Our Saeng Love....

710 40 1
                                    

Chen:.... Omo JongHyun sumbenim.... Menbulat mate mereka melihat Jonghyun yg berdiri di belakang Taemin bersama Kris dan Xiumin....
Jonghyun:jauh kn diri ko dri Naeun.... Sambil mencengkam kolar baju Taemin....
Taemin: but why.....
Kris: sebab Naeun Tk kn suke kn ko kiteorg akn buat Naeun benci kn ko....
Taemin:tpi mcm mne kalo Naeun pown suke kn sye....
Xiumin: kiter org tk kn izinkn hubungan kamu berdua..... Dh Jonghyun jom kite balik ke kelas....
Jonghyun: aku akn perhati kn setiap gerk geri ko so.... BECARFUL....
Jonghyun pown melepas kn cengkaman nya dan berlalu pergi....
Suho: belom abis aku ckp dieorg dh bgi warning kat ko hurmm... Taemin tak berkate ape2 tpi di hati sape tau...
Taemin:"aku akn dpt kan cinta Naeun Tk kire ape jadi" bisikan Taemin hati...

5 Hari Kemudian Di Rumah....

Bila wakt petg keseluruhan keluarga Naeun akn berkumpul di halaman rumh..... Sementara Naeun dn Omma Kim di dapur kesemua oppa Naeun menbincang kn sesuatu...
Baekhyun:hyung ad ape panggil kita org asl awl sgt kite turun bukn ke Omma dgn Saeng kn belom siap msk lgi....
Onew dn Jonghyun terlebih dahulu berada di halaman... Merka tuggu semua oppa2 Naeun sehinga la yg terakhir smpi iaitu D.o
Kris: hyung semua dh ad ape yg nk di bincang kn....
Onew:mcm ni Jonghyun ad citer kt hyung yg si Taemin namja baru di kelas Saeng dh kamu bertiga tu suka kn saeng....
"HAH.... " semua mula rse tk seng duduk terutama sekali Kai dn Sehun....
Tao: mcm mne hyung tau....
Jonghyun: Hyung dengar die berbual dgn Suho dn Chen.... Suho pulak hampir2 terlepas ckp name ex-namjachingu Saeng....
Lay: abis ape hyung nk buat....
Jonghyun:ape lagi kite buat sesuatu jgn smpi Saeng pown suke kn budk tu....
KaiD.oSehun: setuju....
D.o: biar die kenl sape kite......
Sementara mereka sebk mengatur strategi di halaman Key pergi ke dapur untuk membantu tidk sengaja memdengar Naeun dn Omma Kim bercerita didapur....
Naeun: Omma.... Omma nk tau tk ari ni kelas Saeng ad student baru.... Handsome Omma.... ^_^
OmmaKim: oh ye ke sape name die....
Naeun: Name die Lee Taemin.... Asl dari kanada....
OmmaKim:oh.... Kenape Saeng citwr kt Omma pasl taemin....
Naeun:abis kalo citer kt Oppa2 mesti diorg mrh.... So Saeng pown citer la kt Omma....
OmmaKim:Saeng suke kt die ke...???
Naeun: enth la Omma..... Saeng pown tk tau kalo Saeng suke kt die tk slh kot.... Sbb die tu baik la Omma....
Key:"abis la saeng betul2 suke kt si Taemi tu" bisikan hati key... Aku kene bagitau hyung cpt ni....
OmmaKim: Saeng kena hti2 kalo sampi kepengatahuan Oppa2 abis Taemin di keja kn nya...
Naeun:sebb tu Saeng amik keputusan untk mendiam kn diri sbb Saeng takt kalo Oppa ape2 kn Taemin....

Sementara itu di halaman rumah

Key: HYUNG!!!!!
Xiumin: ape hal budk ni Eeee gram aku la.... Ape hal....!!!!
Key:abis la hyung benda yg kite takut2 kn dh terjadi....!!!!
Baekhyun: apesal hyung.... Ape dh jadi ni hyung....
Chanyeol: hyung bawk bertenang cube citer ape jadi....
D.o:Hyung... Hyung... Tarik nafas leps tarik lgi leps.... Cube citer ape dh jadi....
Onew: ye la ko ni key cube jgn buat kiter org suspen....
Luhan: seram jewr dh lari mcm org kena kejar hntu lps tu rmbut serabai giler...
Key:ye ke rmbut key serabai Luhan hyung....
Kris: seriously serabi giler....
Key:omo rmbt key yg cntik dh jdi buruk.... (Saje kene kn dongsaeng die)
Minho:haa... Ap die yg buat Kibum kiter ni serabai ..... Cube citer ape dh jadi....
Key:Hyung.... Saeng kite Die dh suka kn Lee Taemin.... Menbulat mate merka bila memdengar ape yg key ckp mereka seperti tidak percaye dgn ape yg lepas Key bicara kn

"Mow.... "....

Sehun: jinjaroo hyung....
Key:ye hyung degr sendir dari mulut Saeng..... Saeng citer kt Omma yg die mula ske kn Taemin......
Kai:mungkin Hyung slh dengar kot..... Tak mungkin Saeng suke kn si Taemin tu....
Minho:key benda ni tk bole di buat main la cube ckp btul2....

D.o: nnty kejap ari tu aku ad nmpk Saeng keluar sorg tpi mse tu Jugak si Taemin tu pown tk de dlm kelas jangan2.....

Don't Touch Our SaengWhere stories live. Discover now