22-Hep Yanında

1K 73 28
                                    

Odama vuran ışıklar gözlerimin açılmasına sebep olunca içimden küfürler savurmaya başlamıştım, keşke sonsuza kadar uyusamda bu acıları çekmesen diye düşünmüştüm ama. Bu olayların bana kattığı yeniliklerde vardı. O yüzden lafımı hemen geri aldım.

Üstümü başımı düzeltip aynanın karşısına geçmiştim, saçlarımı geriye itip boynuma bakmıştım. Çok da kötü değildi, çok fazla morarmamıştı ama ağrıyordu. Küçüklüğümden beri sabah kalktığımda ağrıyla uyanmaktan nefret ederim. Hala daha öyle.

Acıkmıştım ama aşağı inip onların arasına girmeyi istemiyordum. Ama dün Hyunjin dün beni odasına çağırdığında böyle olacağını tAhmin etmiştim, ben sadece bir kurban olduğum için elimden hiçbir şey  gelmiyor. Bay HanBin'e bile ulaşamıyorsam, artık elimden hiçbir şey gelmez.

Changbin
-Neden...aşağı gelmiyorsun?

Arkamı döndüğümde ayakta elinde hançer ile dikilen bir adet Changbin görmüştüm, o mızrağı neden elinden hiç düşürmüyor? Hep yanında.

Erica
-Aa Changbin, ben aç değilim

Changbin
-Ama ben açım

Erica
-...ben bir şeyler yesem iyi olucak, başım dönmeye başladı.

Changbin
-Sana bir şey olmasını istemeyiz, o yüzden...kendini yorgun ve aç bırakma

Erica
-Tabi Changbin

Kapıyı hızla açıp merdivenden aşağı arkamı kontrol ederek iniyordum, ama son basamağa geldiğimde bir şeye çarpıp üzerine düşmüştüm. Jackson?

Jackson
-Ooo Erica Neko Chan, bu acele niye?

Erica
-Afedersin Jackson iyi misin?

Jackson
-Ben iyiyim, sen?

Erica
-sadece açım

Jackson
-Üzerimden kalktığında daha rahat yemek yersin bende

Erica
-Aov afedersin

Jackson'ın üzerinden kalkmış ve elinden tutarak onu da kaldırmıştım. Mutfağa yönelmiş ve arkamdan gelen Jackson'a aldırış etmemeye çalışıyordum, buz dolabının kapağını açtığımda göz gezdirip içinde bir şeyler aradım.

Jackson
-YArdım etmemi ister misin?

Erica
-Ben tek başıma hallederim

Buzdolabına baktığımda gördüğüm şeyler gözünün büyümesine sebep olmuştu. En azından sevdiğim birkaç parça şey vardı diyerek yemeye başlamıştım, kafamı masadan kaldığımda az önce etrafta olanlar şimdi yoktu. Oh ne güzel istedikleri zaman kaybolabiliyorlar.

Sofradan kalkarken bulaşıkları makinaya kaldırmıştım, odama yönelirken sağımda beliren yeşil saçlı çocuğa dönmüştüm. Birde şöyle suhsuz ruhsuz bakmasa çok daha iyi hissedicem.

Changbin
-Biraz vakit geçirmek ister misin?

Erica
-Aaa şey...iki gün sonra okul var, biraz çalışmayı planlıyordum

Changbin
-Ondan önce sana...koleksiyonumu göstermek istiyorum

Erica
-Peki ama çok kısa sürmeli, çünkü ders konulardan gerideyim

Changbin
-Merak etme, kısa sürecek

Changbin odasına doğru ilerlerken arkasından bende içeri girmiştim, kapıyı kapattığında. Yan tarafta kırmızı örtü ile örtülmüş dolaba yöneldi ve, üzerinden örtüyü çektiğinde. Gözlerim yine büyüklenmişti, onlar nasıl şeyler öyle be?

Erica
-Bunların hepsi senin mi?

Changbin
-Evet hepsi benim, hepsi özel ve değerli parçalar

Erica
-Bıçak ve hançerlere ilgi duyduğunu bilmiyordum...(fısıldayarak) bana bir arkadaşımı hatırlattı

Changbin
-Evet bilmiyordun, ama öğrendin...ilerde benimle ilgili daha fazla şey öğrenmek ister misin?

Erica
-Hı?

Changbin
-Adem olabilmek için senden bu gördüğüm ilginin daha fazlasına ihtiyacım var

Erica
-Ben ders çalışmaya gitsem çok daha iyi olacak

Kapının koluna elimi attığımda elimin sıkılması ve duvar ile Changbin arasında kalmam bir olmuştu, ellerimi tuttarak duvara dayamıştı. Yüzüm duvar ile buluşurken sırtım Changbin'e dönüktü. Arkamdan konuşuyor ve nefesi sol omzuma çarpıyordu.

Changbin
-Umarım seni üzmüyoruzdur Havva, nasıl olsa sen birimizin de olsa kaderini değiştereceksin

Anında omzumun arka tarafı ağrımaya başlamıştı, Changbin dişlerini tam geçirmediğini için. Sırtımdan kan akıyor, ve sırtımdan arkan kanı hissedebiliyordum.

Changbin istediği noktaya çıktığında, boynumu yalayarak beni bırakmıştı. Yavaşça dizlerimin üstüne çökerek yere bırakmıştım kendimi, puslanan gözünle etrafı zor görüyordum. Ama Chnagbin'in kapıyı açtığını anlayabiliyordum.

Changbin
-Şimdilik dinlen...sonra yine sıra bana gelecek

19.10.2020
DAVAM EDECEK...

Bölümde en sevdiğiniz kısım hangisi oldu?

Gelecek bölümlerde ne bekliyorsunuz?

Stray Kids:"Vampir Kral" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin