Διέκοψα το φιλί μας και τον πήρα από το χέρι κατευθυνόμενη προς το δωμάτιο του. Μόλις μπήκαμε μέσα με έριξε πάνω στο κρεβάτι και με φίλησε. Με άγγιζε με λατρεία και έρωτα αντί με βία όπως συνηθίζαμε. Άρχισε να με γδυνει με θαυμασμό ενώ παράλληλα δεν άφησε ανέγγιχτο ούτε σημείο του εκτεθειμένους σώματος μου. Αφού αφαίρεσε και τα δικά του ρούχα προετοιμάστηκε να μπει μέσα μου χωρίς καμία προετοιμασία. Πέρασα τα χέρια μου γύρω από το σβέρκο του και μόλις τον ένιωσα να εισχωρεί τον έγδαραν ελαφρός στην πλάτη. Δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να με φιλάει στο στόμα στον λαιμό και στο μπούστο. Απολαμβανα το κάθε του χάδι, το κάθε του φιλί σαν να ήταν η πρώτη φορά. Με πρόσεχε τόσο σαν να ήμουν ότι πιο πολύτιμο είχε. Πήρε απότομα αυτήν την φορά τα πόδια μου και τα ανέβασε στους όμους του με σκοπό να νιώθω την κάθε του κίνηση όσο πιο βαθιά και έντονα ήταν δυνατό.
Th:"σ'αγαπω Εύα."...είπε σιγανα στο αυτή μου κάνοντας με να δακρισω μέσα στην ένταση και με μια τελευταία υσχωρηση τον ένιωσα να τελειώνει.
Ξάπλωσε δίπλα μου και αφού πήρε ένα τσιγάρο και το άναψε γύρισε προς το μέρος μου και με φίλησε χαϊδεύοντας το μάγουλο μου.Th:"άρα είμαστε εντάξει?"
Ε:"ναι μωρό μου."...είπα και του χαμογέλασα.
Th:"θα τα βρούμε πάνω στις απόψεις μας μην ανυσειχης τόσο."
Ε:"δεν ανησυχώ τώρα σταματά να τα συζητάς αυτά και πάρε με αγκαλιά."
Έσβησε αμέσως το τσιγάρο του και με τράβηξε πάνω του. Βρισκόμουν ξαπλωμένη πάνω στο στέρνο του και ο ίδιος με χάιδευε απαλά στην πλάτη. Κάθε του κίνηση με ανατριχιαζε ενώ το στομάχι μου έκανε πάρτι.
Th:"τελικά τα Χριστούγεννα τι θα κάνουμε?"
Ε:"τα Χριστούγεννα είναι σε εννέα μήνες γιατί βιαζεσε?"
Th:"για να είμαι σίγουρος πως θα περάσεις όπως εσύ το επυθειμεις."
Ε:"όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο θεός γελάει."
Th:"αφού εσύ δεν πιστεύεις σε θεούς."
Ε:"άστα τώρα αυτά."...είπα και ανέβηκα πάνω του αφήνοντας το σεντόνι που με κάλυπτε να πέσει πίσω.
Τον φιλούσα σαν διψασμένη ενώ παράλληλα τον εσφιγκα σε μια αγκαλιά σχεδόν αποπνικτική.
