Medya; içine girdiği her takım elbiseye yakışan ve kendine yakıştıran bir adet kedi erkek
_________________________________________
Okul kıyafetimi giydiğimde karşımdaki aynaya baka kalmıştım, sonra gözlerim aşağıya doğru kaydı ve yeri izlemeye başladım.
Bugün okul çıkışı Choi'lerin yanına gidecektik, her ne kadar bu fikri ortaya sürmüş olsamda bir şeylerin yanlış gitmesinden çok korkuyordum.
Özellikle Minho açısından, çok fazla agresif ve kıskanç tepkiler veriyordu. İşlerin düzgün gitmesini planlarken, yanlış ya da kötü bir şeye sebep olmak istemiyordum. Ayrıca bu kendimi iyi hissetmem açısından da önemliydi.
Bileklerimi son kez düzelttiğimde aynada boynumda gördüğüm dış izlerine kaymıştı gözlerim. O kadar keskindilerki, okul gömleğimi iliklemeden her şekilde belli olacaktılar. kimsenin dikkatini çekmemesi için üzerine biraz fondoten sürüp, gömleğimi ilikledim. Şaçlarımı üzerine doğru düzeltip, sesli bir nefes verdim.
Yerle tekrar bakışırken yatağımın üzerinde birinin uzanan varlığını hissedebiliyordum. sabah sabah kimdi?...Felix...Jisung...Jeongin?
Arkamı döndüğümde Minho'nun bana bakıp gülümsediğini görebiliyordum, neredeyse bütün dişlerini görebiliyordum. Hatta onun ilk defa bu kadar tatlı bir şekilde gülerken görüyordum.
Ona karşılık vermek istemiştim ama, yanlış anlamasından ve yine alaya vurmasından korkuyordum. Nasıl olsa? Benimle eğleniyor da olabilirdi, bu ihtimali aklımdan çıkarırsam neler olacağını biliyordum.
En sonunda ona gülümseyip selam vermek istediğime karar verdim.
Erika.
"Günaydın Minho, sabah sabah odamda ne işin var?"
Minho.
"Bayılıyorum senin bu tatlı hallerine"
Erika.
"Bırak şimdi yakaladığı da, hadi okula gidelim...geç kalacağız"
Kapıya dönüp açmaya yeltenmiştim ki, Arkamdan yaklaşan Minho kapıyı ittirip kapattı. Sol kolumdan tutup beni çevirdiğinde Minho ve kapı arasında kalmıştım, bunun olmasını beklemiyordum. Vampirlerin ışınlanabildiğini sürekli unutuyorum...
Erika.
"Minho ne yapıyorsun? Sabah sabah hiç sırası değil şimdi?"
Minho.
"Neyin sırası değil şimdi?"
Erika.
"Beni ısıracaksın, bayılacağım ve okula gidemeyeceğim. Zaten gereğinden fazla devamsızlık yaptım, gerçekten milyonlarca kişi beni çoktan eled-"
Minho.
"Oraya gitmek zorunda mıyız?"
Erika.
"...Minho...mantıklı olan bu"
Minho.
"Senin oraya gitmeni istemiyorum"
Erika.
"...kıskançlık yapıyorsun"
Minho.
"Kıskançlık mı? Ne alakası var? Ben sadece, sen benimsin tamam mı?! Seni ilk ben gördüm, hem onlar kötü. Seni kaçırdılar"
Erika.
"Tamam, madem kıskançlık değil bana kanıtlayabilir misin?"
Minho.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Vampir Kral"
Fanfiction"Merhaba turuncu okurlar, Wattpad'deki ilk Stray Kids hakkında vampir konulu kitaba hoş geldiniz" "Erica artık kendi hayatını değil, oğlanların hayatını yaşıyordu. Onların kararını belirleyecek seçilmiş kişiydi. Kaçsa anında öldürülecek, kalsa acı...