Α:"κάντω λοιπόν σκότωσε με"
Εύα :" γιατί για να με σκοτώσουν οι μπράβοι σου απευθείας?"
Α:"εάν με σκοτώσεις σου υπόσχομαι πως θα φύγεις από εδώ μέσα χωρίς ίχνος γρατσουνιάς."
Κατέβασα την σκανδάλη και ήθελα πολύ να το κάνω....όμως δεν μπόρεσα. Μπορεί να ξέρω να παλεύω και να είμαι εκπαιδευμένη καλά και στον στόχο όμως δεν έχω σκοτώσει ποτέ. Άρχισε να τρέμει το χέρι μου και μόλις το κατάλαβε το πήρε, με τράβηξε από το μπράτσο και βγήκαμε έξω. Μπήκαμε μέσα σε μια μαύρη λιμουζίνα και διάταξε τον οδηγό να ξεκινήσει.
Α:"έχεις κινητό πάνω σου?"
Εύα:"όχι το έχει ένας φίλος μου."
Α:"ναι καλά σήκω"
Έκανα ότι μου είπε και άρχισε να με ψάχνει. Το κινητό βρισκόταν κρυμμένο στο μανίκι μου αρκετά φανερή κρυψώνα αλλά πού αλλού θα το έβαλα με αυτό που φοράω. Μόλις έφτασε στο μανίκι μου και το κατάλαβε, το έσκισε. Πήρε το κινητό μου και κάθισε.
Α:"κωδικός?"
Δεν απάντησα απλά έσκυψα το κεφάλι μου. Σηκώθηκε απότομα και με άρπαξε από το πηγούνι για το face ID. Αφού ξεκλείδωσε επέστρεψε στην θέση του αλλά αυτή την φορά με τράβηξε από τον καρπό και κάθησα δίπλα του για την ακρίβεια σχεδόν πάνω του.
Α:"έλεος ούτε ένα παιχνίδι της προκοπής δεν έχεις τέλος πάντων ας μπούμε στα μηνύματα......μμμμμ ώστε έχεις γκόμενο τον γιο του Um Ki-joon μάλιστα."
Εύα:"τι θες από εμένα?"
Α:"μα να σε σκοτώσω φυσικά."....μου είπε αντικρίζοντας με το ανατριχιαστικό χαμογελάκει του.
Εύα:"θα το είχες κάνει ήδη."
Α:"μμμμμ μην είσαι ανυπόμονη όλα στην ώρα τους."......είπε τοποθετώντας μια τούφα τον μαλλιών μου πίσω από το αυτί μου.
Α:"θες να πκείς κάτι ?"
Εύα:"όχι."
Έβαλε για τον εαυτό του ένα ουίσκι με παγάκια και έβγαλε το κινητό του από την τσέπη. Πληκτρολόγησε ένα νούμερο και το έβαλε ανοιχτή ακρόαση.
Μπ(μπαμπάς):"ναι?"....μόλις τον άκουσα μου κόπηκε η ανάσα.
Α:"έχω την κόρη σου."
Μπ:"ποιός είσαι και τι θες."
Α:"το ποιός είμαι να το βρεις μόνος σου τώρα το τι θέλω είναι εκδίκηση."
Μπ:"εκδίκηση?"
Α:"όπως μου στέρησες τον πατέρα μου έτσι θα σου στερήσω την κόρη σου."
YOU ARE READING
Moulin rouge🍎
FanfictionTaehyung's fanfic~ ~Όμως αυτό που ένιωθα μέσα ήταν για εμένα κάτι πρωτόγνωρο και δεν ήξερα πως να το ελέγξω. Αυτήν την φορά δεν θα του δώσω απάντηση λεκτική.... Τοποθέτησα το χέρι μου στο μάγουλο του και μόλις γύρισε απευθείας τον φίλησα.Το μυαλό μο...