part 8

4.1K 523 685
                                    

سەرباز: دەی بیپۆشە با لەبەرت بیبینم وای گوت کە ژێر کراسەکەی هەڵگرت و بە لەیلایەوە گرت.


لەیلا بەو ڕەفتارەی سەرباز حەپەسا وە شەقێکی بەهێزی لە ڕووخساری سەرباز دا کە خوێن لە دەمی سەرباز هات لەگەڵ ئەم شەقە.



سەرباز زمانی بەو خوێنەی نزیکی لێوی داهێنا وە زەردەخەنەیەکی لاری کرد بەڕاستی لەو کاتەدا وەکو شێتێک ڕەفتاری دەکرد.





لەیلا ترس دایگرت بەو کارەی کە ئەنجامیدا سەرباز ڕاستەوخۆ بە دیوارەکەیدا کێشا وە چەناگەی گرت.




سەرباز: پێت وایە کە نەرمم لەگەڵت مانای ئەوە دەگەیەنێت هەرشتێک ویستت بیکەیت؟!وای گوت کە دەستی بۆ یەخە و جلەکانی لەیلا برد وە لەیلاش تەنها دەگریا و هەوڵی دەدا ڕزگاری بێت لە ژێر دەستی بەڵام سەرباز دڕندانه بەشێکی زۆری جلەکانی لەیلای دڕاند کە وایکرد بەشێکی زۆر لە جەستەی لەیلا بەدیار بکەوێت کە خەریک بوو کارێکی هەڵە بەرامبەر لەیلا بکات.




بەڵام دواسات سەرباز توانی توڕەییە دڕندانەکەی لە ناخی خۆی کۆنترۆڵ بکات وە لە لەیلا دوورکەوتەوە ژوورەکەی جێهێشت.





کە لەیلا گریا و کەوتە ئەرزەکە وە هەستی بەوە دەکرد کە ترپەکانی دڵی وەکو ئەسپێکی کێوی خەریکە لە سینەی ڕادەکەن لەبەر زۆری ترسەکەی لە سەرباز.



دوای ئەوەی سەرباز لە دەرەوە بوو بیری دەکردەوە دەیتوانی هەرشتێک کە دەیەوێت بەرامبەر بە لەیلا بیکات بەڵام ئەو جەستەی لەیلا ناوێ لەبەر ئەوەی گەر جەستەی لەیلا بوویستبا دەمێکە لەیلا هاوسەری خۆیەتی دەیتوانی جەستەی لەیلا بەدەست بهێنێت بەڵام ئەو ناخی لەیلای دەوێ ئەو ناویەوێ هاوشێوەی زۆرێک لە پیاوان بێت ئەو دەیەوێت دڵی لەیلا گیرۆدەی خۆی بکات وەک چۆن دڵی خۆی دیلێکی سەرشێتی لەیلایە.




کە سەرباز گەڕایەوە بۆ ماڵەوە دەرگای ژوورەکەی خۆی کردەوە وە تیشێرتەکەی لەبەر کردەوە هەڵیدایە سەرجێگاکە لەیلا توند قاچەکانی لە باوەش گرت و فرمێسک لە چاوەکانی دەهاتنە خوارەوە کە لەیلا لە شوێنی خۆی نەجوڵاوە بەهۆی ترسە زۆرەکەی.





سەرباز بەو هەڵسوکەوتەی لەیلا برۆیەکی بەرزکردەوە وە بەرەو گەرماوەکە چوو بەڵام بەر لە چوونی بۆ گەرماوەکە دوو دانە نەستەلەی بۆ لەیلا هەڵدا.




کە لەیلا نەستەلەکانی هەڵگرت وە بەخۆیەوە گوشی دوای ئەوەی جلەکانی خۆی گۆڕی کە سەرباز لە گەرماوەکە هاتە دەرەوە لەیلای بینی کە جێگاکەی خۆی لە سەرباز جیاکردۆتەوە کە لە ئەرزەکە خەوتبوو سەرباز برۆکانی گرژ کرد وە سەرینەکەی هەڵگرت وە لە لای لەیلا ڕاکشا کە لەیلای خستە ئامێزی خۆیەوە.



سەرباز: دەزانی وەکو ئەوە وایە خودا جەستەی تۆی ڕێک بۆ باوەشی من دروستکردبێ وای گوت لە کاتێکدا لەیلا خەوتبوو.




شێتانە ئاشقی بووم✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن