33-Gölgede Güneşlenme

903 62 55
                                    

19 şarkısını seven var mı aranızda?
_________________________________________

Minho'dan...

Erika'ya çok sinirliydim, diğerleri ile bir araya geldiğini gördükçe çıldırmamek için kendimi odaya kapatmıştım ama...bu seferde onun yanımda olmasını isteme düşüncesi ile kafayı yiyordum, dönen sandalye bile artık dönüp durma daha çok geriliyorsun der gibiydi. Baktığım her yerde düşüncelerim yankı yapıyordu.

Erika'yı yanında olmasını isteme düşüncesini de nerden edindiğimi düşmeye başlamıştım. Kıskançlıkta zirve yapmıştım, ama böyle de davranarak onu korkutacağımı düşünüyordum. Onun bana karşı olan kafa karışıklığını da hissedebiliyordum, bu konu hakkında kimse ile konuşamayacağım için böyle oluyor zaten. Kendi kendimi bitiyorum.

İnsanlar bu duyguya ne diyordu?

Her neyse, kendine gelmelisin Minho. O bir köle...yani, gibi gibi köle. Buna inansam iyi olur.

Hava aydınlık olduğu için dışarıya çıkamazdım, herkes bembeyaz tenim yüzünden bana bakardı. Düşüncelerden uzak durmak için gece olmasını beklemeliydim, böylece daha  az dikkat çekerdim. O zamana kadar, evde kendimi oyalayacağım.

...

Erika'dan...

Hafta sonunun aydınlık güneşini değerlendirmek için malikanenin bahçesine çıkmıştım. Buradaki güller çok güzeldi, kırmızı, pembe, sarı, beyaz ve mavi güller...hepsi dikenine rağmen insanda dokunma isteği uyandırıyordu.

Çiçeklere odaklanarak yürüyordum, bu bana iyi geliyordu. Biraz daha ilerledikten sonra, birkaç ağacın oluşturduğu gölgenin altında Teddy ile yere uzanan Jisung'u gördüm. Kollarını açmış uzanıyordu, Teddy'yi de sol tarafına koymuştu.

Beni  fark etmediğini düşünerek, ve fark etmemesini sağlayarak yavaşça arkamı dönmüştüm. Fakat...pekte istediğim gibi olmamıştı sonuç.

Jisung.

"Erika. Selam vermeden nereye gidiyorsun?"

İşte şimdi sıçtım ben.

Jisung.

"Teddy'de selam vermeni istiyor"

Erika.

"Aaaaa. Merhaba Jisung, ve merhaba Teddy"

Diyerek onlara doğru elimi sallamıştım. Jisung ayağa kalkmış ve bana dönmüştü, kaçıp gitmek isterdim beni yakalayamayacağını düşünerek amaaa.

Jisung.

"Gölgeye gelse, Teddy seni çok özlemiş"

_________________________________________

Hey okuyucular! Psikopat Jisung ve Gizemli Teddy'yi özlediniz mi?

Eminim ki çok özlemişmişsinizdir🤣

_________________________________________

Ah Jisung! Neden üzerinde baskı varmış gibi hissettiriyorsun ki? Eninde sonunda bir taraflarımı kaptıracağım.

Jisung.

"NE BEKLİYORSUN ORADA BURAYA GEL!"

Jisung'un bağırması beni çok korkutmuştu gerçekten, ellerimi sakinleşmesini bildirircesine kaldırmış ve durmasını belirtmiştim.

Stray Kids:"Vampir Kral" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin