*رواية*
*لعنه العشق*🕊️♥️
*البارت 11**احببتك بكل أحزانك، حتي اكون لك فرحًا*♥️
*فى منزل منه سميره تتحدث الي نفسها بغضب"....
في يلهوووي عليكي ي منه اتاخرتي لي كداالعريس"...
هي فين العروسه ي أم منه اتاخرت ليهالام ببتسامه متوتره"...
شويه وجايه متقلقشام دعاء بصوت واطي"...
هي البت منه فين ي سميره الوقت اتاخر والماذون هيمشيسميره بتوتر"...
مش عارفه مش عارفه اتاخرت ليه ....الباب بيخبط اهو اكيد جتوذهبت لتفتح باب المنزل حتي وجدتها تقف امامها تنظر إلي الارض وتبكي تقف وتمسك بيد ذلك الذي يدعي كريم ثم اردفت"...
اي ي منه اتاخرتي كدا ليه ... ها كنتي فين ....متنطقي يبت ولا القطه كلت لسانكثم نظرت إلي ذلك الذي يقف بجانبها و يمسك يدها بقوه واردفت باستغرب"...
ومين الراجل دا ومالو مكلبش فيكي ليه كداا ؟!!؟منه ببكاء"...
اصل اصل ي ماما ااا....سميره ومسكت ذراعيه بقوه"...
اصل !!! اصل ايه متردي ي بت مين دااامنه بدموع "...
دا كريم جـ جوزيسمير بصدمه"...
اييييه؟!!!!!!!
____
*احببتك دون أن أدرك، ولك ف قلبي مكان لا يعرفه أحد*♥️يشبه بمكان مهجور فى كوخ صغير يقف سيف بحاله من الجنون ويتجول فى ذلك المكان يفكر بتهون ما الذي وصل اليه واردف بندم وتوتر"...
بصي انا مش عارف انا عملت كدا ازي وليه بس بس انا حسيت انك مظلومه عشان كدا هربتك انا عمري ماكان فى حد عندي فوق القانون انا انا بجد انا مش عارف انا عملت كدا ازيهاجر ببكاء"...
انا اسفه اسفه والله لو هدخلك ف مشاكل بس انا فعلا مظلومه ولو حابب ترجعني السجن تاني انا معنديش مشاكل ودا حقكسيف بعصبية"...
لاااا لا مينفعش مش هستحمل تقاعدي مع المجرمين دوال ولو دقيقه واحده لااااااا مستحيلكان يوجد بجانبه طوله (الترابيزه) يضع عليها بعض الاكواب ( الكابيات) الزوجاجيه وازحهم علي الارض حتي انجرحت يده ركضت اليه هي ومسكت يده بخوف شديد"...
هاجر ببكاء"...
يلهوووي ايدك بتنزف اوي.. ليه كدا بس .وشقت طرف من اطرف فستانها وربتطها حول يده التي تنزف اردفت بدموع"...
انا اسفه اسفه والله بلااش المخاطرة دي رجعني الحجز
سيف بغضب"...
لاا قولتك ورحمه امي لهعرف مين اللي عمل الجريمه ديهاجر"...
طب هو هو دلوقتي مات ولا فى غيبوبه ولا ايه؟!!سيف بتنهيده"...
لا للاسف لسه فى غيبوبه مفيش غير حالين هو أنه يفوق ويعترف ويقول مين اللي عمل كدا أو البواب اللي انتي قولتي انك شافك وانتي طالعه الشقه دي
أنت تقرأ
لعنة العشق (بقلمي )🤍✨
Mistério / Suspenseدعني أُخبرك سرًا أنا لا أفتقدك، أنا فقدت عقلي عندما أحببتك الحب ليس لمس يد رقيقة، أو كلمة رومانسية جديدة الحب ليس اشتباك أيدي ولا كلمات تُأخد منِ الأغاني الحب إحساس بقلب يخاف عليك، يمنحك الابتسامة عندما تقسى الدنيا عليك، نظرة تسكنك فى جنة الخيالات...