sept

64 4 0
                                    

Μόλις άνοιξα τα μάτια μου ένα αυθόρμητο χαμόγελο έσκασε στα χείλη μου λόγο των χθεσινών γεγονότων.

*Flashbacks*

Μετά το ξαφνικό φάσομα μας ξεκινήσαμε για σπίτι μιας και ήταν ξημερώματα. Στην διαδρομή μου έπιασε το χέρι ντροπαλά ενώ απέφευγε να με κοιτάξει από την αμηχανία του. Μόλις φτάσαμε σπίτι κατευθυνθικαμε στα δωμάτια μας. Αφού με καλυνυχτισε μπήκα μέσα και άλλαξα ρούχα.👇

Μετά από λίγο η πόρτα χτύπησε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μετά από λίγο η πόρτα χτύπησε. Μόλις άνοιξα με κόλλησε στον τοίχο και ένωσε πάλι τα χείλη μας ενώ με πήρε στην αγκαλιά του. Ενώ γλωσσοφιλιωμασταν με έριξε πάνω στο κρεβάτι και έπεσε από πάνω μου συνεχίζοντας. Με τα χέρια του εξερευνούσε όλο μου το σώμα και λίγο πριν φτάσει στην περιοχή μου τον σταμάτησα. Έμεινε να με κοιτάει με απορία μέχρι που κάτι σκέφτηκε. Αφού άνοιξε την ρόμπα μου άρχισε να αφήνει υγρά φιλιά στην κοιλιά μου. Πήγαινε όλο και πιο χαμηλά ενώ με τα μάτια του μου ζητούσε να με αγγίξει. Αφού του εγνεψα άφησε ένα φιλί πάνω από το εσώρουχο μου και το έβγαλε αργά. Μόλις το αφαίρεσε έφτυσε πάνω στην αρχή του μουνιού μου και με το χέρι του χαιδευε την κλειτορίδα μου. Με κοίταζε έντονα παρατηρώντας τις αντιδράσεις μου ενώ εγώ βαριανασενα. Τα δάχτυλα του κατέβηκαν μέχρι που βρέθηκαν μέσα στην τρυπουλα μου. Έχει αρκετά μακρουλα δάχτυλα τα όπου κουνούσε αργά αλλά βαθιά. Απαλά βογκιτα άρχισαν να μου ξεφεύγουν ενώ ο Taehyung συνέχισε να με καρφώνει με το βλέμμα του χωρίς να σταματήσει κάποια κίνηση. Αντιθέτως άρχισε να γλείφει την κλειτορίδα μου με τον ίδιο αργό αλλά έντονο τρόπο που κουνούσε τα 2 του δάχτυλα. Ασυνεσθειτα άρπαξα το κεφάλι του και τον έφερα πιο κοντά στο μουνι μου με αποτέλεσμα να νιώθω τα πάντα πιο έντονα. Αφού είχα ανοίξει ο ίδιος πρόσθεσε ακόμη ένα δάχτυλο και αύξησε την ταχύτητα τους αλλά και της γλώσσας του. Είχε βρει το ευαίσθητο σημείο μου και άρχισε μανιωδώς να το χτυπάει με τα δάχτυλα του ενώ η γλώσσα του πήρε φωτιά μαζί με την κλειτορίδα μου. Άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο με αποτέλεσμα να ανοίξουν τελείως τα πόδια μου και μόλις έφτασα στην κορύφωση ένας δυνατός αναστεναγμός ακούστηκε στο δωμάτιο. Αφαίρεσε απαλά τα δάχτυλα του και αφού καθάρισε τα υγρά μου με την γλώσσα του ήρθε δίπλα του και ξάπλωσα στο στέρνο του. Με πήρε αγκαλιά από την μέσα και μετά από λίγα λεπτά κοιμηθήκαμε.

Moulin rouge🍎Where stories live. Discover now