vingt-et-un

10 0 0
                                    

Taehyung's POV:

Ξύπνησα περιμένοντας να βρω στο πλάι μου την Εύα μου όμως η μεριά της ήταν αδια. Είχε πάει 12 το πρωί επομένως περίμενα πως θα βρισκόταν στην τραπεζαρία για πρωινό. Αφού φόρεσα ένα απλό κουστούμι, κατέβηκα κατευθυνόμενος προς την κουζίνα όμως κανένα ίχνος της.

Th:"Αγάθη?"

Α:"μάλιστα κύριε?"

Th:"που είναι η Εύα?"

Α:"δεν κοιμάται στο δωμάτιο σας?"

Th:"όχι."

Α:"δεν την έχω δει και είμαι στο πόδι από τις 5."

Απευθείας μου γύρισε.

Th:"Jungkook , Hoseok , ψάξτε σε όλο το βασειλιο και στον κήπο για την Εύα τώρα."

Μου υποκλίθηκαν και έφυγαν τρεχτοι. Αν έχει φύγει πάλι θα γίνει χαμός. Χτύπησε το κινητό μου.

📞

Th: ναι?

Α: ο κύριος Taehyung?

Th:ποιος είναι?

Α:καλούμε από την αστυνομία, θα πρέπει να έρθετε στο τμήμα - έχει να κάνει με την σύζυγό σας.

Ένιωσα την καρδιά μου να σταματάει να χτυπά για λίγα δευτερόλεπτα.

Th:είναι καλά?

Α:για περαιτέρω πληροφορίες θα πρέπει να έρθετε από κοντά.

📞

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βρεθείς στο υπόγειο και αφού πήρα το αμάξι μου μέσα σε 10 λεπτά βρέθηκα στην άλλη άκρη την περιοχής όπου βρισκόταν το τμήμα.

Th:"τι έχει συμβεί στην Εύα?"

Α(αστυνόμος):"κύριε Taehyung λυπάμαι που σας λέω τέτοια νέα όμως δυστυχώς σήμερα το πρωί η γυναίκα σας βρέθηκε σε τροχαίο. Έχασε την ζωή πλάι στον πατέρα της. Λυπόμαστε για την απώλεια σας. Συλλυπητήρια."

Τι? Τι πράγμα? Αποκλείεται. Κάποιος μου κάνει πλάκα. Βγήκα από το τμήμα και κάθισα στο αμάξι μου. Δεν ήξερα που να πάω, ποιον να δω, τι να κάνω. Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που συνέβη. Είχε δίκαιο που φοβόταν πως θα τελείωνε γρήγορα. Όμως αυτό είναι πολύ άδικο. Δεν προλάβαμε να ζήσουμε τιποτα. Δεν πρόλαβα να την χορτάσω. Δεν πρόλαβα να της προσφέρω ότι ποθούσε η ψυχή της. Δεν είναι δυνατό. Αποφάσισα να πάω στο νεκροτομείο. Αν δεν την δω με τα μάτια μου δεν το πιστεύω. Κατέβηκα από το αμάξι και πάλι . Με το ζόρι με κρατούσαν όρθιο τα πόδια μου.

Th:"που είναι η σορός της?"

Α:"ο πατέρας της ζήτησε την καψη της."

Moulin rouge🍎Where stories live. Discover now