راوية
لعنة العشق 🕊️♥️
البارت 35إذا كان الورد جذّاب، أنت من الورد أحلى، وإذا كان الورد عالي، مكانك فى القلب غالي.
في ڤيلا السيوفي خاصة في غرفه ساجد كنت هنا تتحدث في الهاتف مع صديقتها.
هنا بهدوء"...
لا ي سلمي مش هعرف اجي خطوبتك معلش تتعوض في فرحكسلمي"...
لا ي هنا لازم تيجي بجد هزعل اوي وتجيبي ساجد معاكي كمانهنا "...
لا ساجد اي ساجد مببحبش الجو دا مش هقدر اجي ي سلمي معلشسلمي بإصرار "...
هتيجي يعني هتيجي ولو مجتيش هيكون فيها كلام تاني سلامأغلقت سلمي لهاتف في وجهه ثم نظرت هنا إلي الهاتف وتنهدت بحزن ونظرت خلفها كان يقف ساجد بعد أن استمع الحديث بالكامل وهو يلف منشفه حول خصره، وهو عاري الصدر .
حتي أردف بتساؤل "...
مين اللي كان بيكلمك ؟!!هنا بهدوء "...
دي دي سلمي صحبتيساجد وهو يجفف شعره "...
كنت عايزه ايه ؟!!هنا بتوتر من مظهره وهي تنظر إلي الارض بخجل"...
كنت بتعزمني علي خطوبتها انهاردة وقولتها يعني اني مش هعرف اجيساجد اقترب منها ونظر إلي عيونها"...
وليه يعني مش هتعرفي تروحي ... يلا حضري نفسك عشان هتروحي واه حضريلي بدله حلوة عشان هاجي معاكينظرت هنا إليه بفرحه "...
بجد ي ساجدهز رأسه هو بمعني نعم حتي هجمت عليه هي بإحتضنه، ابتلع رايقه وهو متردد ف أن يرفع يده ويضمها إليه حتي عزم إمره وضمها الي صدره ببتسامة وهو مغمض العيون .
خرجت هي من أحضانه ببتسامة"...
شكرا بجدابتسم لها وركضت هي الي الخزانه لتختار ما ستريدي في هذه المناسبه، هز رأسه هو ببتسامة وقله حيله وذهب ليكمل ملابسه .
بعد وقت
قبل أن يذهب الي الخارج اردف"...
هخلص التدريب بسرعه واجي اخدك نروح الخطوبههنا بفرحه "...
تمام وانا هحضرلك البدله عقبال ما تيجيساجد بضحك علي جنونها وغمز لها بطرف عيونه"...
وانا هستنكي ي قمريصدمت بشدة من فعلته ولكن خرج هو من الغرفه وظلت هنا تدور حول نفسها بفرحه شديد وتسطحت علي الفراش وهي تنظر إلي السقف وتنهدت بشدة .
_______
ما علاقة عينيكِ بقلبي؟
كُلّما تضحكين
اتسع.عند مالك واسراء
هجم مالك علي ذلك الذي يدعي همام بالعديد من اللكمات بغضب شديد والرجال يحاولوا أن يبعده عنه وتحدث"....
عاوز تكتب علي مراتي ي ابن ال....اسراء بدموع"...
مالك سيبه متوديش نفسك في داهيههمام وهو مرمي علي الارض ومالك فوقه ويضربه بغضب أردف '....
تلاقيك مشي معاها مهي بنت عمي جبتلنا العااار وستي هتجتلها بيدها
أنت تقرأ
لعنة العشق (بقلمي )🤍✨
Misteri / Thrillerدعني أُخبرك سرًا أنا لا أفتقدك، أنا فقدت عقلي عندما أحببتك الحب ليس لمس يد رقيقة، أو كلمة رومانسية جديدة الحب ليس اشتباك أيدي ولا كلمات تُأخد منِ الأغاني الحب إحساس بقلب يخاف عليك، يمنحك الابتسامة عندما تقسى الدنيا عليك، نظرة تسكنك فى جنة الخيالات...