blair

520 2 0
                                    


best friend don't fuck with best friend boyfriend.!geram rose.
bukan macam tu rose, please..
tanpa memdengarkan blair rose berlalu meninggalkan blair dengan kehampaan yang menenggelamkan diri nya jatuh lebih dalam.persahabatan mereka hancur.

umphh.. shh.. ahh.. harder nate. i love you.. arghh i'm coming nate!!
arghh u so hot babe... i go crazy if is about u.. nate menghantam lubang hangat blair dengan gerakan laju. kedua manusia itu sudah tengelam dalam ghairah yang membara.. sudah satu jam mereka melakukan aksi rutin mereka di bilik blair.
arghhhh i'm coming again..
together babe oh.. ahhh..arghh erangan kedua nya terdengar..
setelah itu nate menghempaskan badannya disebelah blair yang berbaring.
huh u amazing blair.. i love u.. lalu nate memberi ciuman singkat di bibir blair. nate adalah kekasih blair.. nate mengetahui hubungan blair dan rose sedang tidak baik sekarang. blair dan rose adalah ratu atau primadona di kampus,siapa yang tidak mengenal mereka keduanya adalah golongan elit dan persahabatan mereka selalu di cemburui oleh orang-orang yang selalu merasa mereka lebih bagus atau mereka punyai agenda mereka sendiri. nate muak dengan orang-orang yang bermuka dua.
baby r u ok? apa kata rose tadi? u dah jelaskan pada dia? tanya nate kasian melihat wajah kekasihnya yang murung sejak pulang tadi.
belum...rose masih percaya dengan semua orang. dia belum mau mendengar penjelasan i. i miss her u know. we r best friend since we r 7.
hey jangan sedih ok.. i selalu ada untuk u!
why u trust me nate? tanya blair penasaran. nate memandang tepat ke mata wanitanya.
i always trust u babe.. i yang pertama fuck u.. i fuck u slowly,harder and we do it many times so i will know if someone has taste u. tatapan tajam dan cara nate selalu membuat blair memuja lelaki itu. walau terkadang agak memyeramkan juga.
i ada cara sendiri demi menjaga wanita kesayangan i.. blair melihat smirk handalan kekasihnya. okay mr. posesif! hahah kedua nya ketawa.

rose... panggil blair kepada rose.
rose yang melihat blair di acara partynya dibuat terkejut.
u not invited. get out blair..
but rose give me chance to tell u the truth... mohon blair.
blair cuba mengait tangan rose tetapi rose menepis dan menolak tubuh blair sehingga jatuh. blair merasa kecewa dan merasa persahabatan mereka hanya sampai sini saja.sehingga lah seseorang datang membantu blair bangun orang itu ialah nate.
nate? why u help her! marah rose..
nate yang melihat dari tadi merasa marah kekasihnya di perlakukan sekasar itu. nate mendekatkan wajahnya ke telinga rose.
hentikan drama ini! sampai hati u perlakukan kawan baik u macam ni!
rose merasa marah adik kesayangannya memihak pada blair. sebelum rose bertanya nate berkata she's my girlfriend! and i have something for u sis.
nate membawa blair pergi meninggalkan kakak nya yang sangat shock dengan berita yang baru nate bagitahu tadi. selama ini tiada siapa yang tahu bahawa mereka ada hubungan kerana blair seorang diva sentiasa glomour sama seperti rose..nate pula seorang kutu buku. lebih tepat prince charming yang sangatlah susah untuk di gapai. seorang yang tegas, bercharisma, suka buku, dan irit bicara.
selepas kepergian nate dan blair, tiba-tiba panggung putih menyala dan lampu dipadamkan. sebuah video yang memaparkan orang yang telah menganiaya blair dan chuck kekasaih rose ditayangkan. mereka sedang berbaring tidak sedarkan diri lalu seseorang mengambil gambar mereka buat orang percaya bahawa blair sudah pun tidur dengan chuck. dan dengan alasan ini rose sudah pun mencampakkan chuck dan memusuhi blair kawan baiknya.
rose sangat marah dengan orang yang cuba memecah-belahkan hubungan pertemanan dan hubungan bersama chuck kekasihnya. setelah tamat video, lampu di ruangan kembali hidup rose tidak tinggal diam dia berlari hanya fokus pada satu titik iaitu sarina..
bangsat!!!!! rose menampar wajah sarina yang ketakutan.. lalu mencakar,memjambak dan mendorong sarina yang hanya pasrah diperlakukan sebegitu.
katakan! katakan alasan mu bitch! berang rose..
i hate blair.. sarina mula berkata
i love u rose... i tak suka u dekat dengan perempuan mana pun! sarina yang tadi takut mula menunjukkan wajah berani., dia bangun dan mendekati rose lalu mencium bibir rose. rose langsung menolak tubuh sarina dan meminta security buat menghalau sarina dari pandangannya. rose mual dan terkejut dengan apa yang telah terjadi.. tapi saat ini hanya satu dalam pikirannya bagaimana hendak memulihkan semua keretakkan yang telah dia lakukan. disini dia sedar kepercayaan dalam hubungan sangat lah penting.

AdultTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang