huit

53 3 0
                                    

Δ(διακοσμητρια):"Πρώτα θα πρέπει να καλύψουμε το θεωρητικό κομμάτι. Καταρχάς σε πια χρώματα θα βασίζεται ο γάμος?"

Th:"Μπλέ και κόκκινο, αυτά είναι και τα χρώματα του βασιλείου μας."

Δ:"πολύ ωραία παρόλαυτα η στέψη θα γίνει πριν ή μετά τον γάμο?"

Ε:"ποια στέψη?"

Th:"η δική σου αγάπη μου αν δεν έχεις αντίρρηση έλεγα να γίνει μια μέρα πριν τον γάμο."

Ε:"χαχα κι εγώ που νόμιζα θα γινόταν το μπάτσελορ."

Έμειναν και οι δύο και με κοίταζαν....α τέλεια.

Δ:"ναι τελοσπαντον σύμφωνα με τα χρώματα που επιλέξατε θα έλεγα πως ταιριάζουν τριαντάφυλλα μπλε και κόκκινο."

Πήγα να μιλήσω αλλά με διέκοψε ο Taehyung.

Th:"μια χαρά τα αφήνω όλα πάνω σας."

Του χαμογέλασε και αφού μας υποκλίθηκε αποχώρησε.

Ε:"α εγώ δεν έχω γνώμη σε αυτόν τον γάμο?"

Th:"εσύ στην αρχή δεν ήθελες καν να ασχοληθείς με το νυφικό η διακόσμηση σε νοιάζει?"

Ε:"σωστά αφού έτσι κι αλλιώς ο γάμος αυτός είναι εικονικός."

Th:"παρόλαυτα πρόσεχε λίγο τις κουβέντες σου καταλαβαίνω πως η θέση σου είναι κάτι καινούργιο αλλά μπάτσελορ στο βασίλειο?"....ρώτησε ειρωνευτικα.

Ε:"έχεις απόλυτο δίκαιο αγάπη μου για να επανορθώσω έλα να σου φτιάξω ένα καφέ."....είπα και χαμογελαστή κατεύθυνθικα προς την κουζίνα.

Th:"αφού προθυμοποιησε κάνε μου έναν σκέτο."...είπε ενώ με ακολούθησε στην κουζίνα.

Αφού τον έφτιαξα γύρισα προς τον Taehyung ο οποίος είχε στερεώσει το σώμα του στον πάγκο της κουζίνας.

Ε:"έτοιμος."

Th:"α ευχαριστώ πολύ."

Ε:"παρακαλώ."....είπα και του τον έλουσαν στην περιοχή του.

Th:"τι κάνεις? Πας καλά?"...είπε φωναχτά.

Ε:"άκουσε εδώ κύριε Taehyung την επόμενη φορά που θα μου κάνεις παρατήρηση για το τι λέω ή θα με κάνεις ρεζίλι μπροστά στον οποιονδήποτε η συμφωνία θα λήξει."

Th:"σου υπενθυμίζω το τι θα γίνει αν λήξει η συμφωνία."

Ε:"ακόμα με απιλεις?"

Th:"γιατί τι άλλαξε?"....είπε με προκλητικό ύφος.

Το εννοεί?

Ε:"για εσένα μάλλον τίποτα."....είπα και αυτός συνέχισε να με κοιτάει σαν χάνος.

Σοβαρά τώρα?

Moulin rouge🍎Where stories live. Discover now