Ε:"σε θέλω τώρα."...είπα και αμέσως μας γύρισε με εμένα στα τέσσερα και αυτόν από πίσω μου. Άρπαξε αγαρμπα του καρπους μου και αφού έδωσε το κεφάλι μου μες τα μαξιλάρια μπήκε μέσα μου βίαια. Τα τυχωματα μου ήταν στενά λόγο του σοκαρισματος από την ένταση πράγμα που έκανε την απόλαυση τόσο επώδυνη αλλά ταυτόχρονα τόσο απαραίτητη. Δάγκωνε την πλατι και τον λαιμό μου ενώ με το ελεύθερο του χέρι έπαιζε με την κλειτορίδα μου. Την μια σταματούσε και τριβόταν εξωτερικά στο μουνι μου για να με καυλώσει,και την άλλη μπαινοβγαίνει μέσα μου απροηδοποιητα με επιθετικότητα. Μόλις βγήκε από μέσα μου πάλι βρήκα την ευκαιρία ναας γυρίσω και να καθίσω πάνω του. Αμέσως άρπαξε το κεφάλι μου τραβώντας με να με φιλήσει ενώ παράλληλα ανεβοκατέβαινα με μανία πάνω του. Ήθελα να τον φάω ολόκληρο, τόσο πεινασμένη ήμουν. Δεν ήθελα να τελειώσει με τίποτα , δεν ήθελα να σταματήσουμε για κανένα λόγο. Το πάθος που μου βγάζει αυτός ο άντρας είναι ανεξοιγητο ,και ένας από τους λόγους που στάζω ανελέητα για χατίρι του. Με τράβηξε από την μέση με αποτέλεσμα να μην έχω έλεγχο της ισορροπίας μου και να καταφέρει να με ρήξη και πάλι από κάτω του. Θέλει να έχει πάντα τον έλεγχο όταν είναι να φτάσω στην κορύφωση. Βγήκε απότομα και αφού κατέβηκε στο ύψος της περιοχής μου άρχισε να της κάνει ερωτα με το στόμα και τα δάχτυλα του. Παράλληλα με κρατούσε με δύναμη από τους αστραγάλους ώστε να με εμποδίσει από το να απομακρυνθω. Ένιωθα κάθε σπιθαμή του σώματος μου να καίγεται καθώς τελείωνα. Ένα τράνταγμα χαμηλά στην μέση έκανε τον Taehyung να καταλάβει πως δεν άντεχα άλλο. Άφησε ένα τελευταίο φιλί στην κοιλιά μου και αφού με σήκωσε πάνω του με πήγε στην μπανιέρα. Άφησε το καυτό νερό να καλύψει τα γυμνά σώματα μας και ενώ με κρατούσε σε σφικτή και υποτακτική αγκαλιά , είχε τα χείλη του ακουμπισμένα στο μέτωπο μου.
Ε:"δεν θέλω να τελειώσει η σημερινή μέρα."
Th:"γιατί βασίλισσα μου?"
Ε:"είμαστε όμορφα και φοβάμαι πως έρχεται το τέλος."
Th:"τίποτα δεν θα τελειώσει. Από εδώ και στο εξής θα είμαστε έτσι κάθε λεπτό της ημέρας.
Ε:"αν φύγω τι θα κάνεις?"
Th:"γιατί να φύγεις?"...είπε και ασυναίσθητα με έσφιξε σε κάπως ακραίο σημείο.
Ε:"μια ερώτηση έκανα."...είπα κάπως τρεμάμενα.
Th:"αν φύγεις θα επιστρέψω εκεί που ήμουν και αυτό δεν θα είναι καλό για κανέναν μας."
Ε:"δηλαδή?"
Th:"γιατί πιάσαμε τέτοια κουβέντα μες τα μαύρα μεσάνυχτα?"
Ε:"ετοιχε."
Th:"έλα πάμε να κοιμηθούμε και άστα αυτά."...είπε και αφού με ακούμπησε περςιπηοιτικα με μια μεταξωτή πετσέτα πηγαμε πίσω στο υπνοδωμάτιο.
Έπεσε δίπλα μου ξέρος και αφού με έχωσε στην αγκαλιά του κοιμηθήκαμε μιας και κόντευε να ξημερώσει.
Και εγώ σ'αγαπω Taehyung μου..........
Το πρώτο φως του ήλιου έκανε την εμφάνιση του με εμένα στο μπαλκόνι να καπνίζω παρατηρώντας το ποσό γλυκά κοιμόταν. Εμείς οι δυο δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Η αγάπη μας δεν αρκεί. Ήμαστε από δύο εντελώς διαφορετικούς κόσμους, και κάποια στιγμή αυτό ίσως να μας καταστρέψει. Καλύτερα έτσι . Καλύτερα να εξαφανιστω με την ανάμνηση πως εμείς οι δυο αγαπιόμαστε παρά τις τόσες διαφορές. Ντύθηκα και έφυγα όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα μπορούσα. Κατάφερα να ξεφύγω από τους φρουρούς από την πισινή είσοδο και αφού είδα τον πατέρα μου μπήκα στο αμάξι και εξαφανιστηκα μια για πάντα.
Αντίο αγάπη μου........
ESTÁS LEYENDO
Moulin rouge🍎
FanficTaehyung's fanfic~ ~Όμως αυτό που ένιωθα μέσα ήταν για εμένα κάτι πρωτόγνωρο και δεν ήξερα πως να το ελέγξω. Αυτήν την φορά δεν θα του δώσω απάντηση λεκτική.... Τοποθέτησα το χέρι μου στο μάγουλο του και μόλις γύρισε απευθείας τον φίλησα.Το μυαλό μο...