البارت 6❤️

1K 56 17
                                    

*راوية*
*لعنه العشق*🕊️♥️
*البارت 6*

*بمناسبه عيد الحب نزلتكم بارت اهو عشان تسيب المرتبطين يحتفلوا براحتهم لاف هنا بقا عشان منزعلش😂❤️❤️✨*

فى قسم الشرطة تقف (منه) بجانب ذلك الراجل التي ينظر لها بخبث شديد ثم ابدأ بالحديث بصوت منخفض"...
  ليله حلوه وبتمنها ياعسل انت

منه بغضب"...
ف أحلامك انا اشرف من اللي خلفتك

الشاب بتوعد شديد"...
تمام تمام اووووي

العسكري "...
يلاا ي بيه أنت والمتهم

دخلت منه الي المكتب تنظر فى الأرض ودموعها على خدها والشرطي التي ينظر ف الورق التي امامه ثم اردف بعصبيه"...

الظابط"...
هتنطقي ي بت ولااا ااا...

*توقف عن الكلام عند رأها ثم اردف بصدمه شديد"...
منه؟!!!! اي اللي جابك هنا
____________
*ف منزل مالك عز الدين*

*نظر إليها بصدمه شديد وهي ترتدي فستان قصير باللون الاحمر وشعرها الناعم على ظهرها والقليل من مساحيق التجميل التي زداتها جمال ظل ينظر إليها بفهم مفتوح ي الهي انها جميلة حقا مثل ملاك نزل من الجنه خلقه له هو فقط سرح ف عيونها العسليه الساحره وشفتها التي تضع لها احمر الشفاه اقترب منها ببط شديد ظنت أنه سيوبخها او شي ما*..

( كنت عاوزه انزل صوره الفستان بس مش رضي ينزل😥)
تعديل : اول لما عرفت انزل صوره الفستان نزلتها على طول😂❤️
رايكوا

( كنت عاوزه انزل صوره الفستان بس مش رضي ينزل😥)تعديل : اول لما عرفت انزل صوره الفستان نزلتها على طول😂❤️رايكوا

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

اسراء بتوتر وخوف:"...
مالك انا اسفه والله بس اا .....

وضع أحدي أصابعه على شفتها لتمتنع عن الكلام واردف بتوهن"...
ششششش

*نظر إلي عيونها بشدة وسرحت هي الاخره فى عيونه الزرقاء التي تشبه البحر ونظره متعلق علي شفتها التي تشبه الكريز اقترب منها تدريجياً ليقبلها اول قبله لهم بشدة وبعمق لتفتح عيونها على آخرهم من ذهولها ليتعمق هو أكثر للحظات تاه هو فى متاهات شفتها حتي لاحظ أنها لا تستطيع التنفس وتتضرب على صدره ابتعد عنها ووضع جبينه على جبينها وفقط ينظر إلي عيونها*...

مالك لاهثه"...
يخربيت جمال امك اي دا

اسراء بخجل"...
بجد شكله حلو عليا

 لعنة العشق (بقلمي )🤍✨حيث تعيش القصص. اكتشف الآن