Pov:Noa
Hoi ik ben Noa,ik ben 17 en ik hou van dansen en zingen.
Vandaag is de eerste schooldag en ik heb er totaal geen zin in."Noa kom je eten!" "Ik kom eraan mam" Ik loop rustig naar beneden en ga aan tafel zitten. "Goodmorning sweetheart" zegt mam."Hey mama" zeg ik. M'n vader komt de kamer binnen en kijkt chagrijnig mijn kant op.Ik besteed er geen aandacht aan en eet rustig verder,als ik klaar ben ga ik naar boven,ik pak een setje kleren(foto)
Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan als het water op goede temperatuur is stap ik eronder na een kwartiertje ben ik klaar met douchen. Ik kleed me aan,droog m'n haar en maak een paardenstaart, ik doe een beetje make-up op. Ik loop de badkamer uit en neem mijn tas. Ik pak de boeken die ik vandaag nodig heb en ga naar beneden daar maak ik m'n lunch en neem ik een flesje water.Ik stop alles in m'n tas en zeg gedag tegen m'n ouders en begin met wandelen naar de bsuhalte.
*op school*
Als ik de school binnenkom loopt m'n beste vriendin Emily direct naar me toe.Ik sluit haar in een omhelzing en zeg "He meid hoe was Italië?"
"Goed hoor het is daar zo mooi echt jammer dat je niet mee kon komen" zegt Emily voor ik iets kan zeggen komt Jasmin onze kant op. Jasmin en Emily zijn m'n 2 beste vriendinnen.Ik ken Emily al sinds de lagere school ik was nieuw en zij kwam als eerste naar me toe.Jasmin ken ik vanaf het middelbaar.De rest van ons groepje is er inmiddels ook al bij komen staan.Ik hoor bij het populaire groepje van de school,ik en mijn groepje zitten altijd samen we zitten niet allemaal in de zelfde klas maar ik zit wel bij m'n 2 besties."De bel gaat zo, vertrekken we al naar het lokaal?"vraagt Jasmin,ik knik en ik loop naar Emily."Sorry maar genoeg tijd gehad om elkaar te bespringen ik neem Emily even mee bye!"Voor Emily nog iets kan zeggen trek ik haar mee.Emily kijkt me geïrriteerd aan."Wat ik heb geen zin om jullie los te zien gaan op het schoolplein,en de bel gaat zo gaan dus"."Maar ik had Justin nog niet gevraagd hoe zijn vakantie ging"."Komaan Em we moeten door en beside je bestie is toch veel belangrijker dan je boyfriend" zeg ik,Emily kijkt me aan en ik grijns alleen maar.Ik loop samen met Emily en Jasmin naar de les.
* skip school ff*
Ik zeg m'n vriendinnen gedag en loop naar de bushalte.Als ik binnenkom roep ik"IK BEN THUIS!" Ik krijg geen antwoord en besluit gewoon door te lopen naar boven. Ik gooi m'n tas op bed en ga op bed liggen.Na een kwartier gelegen te hebben besluit ik om huiswerk te maken.Na een uur ben ik klaar en besluit een tiktok te maken.Als m'n tiktok af is scrol ik even door insta.Als ik zie dat het 18 uur is besluit ik naar beneden te gaan. Op het momennt dat ik beneden kom hoor ik geluiden uit de keuken,ik besluit om te luisteren.Als ik goed luister hoor ik m'n ouders ruzie maken.Heyyy
Wat vonden jullie al van het eerste deel? Dit is m'n eerste boek dus sry als het beetje suct.Ik probeer m'n best te doen als er tips zijn laat me weten.
Noa
Xx
JE LEEST
Wait, I AM A TOMLINSON
FanfictionNoa, een meisje van 17. Ze heeft geen goede thuis situatie, zij en haar moeder hebben een goede relatie, maar de vader van Noa is kortaf soms denkt Noa dat het aan haar ligt. Op school is Noa populair ze probeert zo weinig mogelijk te vertellen over...