*لعنة العشق*🕊️♥️
*البارت 28**أرى بك شيئاً مختلفًا عن البقية لا اعلم ما هو ... ولكنه يشبهني، يناسبني، وانتمي إليه كثيرًا*♥️
*مر اسبوعين علي عيد الفطر**فلاااااش باك*
*فجأة ازح الراجل اللحيه والعمه التي علي راسه وظهر وجهه الحقيقي حتي صدمت بشدة من الذي تري*هاجر بصدمه "...
سيف ..؟!ثم أخذه بين احضانه ويغمض عيونها يشتم رائحه عبيرها ثم أردف "...
وحشتني اويهاجر وهي تبكي بحرقه وتشدد من احتضنه"...
وحشتني اوي ي سيف ... بص عاوزين يعملوا فيا اي انا بموت من غيركسيف بآلم"...
عارف عارف واسف علي اللي وصلتك لي غصب عنيخرجت من أحضانه ومسحت دموعها واردفت"...
صاحبك صاحبك هو اللي بيعمل كل دا علي هو اللي قتل نرمين وهو وهو تجار مخدرات كبير اوي وصاحب سلسله دعـ ااار انت كنت معتبره صاحبك المقرب بس صاحبك بيخونك ي سيفسيف بهدوء مخيف"...
عارفصدمت هي من رد فعله الغير متوقع"...
انت انت بتقول اي ؟!سيف "...
ومين قالك أن علي صاحبي اصلا ...؟!هاجر بعدم تصدق"...
انا مش فاهمه مش دا اللي كنت بتحكيلي عنه أنه صاحب عمرك ومعندكش غيرةسيف ببتسامه نصر اجلسها علي الفراش "...
تؤتؤ علي مش صاحبي اصلا كان مجرد طُعم عشان اقدر اوصل للكبير بتاعهم لتجارة المخدرات لاني شكيت فيه قبل ما نهرب انا وانتي تقربت منه في الفترة دي وهربنا والمساعدين بتوعي كانوا علي تواصل بيا كل يوم بكل تفاصيله بيعملها بس لم حصل قتل نرمين استغربت جدا أن حد عارف احنا فين وعرف التفاصيل دي ازي استنتجت أن في نفس الوقت دا الرجاله بتوعي معرفوش يوصلوا هو فين اصلا ... بس دورت ورا وعرفت أن كان بيحطلنا كاميرات انا في المكتب، كان بيحاول يجرجرني في الكلام وانا انت بقولوا معلومات غلط لحد دلوقتيهاجر بدموع"...
سيف متسبنيش ونبي انا خايفه ربنا ستر وكنت انت المردي مش عارفه المرة الجايه هيكون مينسيف "...
متخفيش قريب جدا هنرجع انا وانتي وهنوديهم كلهم في ستين داهيه بس عاوزك تساعدنيهاجر اردفت "...
انا اساعدك بروحي اعمل ايه ..؟!سيف أعطها هاتف وسلسله"...
خدي الفون دا عاوزكي ترقبلي تحركات الزفت اللي اسمه علي مع الست اللي برا دي ...والبس السلسله دي فيها جاهز تصنت عشان اعرف اي اللي بيحصل اول بأولا وعشان اعرف طريقك دايماهاجر بدموع"...
حاضر ... بس بس توعدني متسبنيشسيف وهو يقبل بطن يدها وينظر الي عيونها"...
اوعدك أني عمري ما اسيبك انتي روحي ... انتي النفس اللي بتنفسه اسيبك ازي
أنت تقرأ
لعنة العشق (بقلمي )🤍✨
Misterio / Suspensoدعني أُخبرك سرًا أنا لا أفتقدك، أنا فقدت عقلي عندما أحببتك الحب ليس لمس يد رقيقة، أو كلمة رومانسية جديدة الحب ليس اشتباك أيدي ولا كلمات تُأخد منِ الأغاني الحب إحساس بقلب يخاف عليك، يمنحك الابتسامة عندما تقسى الدنيا عليك، نظرة تسكنك فى جنة الخيالات...