Don't Touch Our Saeng.....
Part 9....
Onew: Taemin ko bole couple dgn Saeng aku.... Tapi ad syarat nya....
Taemin:("ah sudh ape la nasib aku ni nk couple pown ad syart2 bagai.... Nasib aku ni memang syang kn awk Naeun.....
Skip....
Semua oppa Naeun sedg menontong tv kecuali Naeun yg sedg mundur mandir di hadapan tv.....
Tao: Saeng nape ni oppa nk tgk tv la yg saeng asyik mundar-mandir ni dh kenape....
Baekhyun: ye la saeng knape ni nmpk risau je....
Naeun berhenti bergerak dan menghadap kearh oppa2 nya dengan muke yg dingin....
Naeun: oppa2 semua ni kenape .... Surh Taemin oppa buat benda yg bukan2....
Kai: ape yg bukan2 nya benda tu semua senang kot nk cari.....
Sehun: lgi pown kalo die syg kn Saeng die akan buat kalo die tak nk buat itu bermakna die cuma nk mempermain kn saeng kesayangan kite org ni arachi.....Flashback....
Taemin: ape syarat nya Hyung....
Chanyeol:yah... Sape Hyung ko hah.... Belom lagi bole panggil Hyung....
Key:Eeee.... Geli aku die panggil aku Hyung...
Onew: ko bole panggil aku Hyung tpi dgn syart dan syart nya ialah.... Ko kena cari kan ayam goreng tersedap di Seoul untk aku dan kai....
Kai: setuju....
Xiumin:aku pulak ko kena cari kn aku pau tersedap di Seoul...
Luhan:......
Kris: Luhan ko tk de nk mintk ape2 ke....
Luhan: aku.... Hurmm... Tk de kot so ko selamt la Taemin....
Kris: aku pulk .... Ko kena cari bintang di hati aku.....
Naeun: OPPA!!!"Diam saeng...." Oppa2 Naeun bersuara dengan nada yg manja.....
Jonghyun: aku pulk..... Aku rase aku nk mkn hamburger tersedap di seoul....
Lay: aku.... Hurmm.... Tak pe la ko bole panggil aku Hyung dgn syart.... Jangan buat Saeng aku sedih..... ARASEO... TAEMIN-ssi.... Sambil menunjuk kn dimple nya....
Naeun:syag Lay oppa sambil memeluk leher Lay....
Minho: aku nk kasut sukn tercantik di seoul....
Key: aku nk alat cover fone tercomel.... Bole...
Baekhyun:aku nk eyeliner yg berus nya halus kalo dpt la..... Kalo tk jgn harap nk dpt kn saeng aku ok...
Chanyeol: aku nk bola yg tertulis sye syg kn chanyeol.... Sambil berlagak membetul kn kolar bajunya..... Mcm die sorg je yg handsome.Memang pown....
Tao: aku tk de ape2 nk mintk .... Aku cuma nk ko jaga Naeun betul2 tu je.... Sambil memegang bahu D.o....
D.O:aku pown tk de nk mintk ape2 cums same mcm Tao.... Jaga Saeng aku Taemin....
Sehun: aku pulak..... Aku pulak.... Ehemm.... Aku nk ko cari kn aku Bubble tae terlajak sedap di seoul.... Amacam.....Ada Berani.... Semua Oppa2 Naeun tersenyum sinis..... Melihat Taemin tergaru2 kepala....
Taemin: bile awk semua nk....
"Next week mse chuka party Saeng kiter org ....." Serentak merka jawab....
End Flashback........
Sehun: ala saeng cari bubble tae bkn sush sgt kn...
Kai: Kan ayam goreng pown bukan sush sgt nk cri....
Lay: memang la tk sush tpi itu nk mendera nme nya.... PANDAI....
Chanyeol: memang kiteorg pandai..... Hyung baru tau ye....
Naeun: abis mcm mne kalo taemin oppa tk dpt tunai kn semua nya....
Xiumin: he need to say good bye to U my honey bunny.... Sambil mengusap lembt rambt Naeun....
Naeun: NOooo way.... Oppa jahat....
Key: mne ad jahat.... Cume nk menguji tahap mane si Taemin tu syg kn saeng ku syg.....
Onew: saeng u need to trust us..... Kite org cume nk Saeng happy tu je.... Oppa yakin kalo Taemin-ssi tu syg kn saeng die akn penuhi kehendak kiteorg smua....
Minho: araseo....
Naeun: Nae... Oppa....Keesokknnya di SMHIGH
Eunji: eh Naeun kenape ni....
Naeun tak menjawab sepath pown soalam yg ditanyakn oleh Eunji....
D.o,Kai and Sehun mula risau kn Saeng mereka yg memdiam kn diri sejak perbincang mereka....
Seminggu sudh berlalu batang hidung Taemin masih lagi tidk kelihatan....
Di D.O,KAI,SEHUN&NAEUN chuka party....
Naeun: Mne Taemin oppa ni....
Key:kalo die still tk dtg sampi pkul 4 ptg itu bermakne die tipu Saeng....."Hope Taemin tk tipu Saeng aku" desir hati D.o
Bersambung.....
Mianhae sbb lambt Hope memuas kn.... Mianhae sbb pendek je.... And I am Really sori...