიდან გაგახსენდა ჩემო ბაჭიავ?
-უბრალოდ მინდა შენი აზრიც ვიცოდე რას ფიქრობ ამაზე. მითხარი რამდენი გინდა?
-არ ვიცი გუკი არ მიფიქრია მაგაზე ალათ 2. ალფა და ომეგა.
-კარგი. იცი მეც მინდა შვილები გვყავდეს პატარა იმეგა რომელიც შენ დაგემსგავსება და შენსავით ნაზი იქნება.
-და ალფა რომელიც შესავით მაგარი იქნება.
-ხო აი ზუსტად მასეთი.
-ანუ შვილები გინდა? მე დიდი ხანია ვფიქრობ მაგაზე მაგრამ არაფერი მითქვამს მეგონა შენ არ გენდომებოდა.
-მეხუმრები ჯიმინ? პატარა ბავშვები როგორ შეიძლება არ მინდიდეს. ეს ჩემთვის ოცნებაა.
-კარგი მაშინ თუ ორივეს ასე გვინდა შეგვიძლია გვყავდეს შვილები.
-მართლა მინი? მოდი ახლავე დავიწყოთ მუშაობა მაგ საკითხზე რას ფიქრობ?
-არა ჯონგუკ ახლა მეძინება. დაღლილი ვარ. სულ ნუ ეძებიზეზს ჩემთან სექსისთვის გესმის?
-კარგი ხო. მაგრამ რა ვქნა თუ ძალიან ლამაზი ხარ და მინდიხარ? რა ვუშველო მაგას?
-არაფერი უბრალოდ შენი სურვილები დღეისთვის დაკმაყოფილებული გეყოფა. უბრალოდ ჩამეხუტე და დაიძინე. ხომ ამბობ შენი სურნელი მამშვიდებსო ხოდა ჩამეხუტე და დაიძინე მასე მეც კარგად გამოვიძინებ.
-კარგი მაშინ უბრალოდ ჩაგეხუტები და დავიძინოთ ერთად.
-კარგი.
ჯონგუკმა ომეგას ჩაეხუტა თმაზე მოეფერა და კისერში ჩაუძვრა. ჯიმინი კანზე ჯონგუკის ცხელ სუნთქვას გრძნობს და მისი სურნელით ითბობს გულს.
-ასე უმჯობესია გუკი ახლა კი დაიძინე.-ყურთან ეჩურჩულება ჯიმინი და თან თმაზე ეფერება ალფას რომელსაც როგორც ჩანს უკვე ჩასძინებია.
-ტკბილი ძილი ჩემო დიდო ბიჭო.
-ტკბილი ძილი ჩემო ლამაზო.
ორივეს ერთმანეთზე აკრულებს ისე ეძინათ ვინმეს რომ დაენახა გული გაუთბებოდადა სიამოვნებოდა. თითქოს მამიკოს თავისი პატარა შვილი ყავს გულში ჩახუტებული. ასე ეძინათ მთელი ღამე დილით კი ჯიმინს პირველი გაეღვიძა. ფრთხილად წამოდგა ისე რომ ჰონგუკი არ გაეღვიძებინა და საპირფარეშოში გავიდა ბუნებრივი მოთხოვნილებების დასაკმაყოფილებლად. უკან დაბრუნებულმა საათს დახედა როგორც ჩანს ჯერ ასადგომათ ადრე იყო და ისევ ჯონგუკთან დაბრუნდა საწოლში.
-გუკი როგორი თბილი ხარ მაგრამ ცხვირი და ტუჩები გაყინული გაქვს.-ჩუმად წარმოთქვა ჯიმინმა და ჩაეხუტა ალფას. გაყინულს ჯერ ცხვირზე აკოცა ფრთხილად შენდეგ კი ტუჩებზე. ისევ დაიწია და ისევ აკოცა ჯერ ცხვირზე შემდეგ ტუჩებზე წამოიწია და უკმაყოფილოდ შეხედა.
-მე გკოცნი შენ კი რეაქციაც არ გაქვს.-კიდევ დაიწია და კიდევ აკოცა ჯერ ცხვირზე შემდეგ ლოაზე და ტუჩებზე.კოცნისას ჯონგუკმა თვალი გაახილა ხელი მოკიდა ომეგას გადაატრიალა და ზემოდან მოექცა ისე რომ მათი ტუჩები არ დაუცილებია ერთმანეთისგან.
-ამდენი ხანი გღვიძავდა და როცა გკოცნიდი რეაქცია არ გქონდა ხომ?-გაბრზდა ჯიმინი და ჯონგუკი მოიცილა.
-უბრალოდ მაინტერესებდა რამდენს გაბედავდი და რას იზამდი მე რომ არ მოგკარებოდი ისე.
-მერე? რა გაარკვიე?
-იმაზე მეტი ვიდრე მსურდა.-თქვა ჯონგუკმა და ომეგის ტუჩებს ხელახლა დააცხრა.ჯიმინმაც მაშინვე აყვა კოცნაში და დომინანტ ალფას პირის გაღებით, პირში შეღწევის საშუალება მისცა. ასე თითქმის 3 წუთი კოცნიდნენ, საბოლოოდ ჯიმინს შიმშილმა თავი ახსენა შეაწუხა და სასურველი კოცნა შეწყვიტა.
-გუკი მშია.
-ასეთ დროს რატომ ახსენდები შენს კუჭს სულ? ნუთუ ჩემს საწინააღმდეგოდ მოქმედებს? კარგი ადექი წამოდი რამე მოვამზადოთ ერთად.-ჯონგუკმა ხელში აიყვანა ჯიმინი, გარდერობში შევიდა და ჯიმინი ერთ ერთ თაროზე შემოსვა.-აქ მოიცადე მოვიტან ტანსაცმელს და ჩაგაცმევ.
-არ მინდა ჩემითაც შემიძლია მოძრაობა. საკუთარი ხელებით ჩავიცმევ.
-არა მე ჩაგაცმევ, შენ ჩემი პატარა ხარ და თვალის ჩინივით უნდა მოგიარო.
-კარგი როგორც გინდა, მაგრამ მაინც იცოდე რომ საჭმელს შენ მოამზადებ და მოგიწევს სადაც წახვალ მებისმიერ ადგილას ხელით მატარო და თან გამიყოლო.-წარბები აათამაშა ჯიმინმა და ჯონგუკს შეხედა.
-კარგი როგორც მეტყვი. ახლა მოიწი ეხლოს რომ ჩაგაცვა.
ჯონგუკმა ომეგას გამოუცვალა ტანსაცმელი თითქოს ბავშვს აცმევდა, ხოლო შემდეგ თვითონაც გამოიცვალა. სააბაზანოში მოწესრიგდნენ და პირველ სართულზე სამზარეულოში ჩავიდნენ. ჯონგუკმი მთელი მომზადების პროცესში ჯიმინი ხელით ატარა, ომეგაც კოალასავით მიეწება და ხელს არ უშვებდა თავის ალფას. ამგვარად მოამზადეს გემრიელი საუზმეც და მიირთვეს. შემდეგ აალაგეს მაგიდა და ფილმის საყურებლად მოამზადეს ყველაფერი. სანამ ჯიმინი პოპ კორნს მოამზადებდა ჯონგუკმა საკონდიტროდან პატარა ტორტი მოიტანა. დაალაგეს ყველაფერი და ფილმის საყურებლად დაჯდნენ. მალევე ორივე დაიღალა და შუა ფილმის ყურებია დროს ერთმანეთზე აკრულებს ჩაეძინათ.

იძულებით დაოჯახებული (დასრულებული)Where stories live. Discover now