Don't Touch Our Saeng...
*****:Ape yg saeng fikir kn ni.... Saeng kalo yg lain tau psl ni mesti diorg tk izin kn....
Naeun: D.o Oppa please jang bagitau oppa2 yg lain jebal Saeng merayu dgn Oppa Please.....
Taemin: D.o-ssi jebal.... Saye janji tk k buat Naeun sedih....
Naeun:Oppa please.... Bole la....please....
Taemin:D.o-ssi jebal malhaeba..... Please....
Naeun:Oppa tk nk twngok Saeng happy ke please Oppa.... D.o Oppa....
D.o hanya diam diri... Hampir 10minit Taemin dn Naeun memujuk D.o akhir nya jawapan D.o....D.o:haih... Saeng2 Ok la oppa izin kn tpi.... Dgn syart....
Taeun:ape syart nya....
D.o: first kalo korg nk dating kena bwk D.o sekali.... Second Ko Taemin jgn sesekali buat Naeun sedih dn third Taemin ko kena panggil aku HYUNG.... Ape macam setuju tk....
Taemin: tu jadi mslh Hyung.....
D.o:tpi jgn panggil dpn diorg pulk...
Naeun: tpi Oppa yg first tu kena ke....
D.o:yes ianya penting dn perlu setuju atau tk saeng....
Taemin:awk setuju je la ye...
Naeun: ~_~.... Nae Oppa....
D.o:good girl.... Bagus kalo saeng setuju.... Tpi kalo nk date nnty2 la ye skrg ni saeng jom pgi cafe nnty yg lain risau pulk....
Naeun: Nae.... Bye2 Taemin oppa... ^^
Taemin: bye2... Nasib D.o nk tlg kite org kalo tk mati aku.... Huhuhu....Semasa menuju ke cafe....
D.o: saeng tk takut ke kalo jdi mcm dulu.... Oppa tk nk saeng mcm dulu....
Naeun: aigoo oppa Tu citer lame la oppa tk payh risau ok..... Lagi pown Saeng tau oppa nmpk je garang tpi sebenar nya hati oppa ni lembut mcm jelly.....Doin..... Doin....
Naeun menyocok pipi D.O sambil tersenyum....
D.o: pandai la Saeng kn..... Tpi kalo Oppa2 saeng yg lain tau pandai2 saeng la ye....
Naeun:Nae oppa.... ^_^Semetara itu....
Luhan: adoi saeng ni pegi mane pegi toilet ke buat toilet....
Kris:D.o pown same mne die pegi enth la....Tak lame leps itu...
Jonghyun: tu diorg....
Chanyeol: Saeng asl lmbt sgt..... Ko pown D.o pegi mne....
Naeun: mianhae oppa... Saeng sakit perut tdi tu yg lmbt.... D.o Oppa thanks sbb amik kn barng Saeng kt dlm kelas tdi.... Gomawo...
D.o yg mengdengra pown terkejut dn....
D.o: ahh... Nae wlcome...
Key: barg ape....
D.o: barg permpuan la hyung....
KaiSehunLay&Minho: owhh....
Onew: ok la dh jom mkn ni set B yg saeng nk....
Naeun: ahh... Nae oppa.... Gomawo...
D.o: D.o punya tk de ke....
Xiumin: tk de... Hahaha... Merka mengelak kn D.o ...
Onew: ad nh ni D.o punya....
D.o: ahah... Gomawo hyung.....
Sambil tersenyum...Di Rumah....
Naeun sedang sibuk main iphonenya manakal yg lain sedg menonton tv.... Tibe2...
*****:weayo saeng....
Naeun: argh... Baekhyun oppa ape oppa buat ni kalo Saeng ad skit jantung tdi dh lame dh.... Belom sempat Naeun mengabis kn ayat nya kai menyampuk....
Kai: Dah lame ape.... Saeng jangan nk mengarut ok oppa tak suke....
Naeun: nae oppa mianhae....
Sehun: Saeng kenape Saeng senyum sorg2 ni macm ad rahsia yg saeng sembunyi kn je...
Naeun: mne ad oppa ni pandi2 je...
Onew: tk dari tdi kite org perhati kn Saeng senyum sorg2 cube citer ape sl ni... D.o tdi pown kamu dn Saeng dtg rehat lmbt ad ape2 ke yg Hyung tk tau ad kamu berdua ad sembunyi kn sesuatu....
D.o dn Naeun saling berpandangan.... Seperti nya ad sesuatu yg ingin dirahsia kn oleh merka..... Tpi apakah rahsia itu......
D.o: Saeng Oppa rse oppa nk bagitau diorg psl ni....
Naeun: Oppa hajima.... Oppa tk syang Saeng ke.... Oppa jebal....
D.o: aniya ni penting sgt..... Diorg kena jugk tau....Naeun:OPPA HAJIMA JEBAL.....
Bersambung....