Tok tok..
Klick.
Leon..hiks hiks
Sofea? Hey kenapa ni?come in..
Sofea yang dipelawa masuk terus memeluk Leon.mereka berpelukan beberapa saat sebelum leon bertanya leon mempelawa sofea duduk di pinggir katil.setelah itu leon pergi menuju ruang pantry untuk menyediakan air coklat kesukaan sofea.Leon menghulurkan air yang dia buat tadi dan sofea menyambut dan tersenyum tipis.sofi I call jessi suruh dia datang sini ya?tiba-tiba sofea menangis terisak-isak.Leon yang melihat pun mendekat dan memeluk sofea..shutt..easy girl what happend? I baru je tangkap josh tido dengan fara tadi. Ishk..hik leon yang mendengar pun mengepalkan tangan. Sebelum dia sempat berdiri sofea memegang tangan leon.it's over leon..Leon bersimpati dengan sofea lalu kembali memeluk sofea.jessi tahu tak?tanya leon. Sofea melepaskan pelukan sambil menggelengkan kepalanya. I belum sempat nak bagitahu dia tadi keluar dari rumah josh i terus teringat u jessi ada outstation i tak nak dia risau. Oh..hanya itu kata-kata yang terlontar dari mulut leon,dan leon terus memikirkan cara nak hiburkan sofea tapi dia sendiri pun tak faham sebab selama ni dia busy dengan pekerjaan,dia belum pernah bercinta,sofea je satu- satu nya perempuan yang dia rapat sebab sofea kawan baik kakaknya iaitu jessi. Sofea sendiri dah bertunang dengan josh tapi nampaknya josh tak sayang nyawa sendiri leon yakin kalau jessi kakak nya dapat tahu apa yang josh lakukan pasti hidup josh akan susah lepasni. Jessi kakak nya sangat menyayangi sofea memandangkan mereka berkawan dari kecil dan sifat mereka yang terbalik jessi yang keras kepala dan terlebih bossy manakala sofea penurut dan lembut. Diam-diam selama ini leon juga mencintai sofea tapi dia tahu sofea tak akan menganggap dia sebagai lelaki tetapi hanya adik. Setelah sofea sedikit tenang sofea pun merasa kekok berduaan dengan leon sedekat ini. Melihat leon yang sekarang menjadi sasa dan tinggi jauh berbeza dengan yang dulu sofea tiba-tiba meremang dengan kedekatan mereka terlebih leon tak terlihat seperti budak yang lebih muda dari lelaki usia nya. Khem sorry ya leon kalau I ganggu u malam- malam ni i tahu u selalu sibuk tapi tadi I tak tahu nak pegi mana lagi. U je satu-satu nya orang yang I fikir selain jessi.Leon yang mendengar suara halus wanita di sebelahnya pun tersenyum.. iya it's ok I busy tapi kalau u perlukan I,I always free n b there for u sofi. We also friends right..mata leon dari tadi tak lepas memandang mata teduh sofea dan perlahan- lahan tak tahu siapa yang mula leon dan sofea mendekatkan wajah mereka dengan kesedaran mereka bercuiman.
Ciuman yang terasa halus,lembut dan dalam perlahan-lahan menjadi kasar dan menggoda. Leon yang melihat sofea menutup mata dan pasrah tak lepas kan peluang terus menjilat leher putih sofea..ugh suara sofea terdengar sofea menggelungkan tangan nya dan meremas rambut lebat leon..kucupan-kucupan basah leon terus merayap sehingga ke lurah dada sofea.. leon please..rayu sofea..
My pleasure my girl..leon yang mendapat green light pun membuka baju sofea satu persatu dan setelah itu giliran leon pula sofea yang melihat tubuh leon pun merasa kan celah peha nya sangat ngeri. Leon kembali mencium bibir mungil sofea sangat lembut dan basah turun memberi kucupan-kucupan ke leher sofea tangan leon pun perlahan- lahan meramas buah dada sofea yang sangat tegang leon turun ke puting sofea dan sedikit mengigit kecil puting sofea..oh gosh leon.. please..tak tahan mendengar suara parau sofea leon lalu berbisik alright baby..but what happened tonight u belongs mine always mine sofi..sofea hanya mengangguk kan kepala tidak mampu berfikir jernih sebab ini kali pertama dia melihat sisi lain leon. Tak mengerikan tetapi terkesan posesif. Leon yang melihat sofea yang terdiam dengan riak ghairah lalu leon pun mengngocok batang zakar nya sebelum membawa tepat ke lubang syurga sofea.. I'm go in now baby girl bisik leon ke sofea.. oh shitt u still virgin???! Akhh leon..