راوية
لعنة العشق 🕊️♥️
البارت 37 الأخـيـرةأُريــدُ أن أبـقـى مـعـكَ إلـى أمـدٍ بـعـيـد أن أبـقـى هـكـذا أُحـبـك طـيـلـة عُـمـري.
مر شهرين والأشياء تبدو علي ما يرام الي حد ما علي جميع ابطالنا بعد مرور شهرين
يقف ساجد في غرفه الملابس وهو يستعد لبطوله كأس العالم للملاكمه تقف هنا بدموع واردفت"...
انت قدها ... متأذيش نفسك انا واثقه فيكابتسم ساجد بحب "...
متخفيش عليا يروحي جوزك بطلهنا ببتسامة وهي تترمي داخل احضانه "...
ودا اللي انا متأكدة منه انك بطليابتسم هو علي كلامتها خرجت من بين احضانه واردفت ببتسامة "...
اكسب وجهز نفسك بعد الماتش عشان في مفاجأة مهمه لازم تعرفهاساجد باستغرب "...
مفاجأة !!! مفاجأة اي ديهنا وهي تملس علي شعره بدلع وهو عاري الصدر"...
تؤ وهي لو قولتها دلوقتي هتكون مفاجأةساجد بغمز "...
لولا اني ورايا ماتش مهم بعد 10 دقايق كنت عملت حااااجات اا ....قطعته هي بشهقه واردفت "...
يخربيتك اسكتساجد بضحك علي مظهرها "...
وفيها اي يبت انتي مراتيدخل عليهم الجميع كريم ومنه، ومالك واسراء، وتاليا ويوسف بضحك شديد .
مالك بضحك "...
يعني الحاجات دي مش قدام الناس كدا يعني في حساسيهخجلت هنا بشدة وضربته اسراء بغيظ علي كتفه"...
اتلمساجد بسخريه "...
حوش ي اخويا اللي انت بتعمله بلاش نتكلماسراء بغيظ "...
شوفت اخرتهاضحك كريم واردف وهو يربت علي كتفه"...
يلا ي بطل احنا واثقين فيكعُلا ولدته وهي تتحضنته بحب"...
اين كانت النتيجه انا راضيه بيها بس زي ما علمتك نعمل اللي علينا والباقي علي ربنا ي قلب امكقبل ساجد يدها بحب وابتسامه واردف"...
خليكي أنتي راضيه عني بس ي اميعُلا وهي تملس علي شعره بحنان"...
راضيه عنك والاخر يوم في عمري ي حبيبيقبلت جبينه بحب ثم ابتسم يوسف واردف "...
يلا يعم بقا لازم نكسب انهاردة عشان تحضر فرحنا انا وتاليا وتكون الفرحه فرحتينهنا بفرحه "...
بجد امتاتاليا ببتسامة "...
خلصوا انتو بس وهيكون قريب إن شاء اللهدخل عليهم الكابتن حسن بستعجل "...
يلا ي ساجد الماتش هيبدا يلالبس ساجد القفازات سريًعا واردف وهو يذهب كان عاري الصدر ويرتدي شورت خاص بالمباراة"...
الماتش هيبدا ادعولي
أنت تقرأ
لعنة العشق (بقلمي )🤍✨
Mistério / Suspenseدعني أُخبرك سرًا أنا لا أفتقدك، أنا فقدت عقلي عندما أحببتك الحب ليس لمس يد رقيقة، أو كلمة رومانسية جديدة الحب ليس اشتباك أيدي ولا كلمات تُأخد منِ الأغاني الحب إحساس بقلب يخاف عليك، يمنحك الابتسامة عندما تقسى الدنيا عليك، نظرة تسكنك فى جنة الخيالات...