neuf

58 5 0
                                    

Όλοι την νύχτα είχα ανήσυχο ύπνο κάθε μία ώρα ξυπνούσα και κοίταζα τον Taehyung νιώθοντας ότι όλο αυτό θα τελειώσει γρήγορα. Η ώρα ήταν 7 όμως αυτήν τη φορά ο Taehyung δεν ήταν δίπλα μου. Καλά πότε ξύπνησε? Φόρεσα τις παντόφλες μου και αφού έκανα τα απαραίτητα στο μπάνιο πήγα να βρω συνολακι για σήμερα μιας και θα έρθει ο πατέρας μου να δούμε τι θα γίνει με αυτή την ιστορία.

👇

👇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Όταν πια είμουν έτοιμη κατέβηκα κάτω και με πλισίασε ο Jungkook.

Jk:"ο κύριος σας περειμένει μαζί με τον πατέρα σας στην πισίνα." ...του έγνεψα και με συνόδευσε μαζί με τον Hoseok.

Μόλις με είδε ο πατέρας μου με έσφυξε στην αγκαλιά του και ένιωσα να μου βάζει κάτι μεσα απο το γάντι μου. Περάσαμε στο τραπέζι όπου μας σέρβιραν τσάι. 

Th:"λοιπόν η συμφωνία με λίγα λόγια είναι η εξής μια μέρα πριν το γάμο θα γίνει η στέψη της Εύας και μετά όλα τα περιουσιακά στοιχεία θα γίνουν κοινά."

Μπ(μπαμπάς):"προτείνω να μεταφερθεί όλη η περιουσία μου αντί στην κόρη μου σε εσένα αλλά χωρίς τον γάμο."

Είδα τον Taehyung να σφίγγετε.

Th:"μπα αυτό δεν θα έχει πλάκα."...είπε προσπαθώντας να χαλαρώσει.

Μπ:"δεν πρόκειται να επιτρέψω να γίνει αυτός ο γάμος."

Th:"δεν είναι στο χέρι σου."

Μπ:"αν θες να τιμωρήσεις κάποιον σκότωσε εμένα αλλά την κόρη μου αστην έξω από αυτό."

Th:"δυστυχώς για εσένα γνωρίζω καλά την αδυναμία σου στην κόρη σου οπόταν αυτή είναι η χειρότερη τιμωρία δεν υπάρχει κάτι άλλο να συζητήσουμε οπόταν τα λέμε την μέρα του γάμου."...είπε και αφού του εγνεψα να φύγει έτσι έκανε.

Moulin rouge🍎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora