*راوية*
*لعنه العشق*🕊️♥️
*البارت 12**متنسش لاف بتاعي بقا🥺♥️*
*إن القلوب حين تحُب تضُاء*♥️
*فى مكان ما*
مر بقالنا شهر والزفتتت اللي اسمه مالك دا عينه علياااا وبردو البت متقتلتش اعمل ايالشخص"...
هه عشان غبياسماعيل"...
اعمل اي يعني البت دي اللي ضيعتني وكان لازم انتقم وهو هنتقم بردوالشخص"...
سيبككك من الموضوع المقرف دا وانا هخلصك منهم وتعالي نركز ف الخطه بتاعت صفقه الهيروين بتاعت بكرهاسماعيل بضيق"...
ماشي ي باشا هنعمل اي دلوقتيالشخص"...
الصفقه مهمه جدا ولازم كميه تركيز عن اي صفقه تانيه ركز معايااسماعيل بضيق"...
تمام تمام
_________
*"هو فقط، ولو بعد الف سنه"*♥️*فى المديريه*
مالك بغضب"....
اززززي يعني الززفتت داا لسه ملقتهوش لحد دلوقتي انا مشغل معاياااا بهااااايمعماد"...
والله ي باشا بنراقب اي مكان احتمال يكون ف 24 ساعه ومختفي ومش موجود بس عرفنا معلومات مهمه جداامالك بغموض "...
اي هي خلصني؟!!!!عماد"...
من شهر قبل ما اسماعيل يهرب من السجن واحد من جوه الزنزانه سمعه وهو بيتكلم فى التليفون بيقوله ع لىصفقه لازم تحصل بعد شهر وفضلنا نلف وندور لحد ما عرفنا أن فى اكبر صفقه وتسليم بضاعه هيروين ممكن تحصل من اول مشتغلوا فى تجاره المخدارت المفروض النهارده الفجرمالك بغضب "....
يولاد ال *** انا هوريكم جهزوا القوه عاوز معلومات بالمعاد والساعهعماد:"...
تمام ي فندام
________
*انت الحياه وانا على قيدك انت !*♥️هاجر "...
هنعمل اي ي سيف احنا بقالنا شهر ومش عارفين نوصل لحاجهسيف بغموض وهو يشرب سجار"...
هنوصل قربتذهبت اليها وسحبت هذه السجار من فهمه ثم اردفت بمرح"...
بطل شرب سجاير بقا مضره جدا بالصحه على فكرهسيف بنتهيده"...
هاجر انا على اخري سيبني فى حاليهاجر"...
لا مش هسيبك الا لما تبطلها لاني مش عاوزك تتأذيسيف بخبث"...
ومش عاوزني اتأذي ليه بقا ؟!!هاجر بتوتر"...
ها عادي يعني و ااا....وفجاه فزعوا مكانهم من اصوت طلاقات ضرب نار ثم اردفت هاجر بخوف "....
ايه دا في ايه؟!!!!!رن هاتف سيف ورد عليه وكان صديقه مالك قم اردف "...
الحق ي سيف المديريه عرفت مكانك وهيقبضوا عليك انت وهي اهرب بسرعه
أنت تقرأ
لعنة العشق (بقلمي )🤍✨
Mystery / Thrillerدعني أُخبرك سرًا أنا لا أفتقدك، أنا فقدت عقلي عندما أحببتك الحب ليس لمس يد رقيقة، أو كلمة رومانسية جديدة الحب ليس اشتباك أيدي ولا كلمات تُأخد منِ الأغاني الحب إحساس بقلب يخاف عليك، يمنحك الابتسامة عندما تقسى الدنيا عليك، نظرة تسكنك فى جنة الخيالات...